OFICIAL: Dacia Duster este în finala Car of the Year 2011

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 02.11.2010
Juriul Car of the Year 2011 (COTY) a publicat astăzi lista celor şapte modele finaliste. Dacia Duster a reuşit să se califice şi râvneşte la titlul de "Maşina Anului în Europa"

După ce a stabilit noi recorduri în materie de comenzi pentru Dacia, Duster continuă seria succeselor. Deopotrivă criticat şi apreciat de presa internaţională, SUV-ul românesc pare să sfideze celelalte branduri auto consacrate chiar şi atunci când vine vorba de recunoaştere internaţională.

Inclus în lista celor 41 de candidaţi la titlul Maşina Anului în Europa 2011, Duster se pare că a convins juriul format din jurnalişti cu experienţă şi a reuşit să obţină un loc binemeritat în marea finală. Modelul scrie astăzi istorie pentru brandul românesc Dacia, care se înscrie astfel în elita industriei auto, alături de constructori cu greutate ca Alfa Romeo, Citroen, Ford, Nissan, Opel şi chiar Volvo.

Duster a fost anunţat oficial ca fiind unul dintre cei şapte finalişti ai concursului Car of the Year 2011 (COTY), alături de Citroen C3/DS3, Alfa Romeo Giulietta, Volvo S60, Opel Meriva, Nissan Leaf şi Ford C-Max.

Juriul Maşina Anului 2011 în Europa este format din 59 de membri, care reprezintă 23 de ţări europene. Reprezentarea juriului este făcută în funcţie de mărimea ţării şi de importanţa acesteia în industria auto.

Ţările care au cei mai mulţi membri în juriu sunt Franţa, Germania, Marea Britanie, Italia şi Spania, toate având câte şase membri în juriu.

Reacţia oficialilor Dacia din România nu a întârziat să apară. Fabrice Cambolive, directorul comercial Dacia, a declarat în urmă cu câteva minute: "Suntem mândri de faptul că Dacia Duster se numără printre cele 7 finaliste ale celei mai prestigioase competiţii auto din Europa. Această selecţie vine să confirme calităţile unui produs românesc care reuşeşte o excelentă performanţă comercială pe cele mai exigente pieţe occidentale: Germania, Franţa, Italia. Cu cele peste 80.000 de comenzi înregistrate pâna acum în întreaga lume, Duster este un formidabil ambasador al mărcii Dacia şi al României".

Comentarii (62)

  • oooooh asa da!
    in competitie era si kia sportage, daca nu ma insel, nu? bravo Dacia!
    75 5
  • Car of the Year 2011
    Va castiga Nissan Leaf sau Alfa Romeo Giulietta .
    12 57
  • schumi
    @Alex
    Ca bine zici. Asa gandeam si eu.
    7 43
  • Va castiga Opel Meriva!
    13 60
  • zarnesteanu
    Superb !!!
    Una din cele mai bune stiri de pe automarket pe anul acesta.
    43 9
  • MirceaC
    Bafta!
    Bafta Duster! :)
    51 9
  • hai doamne
    sa dea dumnezeu .....sa castige .....dar nu cred k se va intampla ........suntem prea mici pentru a fura acest premiu
    15 21
  • Vasilon
    un roman adevarat
    Ar fi circu....circului sa castige panarama asta!!
    12 73
  • eu zic
    1. alfa romeo giulietta
    2. opel meriva
    3. dacia duster
    15 41
  • ce-i asta? e cineva care incheie pariuri aici?!
    ma bag si eu ! mizez pe...

