• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Rio

  • Membru din 29.04.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 124 in total
  • Oricum ar fi important este sa se faca. Nu ne-ar strica un astfel de circuit si chiar daca nu se ridica la standardele F1, tot este bine sa il avem.
    Vom avea circuit auto de 3.7 kilometri lângă Târgu Mureş!
  • @Koss Dupa comparatia pe care ai facut-o se vede clar ca tu nu vezi la o masina decat calutii si "chilometrajul". Masinile de la Dacia nu sunt masini de curse sa iei curbe cu 180 si nici limuzine de clasa superioara in care sa stai ca in puf. Sunt masini. Iar Duster are tot dreptul sa castige titlul de masina anului deoarece aduce ceva nou pe piata auto: un SUV extrem de ieftin, cu motor mic, consum foarte mic si emisii la fel de mici care se dovedeste extrem de versatil atat in traficul urban cat si pe drumuri dificile. Toate modelele Dacia sunt destinate oamenilor care privesc masina ca pe o necesitate, o unealta cu care sa isi faca treaba, si nu saliveaza dupa orice bucata de fier ce genereaza multi kW. Nu zic de nici o masina ca ar fi proasta, imi plac masinile performante, insa am alte prioritati in viata decat sa imi cumpar una. Cand o sa am bani si nu o sa am ce face cu ei, atunci poate imi voi lua o masina high performance. Pana atunci Dacia este mai mult decat suficienta pentru mine (mai nou nici nu mai fac naveta cu ea, asa k e doar masina de weekend si escapade de seara cu sotia si fetita). Daca tu ai o pasiune pentru masini esti liber sa ti-o exprimi dar asta nu inseamna ca cei care nu sunt ca tine sunt mai prosti sau mai inculti. Nu are nimeni nimic cu cei care nu plac Daciile, insa de obicei isi exprima aceasta neplacere foarte "din topor", motiv pentru care sunt etichetati ca si cocalari, tarani, etc, etc, etc. Toate cele bune
    OFICIAL: Dacia Duster este în finala Car of the Year 2011
  • Frumos video @jan Daca e vorba asa, uite o masina care iti papa G-force-ul pe paine: Mitsubishi Lancer Evolution VIII FQ400. Are jumatate din calutii mamutului ala de M6 dar ma indoiesc ca M-ul e in stare sa se tina de Mitsu, in linie dreapta sau pe circuit.
    VIDEO: 295 de kilometri pe oră cu Audi R8 GT pe circuit
  • Frumos video @jan Daca e vorba asa, uite o masina care iti papa G-force-ul pe paine: Mitsubishi Lancer Evolution VIII FQ400. Are jumatate din calutii mamutului ala de M6 dar ma indoiesc ca M-ul e in stare sa se tina de Mitsu, in linie dreapta sau pe circuit.
    VIDEO: 295 de kilometri pe oră cu Audi R8 GT pe circuit
  • Depinde foarte mult de cutie, de tehnologia folosita si de numarul de trepte. Gandeste-te ca cu cat ai mai multe trepte cu atat diferenta de ratie dintre ele e mai mica, asa ca schimbarea este mai liniara.
    Mercedes pregăteşte o cutie automată cu nouă rapoarte
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Dacia Solenza 1.4MPI, Opel Astra 1.6 16V modified
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW Passat 1.9 TDI, Ford Fiesta 1.4 TDCI, Ford C-Max 1.6, Mazda 3 1.6 VVT-I, Toyota Verso 1.6 VVT-I, Dacia Logan 1.4 MPI, VW Bora 1.9 TDI, Mercedes W169, Mercedes B180, BMW 118d
  • MASINA LA CARE VISEZ Dacia Sandero, Dacia Duster, BMW 320d, Honda CRZ, Mitsubishi Lancer Evo VIII
  • TOP MASINI 1. Dacia Sandero
    2. Dacia Duster
    3. BMW 320d EfficientDynamics
    4. Mitsubishi Lancer Evo VIII
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău