Începând cu noua generație Nissan Leaf, a 3-a la număr, modelul electric va deveni un crossover. Lansarea oficială a noului model va avea loc la sfârșitul lui iunie, însă până atunci, constructorul japonez a dezvăluit câteva detalii tehnice importante despre noul model.
Am văzut deja primele imagini cu noul Nissan Leaf, care primește un design nou și o caroserie mai eficientă din punct de vedere aerodinamic față de precedenta generație. Constructorul nipon spune că noul Leaf are acum un coeficient aerodinamic de 0.25 unități. Ca o comparație, vechiul Leaf avea un coeficient de 0.28 unități.
Până acum, Nissan nu a dezvăluit detalii despre propulsor și nici despre baterie, însă a confirmat autonomia noului model. Astfel, noul Nissan Leaf promite o autonomie de 600 de kilometri. De asemenea, noua generație a modelului electric are la bază arhitectura CMF-EV, împărtășită cu Nissani Ariya și care va fi prezentă și la viitoarea generație electrică a lui Juke.
Noul model va primi și un sistem multimedia bazat pe Google, precum și un plafon panoramic electrocromic.
Mai multe detalii despre noul Nissan Leaf nu au fost încă dezvăluite. Lansarea oficială va avea loc la sfârșitul lui iunie.via Autocar
Cum sa-ti treaca prin cap sa achizitionezi un autoturism care nu degaja acea necesara bucurie a rulării, ci face din staționare o vădită chef-d'œuvre?
Așa că lansarea unei astfel de mașini este exact de ce avea nevoie Nissan pentru a scăpa de faliment.
Sunt sigur că se vor vinde cel puțin 500000 de bucăți/an.
Bravo Nissan! La cât mai multe electrice!
cu siguranta modelul e "pe vine" de ceva timp. Daca vor scoate si 1 dolar profit per unitate e mai mult decat extra-super-nemaipomenit
sau poate preferi: bagam sute de milioane in dezvoltare, semnam intelegeri cu furnizorii, ii punem sa bage la randul lor ceva bistari in linii si dupa le zicem ca "neeeahhhh....mai vorbim cand va suman noi!" ca ii lasam pe chineji sa-si faca mendrele pe piata
De chinezi, cam greu de înțeles și anticipat. Au acces la finanțare și subvenții. BYD a scăzut prețul modelelor în China pentru că nu-și mai ating volumele la vânzare. Și Tesla a făcut asta și știm unde s-a ajuns… vom vedea. Oricum cu China nu are cine și cum să “lupte”… singura mențiune ar fi că alegerea unei mașini este o chestie mai mult emoțională, plus ca unii suntem conservatori și fideli anumitor brand-uri. Să vedem cat mai ține.