    Dacia Duster

    sau

    Nissan Leaf


    e vremea electricelor totusi! ce limbaj vom vbi? "4x4" sau "Science Fiction"? mmm eu zic ca sunt sanse 50-50
    45 9
  • volvo
    va castiga volvo
    16 42
  • HAI DACIA!
    doar faptul ca e in primele 7 din europa e o victorie!bravo dacia!
    52 7
  • marius
    Nu sunt de acord cu acest lucru...
    Cum sa fie masina anului?? poate Car of ...1990..1995
    10 66
  • LauCalin
    M-as bucura daca ar castiga Duster. Eu zic ca daca a ajuns pana in finala inseamna ca are sanse destul de mari.
    Totusi recunosc ca sufletul meu ar vrea sa castige Volvo.
    30 11
  • Duster nu e pentru fitosi
    Si cand te gandesti ca erau unii dispusi (nu multi, dar erau) sa-si puna capul la bataie ca Duster nu va intra in finala... ca nu are nicio sansa, ca vor intra koreenele bla bla... eh, uite ca nu s-a strecurat niciun cocalar arogant in juriu, iar Duster-ului ii sunt recunoscute meritele...
    47 5
  • BaditzaEx
    BRAVO DACIA
    singurul brand care a mai ramas... :(, Tractorul Brasov, Autobuzul, IAR avioane de vanatoare... Si multe altele adica vandute la fiare vechi...
    Cata Industrie si cati ani si munca dusa/dusi pe apa sambetei cu si buna intentie a Javrelor de la Casa Poporului & Co care acum nu stiu decat sa faca imprumuturi si sa taie...
    35 5
  • BaditzaEx
    bine ca n-a fost si asta pe un Mertan
    cum au facut cu ARO de a fost vandut pe 80,000 dolari
    23 3
  • Va castiga!
    Din toata lista ramasa, Duster este clar cea mai interesanta masina. Opinia mea in ceea ce priveste sansele de a castiga:
    90% Duster
    80% Leaf
    ... restul nici o sansa.
    43 11
  • firestarter
    Cel mai tare ma distreaza ca nemtii au avut vreo 12 modele inscrise si au ramas doar cu Opel Meriva. Pentru sufletul meu sper sa castige Giulietta insa pentru binele romanilor, Duster ar ajuta miraculos economia cu un astfel de premiu.
    25 10
  • italianu'
    Alfa...
    Va castiga! E mai buna decat un golf aceasta GIULIETTA...italienii sunt din nou in business...veti vedea...
    10 37
  • Lol ce juriu
    sper sa nu castige panarama de duster.. macar sa castige alfa.. care intradevar e o masina super fata de duster...
    5 40
  • opinie
    catre macaronarii de mai sus
    incredibil! de-ar avea Alfa Romeo atatea vanzari cate voturi are pe Automarket ar fi o treaba... numai ca voi aveti atata convingere pana ajungeti sa dati bani... realitatea e ca Giulietta e prea scumpa, nu-si face banii si de aia nu va castiga premiul Coty, nu se va vinde si nu va scoate Alfa Romeo din rahat
    30 10
  • alo ! e cineva acasa ?
    Dacia nu e brand romanesc, e o anexa la reno cu tehnologie de acum 10 ani
    9 42
  • @C-G-C
    "nicio sansa"

    a dreaq gramatica, in rest cu nasu' pe sus.
    7 16
  • Giuliaeta vine de la aia care urasc tot poporul roman
    eu sustin masina care vine din tara mea ( printre singurele lucruri cu care ne putem lauda ca in rest ... ) care a ajuns pe locul 2 in topul preferintelor nemtilor la egalitate cu BMW-urile , mult iubite de voi
    34 6
  • @AdrianosFidi
    Nu stiu unde vezi topuri d'astea probabil la carciuma din colt.

    I-ai cerut voie lu tati inainte sa pui mana pe tastatura ?
    7 31
  • @opinie
    @opinie
    Tu din ce canal ai mai aparut ?
    2 9
  • @marius @Thor aveti 15 ani?
    Pt toti copiii astia de 15 ani care mananca rahat ca-i tehnologie invechita bla bla... Duster e un crossover, da? adica un concept de nisa aparut dupa 2000. All Mode 4x4 din dotare, e de ultima generatie si se bate pe X-Trail de la egal la egal cu Freelander... are suspensie spate multilink, filtru de particule (generalizat dupa 2009) motoare diesel common-rail etc. Toate astea o recomanda ca un automobil modern, contemporan. Incetati cu prostiile voastre, ca nu starniti decat rasul...
    33 1
  • @Thor
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/dacia-locul-doi-in-topul-satisfactiei-soferilor-din-germania-898998.html
    18 1
  • esti un maimutoi
    thor ...da taticule tu o cautare pe google sa vezi k e cel mai mare brand romanesc ..........pacat k cine ne conduce de 20 de anii au vandut celor care au stiut sa faca afaceriii si sa scoata banii frumosi dupa carca romanilor.......iar noi cumparam tot felul de prostiii pentru k noi nu mai avem nimic .......jos palaria pentru nemtii ei au salari de mii de euro si cumpara dacia , iar noi nu avem salari dar suntem smecheri nu putem merge cu dacia ...ne trebuie bmw ,audi , Q7..samd ......
    34 2
  • citroen axel
    bafta duster
    poate asa avem noroc si nu mai face presiuni nea renault pentru taxe astronomice la masinile second. Poate asa pleaca si ei pe piciorusele lor si nu mai insista la fraierii astia din guvern sa ne calce pe bataturi pe cei ce nu cumparam masini noi si nici locan
    UEEEEEE, UE, UUUUUEEEEEE !!!!
    3 6
  • Bravo Duster, Bravo Dacia!
    Haide'ti sa sustinem si sa fim mandri pentru asta!!!
    19 2
  • ASA ZIC EU
    1GIULIETTA, 2 VOLVO,3 DACIA,4 MERIVA,5 FORD
    2 19
  • tasteaza pe google doar "Dacia, locul doi în topul satisfacției șoferilor din Germania" si vezi ce-ti da
    15 1
  • o-m trai si v-om vedea
    Adrianos,ca sa te impac ,afla ca tot Bucurestiul vechi(anii 20-40) a fost constuit de salahori italieni si croati. Erau timpurile cand dpdv economic si social faceam pipi pe italieni. Azi,singurul lor merit e ca sunt mai aproape de nemti ca noi si au mers cu valul. Au fost mai curve ca noi pt. ca se predau cu diviziile in Africa si i-au lucrat pe germani pe la spate figurand ca aliati. Si crede-ma ,ca natie sunt muuuuult mai ciori ca noi.La noi au venit tziganii dupa 1241,ei sunt de fel ciori.
    7 1
  • avem cu ce ne mandri
    Batalia se va da intre Duster si Giulieta:D
    Lief cu toate ca teoretic ar avea sanse, nu cred ca va avea prea multe de spus.
    Parerea mea
    5 8
  • tare!!
    desi cind a fost nominalizata in primele ,cite ?,41 de masini,am fost otir' ironic(am zis atunci ca au nominalizat aia toate masinile din europa),treebuie sa recunosc ca e ochestie foarte tare sa ajungi in primii 7...vazind contracandidatii indraznesc sa spun ca duster va ajunge in primii 3
    9 1
  • BaditzaEx
    eram sigur ca supar pe cineva pe aici de mi-am luat voturi negative...
    se putea sa nu se simta un Poponet sau o Eba cu musca pe caciula, care sta pe un site din asta sa fie in trend si sa-si ia < ultima fitza > :))
    1 3
  • @ Je
    Las-o moale. E corect si ”nici o” si ”nicio”. Dar cica ”nicio” se folosea pe vremea marilor scriitori romani.
    5 2
  • vs
    volvo ii bate pe porcarile aste de masini volvo s60 vs dacia duster va fi concurenta
    6 24
  • @ amx
    Castiga Nissan Leaf
    21 11
  • Victor
    Dacia Duster si a gasit o nisa de piata foarte buna si anume ii ofera alternativa unui SUV celui care isi doreste sa isi cumpere o masina de clasa mica sau compacta si toate acestea cu costuri de rulare foarte apropiate de o masina de clasa mica/compacta dar succesul marcii Dacia din pacate va avea un un impact din ce in ce mai mic asupra economiei romanesti si asta pt ca Dacia se va extimde isi va largii gama de modele si isi va creste productia,productie care nu se va regasii in Romania unde Dacia nu va mai investii in constructia altei fabrici ci va folosii alte capacitati de productie deja existente,acest lucru datorandu se felului DEZASTROS in care este condusa Romania..cum sa construiasca Renault o a doua fabrica Dacia in Romania cand fiscalitatea este imprevizibila ca un sarpe,infrastructura lipseste cu desavarsire(costurie pt transportul masinilor este foarte ridicat atat cel rutier cat si cel feroviar),si ca sa faci afaceri in Romania trebuie sa cotizezi la baietii destepti..asa ca Dacia va fii o masina tot mai putin romaneasca si tot mai mult frantuzesca sau marocana..PACAT
    14 0
  • o da
    bwahahahahahahahahaaa, am trait s-o vad si p-asta =)))))))))))))))
    2 5
  • cele mai mare sanse ..
    Eu zic ca batalia finala se va da intre Volvo s60 si Ford C-Max. Tinand cont ca volvo e marca premium (si nu prea au castigat asemenea marci acest premiu) cred ca Ford C-Max va castiga (asta tinand cont de noutatile cu care vine in acest segment si de pret)
    2 18
  • ce motor are dusteru din finala asta? ala de 143 de cai? . . .huuh
    3 1
  • volvo si ford nu au nimic special
    Comparativ WhatCar #septembrie 2010

    Clasament final:

    1. BMW 320d
    2. Mercedes-Benz C220 CDI
    3. Audi A42.0 TDI 143cp
    4. Volvo S60 2.0 D3

    "Volvo S60 - motoare zgomotoase, prea mult zgomot aerodinamic
    Verdict: atractiv in unele aspecte, dar NU DESTUL DE RAFINAT "

    Ford C-max e scump si nu ofera in standard, o multime de dotari de baza.
    Eu cred ca Dacia Duster va castiga sau Nissan Leaf.
    15 8
  • Adryan
    Dacia
    Nu cred ca va castiga Dacia dar e destul de bine ca sa calificat acolo. Numai bine tuturor !!! >>> Fan VW & Renault
    3 2
  • Top 3
    Din lista aia, Duster e o maşină de Top 3.

    Din păcate apar tot mai mulţi semianalfabeţi cu cultură şi educaţie de net.


    De tipul "a-m citit pe un sait si asa este, restul suntetzi proshti".

    Pentru prostovani.

    Fiat 500, Renault Clio, Fiat Panda sunt maşini care AU CÂŞTIGAT titlul Car of the Year, maşini pe care nu le băgaţi în seamă, care vi se par banale, care vă put, vouă, celor care vă duceţi în Bulgaria să înmatriculaţi rable de 15 ani.

    Vouă, care etichetaţi "cazan, conservă" cu un aer de superioritate vecin cu idioţenia, dar nu ştiţi câte grade are unghiul de la hexagonul unui şurub.

    Din păcate proşti sunteţi, proşti veţi rămâne. Se îngrijesc cei de la putere de asta, ca să vi se c... mai uşor pe cap şi apoi să mai şi zâmbiţi.

    Vai de generaţiile viitoare. De fapt se vede de acum, asta-i decât începutul.
    9 2
  • Volvo
    Imi doresc cu toata inima sa castige Dusterul . Asta patriotic vorbind .

    Realist , eu consider ca S60-ul este cea mai buna masina din cele 7 ramase , DS3-ul locul 2 iar Dacia locul 3 .

    Sa speram ca nu este asa , iar acest top 3 facut de mine sa aiba o directie opusa .

    Am zis !
    2 16
  • BaditzaEx
    topul vazut de mine
    1) Dusterș
    2) si 3) DS3 si Leaf
    8 5
  • Review
    Important pt un model in competitie nu e aduce nou pt marca, ci ce aduce nou pt industria auto in general…

    Ce spune presa de specialitate?
    ford c-max- nu e atat de versatila precum Renault Scenic, persoana de pe locul din mijloc spate n-are spatiu pt umeri, auzi zgomot la vant lateral pe autostrada, pret ridicat comparativ cu dotarile standard etc.

    volvo s60 -pret de segment premium, motoare diesel zgomotoase, nu destul de rafinat comparativ cu c class sau seria 3.

    alfa romeo giulietta – trenul de rulare nu e atat de “ascutit” pe cat ar trebui, pret ridicat

    opel meriva- greu de controlat pe viraje, poarta stigmatul problemelor de fiabilitate generate de predecesor, verdictul topgear este “Opel Meriva este o cutie mica in care iti pui copiii. Exista solutii mai bune”
    9 6
  • leo-Iasi
    la raportul pret-calitate
    La raportul pret-calitate Dacia are sansele sa ia chiar locul I.
    5 0
  • unde ajunge prostia umană
    Adică dacă eu imi spun părerea că Dacia nu face Maşini la nivelul lui 2010 ci la nivel de 1996, că loganul e o conservă şi că dusterul se crede SUV dar practic e tot un logan restilizat puţin mai mare dar cu acceaşi masă ca şi loganul, banuiesc că s-a pus tablă mai subţire prin el. Cu plastice şi panou de bord de tot râsul. Ca să deschizi geamurile le deshizi din bord...halal ergonomie de interior. Cui nu-i place Dacia e catalogat de voi, ţărarn prost, cocalar, jeg. analfabet.. etc. voi nu vedeţi că sunteţi penibili. A ajuns Dacia pe locul 3 in Nemţia... va ajunge pe locul 3 în Nemţia când va zbura porcu. o să repet lucru ăsta până v-o intra în căpşorul ala genial al vostru. Păcat de Nissan că s-a băgat în cârdăşie cu Renault.. o să piardă mult din alianţa cu Francezii şi la capitolul imagine şi la capitolul încredere.. Pentru necunoscători adevărate maşini sunt tot timpul cele din clasa mid-level, mid level spre high end şi limuzinele, cele ieftine, cele eco sau din clasa city.. precum şi suvurile ieftine, sunt nişte maşinuţe ca să le zic aşa. Orice lucru ieftin pe care îl cumperi e mai prost decât unul mai scump. Lucrul ăsta e valabil şi la maşini. Dar ce să vorbesc cu închişii mental care au o mentalitate de turmă paleolitică. Cumpăraţivă Duster sau Logan dar vă rog frumos să mergeţi cu mai puţin de 100~ 120 cu ele, fiindcă nu vreau să fiu omorât de voi pe şosele, încă imi place viaţa. O curba pe care o iei cu Dusterul sau Loganul la 100-120 cu BMW seria 5 o iei cu 180, o diferenţă uriaşă.. ca de la Terra la Marte. Deci încă odată sunteţi fan Dacia ok dar asta nu vă dă dreptul să jigniţi pe ceilalţi care au repulsie de această marcă. PS: Nu vă mai amăgiţi că Dacia e o marcă românească.. deocamdată am vazut loganu rebranded nissan, logan.. mai nou şi lada si etc. Aţi văzut voi vreun mercedes cu altă sigla pe capotă?? uite aici exemplu de maşină naţionalistă... eu pot să vorbesc pănă mâine la matinal .. păcat că voi nu o să pricepeţi ce zic şi o să vă repeziţi jos sub post la "add negative"
    2 55
  • ciuruitu
    duster
    numai faptul ca am ajuns in 2010 sa vedem discutii aprinse pentru o Dacie, daca merita sau nu sa castige un super premiu, este deja ceva formidabil !!! cat despre apartenenta mai mult sau mai putin la un grup auto , care din restul de 6 este azi cu adevarat o marca de sine statatoare???
    3 1
  • schumi
    COTY 2011
    Nu va mai faceti iluzii ca nu castiga Duster. N-are de ce. Castiga Giullieta, in cel mai bun caz, sau Leaf, in cel mai rau caz adica daca se alege "politic" pt a incuraja produce de masini electrice.
    2 9
  • John Doe
    :)))
    Wow... Loganu' e mai naspa decat un seria 5? :O Nu m-as fi asteptat :))
    Baieti... calmati-va. Stim ca nu va place Dacia. E mai misto s-o arzi pe centru, la Mc sau Kfc, intr-un golf 2/3 rupt in gura, cu 1 miliard de kilometri, care a fost al unui doctor/profesor/pensionar german, tinut numai in garaj (proprietaru' poate). Hai sa dam mana cu mana si sa facem mai multe maini, ca sa avem cu ce sa va impingem bombele care circula cu numere de BG, la iarna, cand nu vor mai porni.
    Vorbiti din desene animate, n-ati stat in logan nici macar in taxi, pt ca nu e cool sa te vada lumea in dacie. Si va rog, nu iesiti cu cazanele alea obosite din parcare (btw, trebuie benzina/motorina pt asta, nu uitati), avem si noi rude, prieteni, copii. St convins ca franele loganului tin mai bine decat ale rablelor pe care le preaslaviti, inainte, in timp ce si dupa ce va fierbe motorul la semafor.
    Si nu uitati sa achitati rata a 2-a din spaga pt carnet ;)

    Sa traiti bine, avand succesuri maxime ;)
    6 0
  • vartanu
    @Koss
    Poate imi zici si mie unde ai tu voie sa mergi cu 180 legal in romania...
    Numai pentru faptul ca compari Duster cu bmw esti un cocalar, daca comparai cu Alfa, Ford, Volvo mai ziceam.....dar deh... cate manele ai auzit tu dintr-un volvo?
    10 0
  • Frate cum dracu poti sa compari BMW 5 cu Dacia Logan&Duster...pei in primul rand ia in calcul diferenta enorma de pret..de la 40 k pt seria 5 si de maxim 20 k pt Duster..si in al doilea rand de constructie a masinii si anume una este sa ai o garda la sol joasa cum este cea de la BMW si alta este sa ai o garda la sol mai inalta la Logan si sa nu mai punem la socoteala puntea rigida de pe spate a Loganului care nu ofera aceleasi calitati ca cea independenta a BMW ului

    Si totusi pune si tu tartacuta la treaba si ai sa observi ca Dacia si BMW au cu totul alta clientela si alte cerinte din partea clientelei fiecareia.Oamenii care isi cumpara un BMW isi doresc o masina confortabila,fiabila,cu un comportament rutier bun,avansata dpdv si sunt dispusi sa plateasca bani multi pt o masina in timp ce clientii Dacia isi doresc(sau isi permit), o masina simpla care sa se preteze pt cat mai multe sarcini(sa poti sa mergi cu ea si la cumparaturi,pe drumuri mai proaste samd),si toate astea la un pret redus.

    Si fi tu sigur ca nici una dintre marci nu este administrata de tampiti,pt ca ambele marci sunt marci de succes(Dacia este o marca de mare succes pt varsta sa de numai 6 ani prezenta constanta pe piata UE).
    12 1
  • @Koss
    Dupa comparatia pe care ai facut-o se vede clar ca tu nu vezi la o masina decat calutii si "chilometrajul".
    Masinile de la Dacia nu sunt masini de curse sa iei curbe cu 180 si nici limuzine de clasa superioara in care sa stai ca in puf. Sunt masini.
    Iar Duster are tot dreptul sa castige titlul de masina anului deoarece aduce ceva nou pe piata auto: un SUV extrem de ieftin, cu motor mic, consum foarte mic si emisii la fel de mici care se dovedeste extrem de versatil atat in traficul urban cat si pe drumuri dificile.
    Toate modelele Dacia sunt destinate oamenilor care privesc masina ca pe o necesitate, o unealta cu care sa isi faca treaba, si nu saliveaza dupa orice bucata de fier ce genereaza multi kW.
    Nu zic de nici o masina ca ar fi proasta, imi plac masinile performante, insa am alte prioritati in viata decat sa imi cumpar una. Cand o sa am bani si nu o sa am ce face cu ei, atunci poate imi voi lua o masina high performance. Pana atunci Dacia este mai mult decat suficienta pentru mine (mai nou nici nu mai fac naveta cu ea, asa k e doar masina de weekend si escapade de seara cu sotia si fetita).
    Daca tu ai o pasiune pentru masini esti liber sa ti-o exprimi dar asta nu inseamna ca cei care nu sunt ca tine sunt mai prosti sau mai inculti.
    Nu are nimeni nimic cu cei care nu plac Daciile, insa de obicei isi exprima aceasta neplacere foarte "din topor", motiv pentru care sunt etichetati ca si cocalari, tarani, etc, etc, etc.
    Toate cele bune
    15 0
  • andrei
    automarket
    va castiga dacia daster are multe sanse!
    1 2
  • @Koss
    Te pretinzi tu mare erudit al secolului nostru, insa pt mine esti o gluma...pt a mia oara, filozofia Dacia e cea a unei masini simple, fiabile, robuste si accesibile. Duster se vrea "fara excese si fara nimic superfluu" .

    Gemuri electrice cu actionare de pe consola centrala gasim si pe JEEP WRANGLER care-i peste 30.000 euro, dar nu contesta nimeni ca Jeep a creat o masina exceptionala. Prost sa fii sa spui altceva! Trebuie sa lasi fitele si prejudecatile acasa ca sa vezi esenta unor masini de genul asta...
    Duster e un crossover modern cu un sistem 4x4 conceptie 100% Nissan. "All Mode 4x4i" din dotare e de ultima generatie si se bate pe X-Trail de la egal la egal cu LandRover Freelander... are suspensie spate multilink, filtru de particule (din 2009) motoare diesel common-rail, cutie in 6 trepte etc. Toate astea recomanda Duster-ul ca un automobil contemporan, nu ca o masina a anului 1996... in 1996 n-aveai tu cutie in 6 trepte... decat poate pe limuzine cu motoare de cilindree mare... pe vremea aia nici nu exista conceptul de "crossover" ... deci cat de "destept" poti fi cu asemenea afirmatii?
    18 0
  • super ....
    Citesc si ma minunez. Practic aici vad ca sunt doua grupuri distincte - unul care e format din oameni care au o parere teoretica despre masini si oameni care chiar au nevoie de masini. Intotdeauna voi fi in cea de-a doua tabara. Oameni precum Koss, sunt oameni care vor masina doar ca sa impresioneze. Este un accesoriu. Motiv pentru care platile vor fi pe masura. Cunosc suficienti tembeli care sclavagesc cate 5 ani (sau mai elegant - 10 ani) pentru o masina, cu care ce e drept, pret de vreo 2 zile au facut senzatie in spatele blocului. Dupa care a inceput sa ii ia cu trepidatii. La prima rata, la prima revizie, la prima usa infundata in parcare, la prima transa CASCO, la impozitul anual, la primele oglinzi ciordite. Romanii au stat atatia ani in intuneric si au privit peste cortina de fier incat nici dupa 20 de ani de asa zisa democratie nu au invatat sa faca diferenta intre fudulie si necesitate. Nu cunosc foarte multi oameni care atunci cand hotarasc sa isi ia masina sa isi faca si niste calcule, in ideea in care si-o pot permite si dupa momentul achizitionarii. Am vazut prea multi cretini care si-au luat Q7, dar locuiesc in 3 camere intr-un bloc ceausist. Prieteni, cu totii cred ca ne-am dori masini de lux, insa unii dintre noi realizam ca :
    1. nu servesc scopului pt care le-am luat
    2. nu ni le permitem
    Cand majoritatea va incepe sa se intrebe : "la ce imi trebuie mie masina ?", va asigur ca nu o sa mai vedeti atatea fite pe strazi.
    Si da mai Koss ... lumea te eticheteaza ca fiind cocalar, manelist sau jegos, pentru ca ai uitat sau poate pentru ca pur si simplu nu stii ca tonul face muzica. E dreptul tau sa nu iti placa ceva, pentru ca se stie - frumusetea sta in ochii privitorului, insa folosind limbajul pe care il folosesti, este clar ca tu nu ai o problema neaparat cu Dacia in sine, cat ai cu cei care o cumpara si folosesc.
    Si mai e ceva foarte important - credeti ca cehii au vreo problema in a fi mandri de Skoda, chiar daca e VW 99% ? Va asigur ca nu.
    13 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru