Constructorul de la Mioveni tocmai a prezentat oficial noua Dacia Duster Pick-Up, o nouă variantă utilitară lansată pentru piața românească. Noul model este disponibil pentru comandă începând de astăzi și este rezultatul unei colaborări cu Romturingia, unul din cei mai mari carosieri din România.

Noua variantă Pick-Up a lui Duster păstrează cotele de gabarit ale unui Duster obișnuit și oferă o cabină dublă cu 4 locuri în habitaclu. Noutatea cea mai mare este reprezentată de benă, care oferă un spațiu util de 1050 mm x 1000 mm. Aici, Dacia Duster Pick-Up poate transporta marfă cu o greutate de până la 430 kilograme. Pentru asigurarea mărfurilor în benă, sunt prezente două șine metalice laterale cu 4 inele de ancorare.
Interiorul noii Dacia Duster Pick-Up este identic cu cel al unui Duster obișnuit. Singura noutate este o cotieră centrală pentru pasagerii din spate, o premieră pentru Duster.
MOTORIZĂRI ELECTRIFICATE

Pentru noua variantă utilitară sunt disponibile 3 linii de echipare: Expression, Extreme și Journey. De asemenea, noua Dacia Duster Pick-Up poate avea sub capotă motorizarea hibridă Hybrid 140 sau motorizarea Mild-Hybrid 130 4x4. Versiunea hibridă oferă 140 de cai putere, în timp ce motorul cu tehnologie mild-hybrid are 130 de cai putere. Dacia nu a dezvăluit performanțele noului model.

Noua Dacia Duster Pick-Up este omologată conform standardului N1, fiind clasat ca autovehicul destinat transportului de mărfuri. Printre dotările standard ale noului model se numără: frânare automată de urgență, sistem de asistență la coborârea pantei, recunoaștere semne de circulație cu alertă de depășire a vitezei, asistență pentru păstrarea benzii, avertizare unghi mort și cameră video multiview.
Paleta de culori a noului Duster Pick-Up include 7 nuanțe diferite: Sandstone, kaki Lichen, maro Terracota, alb Glacier, gri Schiste, negru Pearl și verde Cedar.
START DE LA 26.000 EURO

Noua Dacia Duster Pick-Up poate fi comandată în România începând de astăzi. Prețul de pornire al noului model este de 25.983 euro fără TVA.
via Dacia














Who asked for it?
Cu o astfel de strategie inoportuna, Dacia lanseaza o invitatie stranie: sa-i fie venerate carențele, intre timp devenite cronice, o astfel de abordare fiind inacceptabila in 2025.
Dacia, oh putain !
cine vrea masini cu bena, cumpara Ranger, Hilux. Dmax, etc.
de ce am plange de soarta Dacia cu a ei bena mai minuscula decat motorasul de 1.0, cand CONCURENTA ofera ceea ce trebuie , inclusiv diesel ?
Cine călătorește prin zonele montane din Italia, de exemplu, sau Spania, a văzut pick-up-uri din categoria supermini, mult mai mici decât Duster. De obicei din Japonia și China. Oamenii își fac treaba cu ele, pe drumuri înguste. Multi le parchează într-un garaj în care abia intră. Un Hilux n-ar intra nici în sat, nu mai vorbesc de garaj.
Așa e când vorbești după cum îți trăznește bibilica...
Cautati pe net poze cu acest model si o sa vedeti ca gaselnita asta a mai fost pusa in aplicare de Dacia.
Cine vrea mașini cu benă nu înseamnă neapărat că are nevoie să care 1100 kg și să dea minim 42.000 euro, când poate lua altceva la 26.000.
Stiu ei ceva...
Dar cu siguranta nu e pentru cititorii de pe aici. Poate e pentru cei de pe forumurile dedeman, etc...
Duster e și considerabil mai mare și cu niște stele NCAP, spre deosebire de alea care au -1 stele.
Nu am zis că Duster ar fi concurență pentru pick-up supermini ci că nu toată lumea are nevoie de pick-up de dimensiunea Hilux. Pentru unii acest Duster va fi foarte bun, pentru alții e chiar prea mare. De aici referința la supermini.
Nu cred că acest model este pentru publicul larg. A fost cerut expres de cineva și se face la comandă.
Cel mai probabul, așa cum a zis MarDark, OMV, care are echipaje pentru intervenții în off-road la sonde și instalațiile de transport.
Daca timpul iti permite sa dezvolti.....
Este un model cu dedicatie ?!?
Dacia a ajuns la acel nivel al ignorantei incat nu-si trateaza toti clientii in mod similar?!?
In cazul acesta, a faptului ca Dacia accepta sa satisfaca anumite cerinte, nu s-ar impune oare sa fie generalizata identificarea propulsoarelor dCi in gama Dacia, dar mai ales pe Duster si Bigster, asta fiindca este un bazin important de doritori ?
Bigster pick-up arată a pick-up!
Păi se vede din poza trei pentru ce e construită.
Pentru oamenii în salopetă, care au o trusă de scule, iar mașina se află pe un teren frământat de roțile unor utilaje grele.
Când am fost la centru de la Titu am văzut în curte la intrare niște modele speciale de Duster, unul pentru armată, unul care avea șenile de cauciuc pentru zăpadă etc.
De dCi nu zic nimic pentrru că trendul este pentru electrificare.
Chiar am avut un Logan cu motorul dCi de 90 cp ca mașină de servicu o perioadă, am făcut cu ea 100000 km și am fost mulțumit de ea. A mers fără nicio problemă tehnică.
dCI are toate calitățile, dar realitatea este că motoarele diesel sunt poluante și când zic poluante mă refer la poluanții care chiar afectează sănătatea (pulberi, oxizi de azot care creează smog acid) nu la CO2-ul pe care-l expiră tot animalul de pe planetă și pe care-l mânâncă toate plantele verzi de pe planetă generând oxigen și care în trecut a fost de 100 de ori mai mult în atmosferă, iar biosfera a avut o explozie, pădurile tropicale fiind prezente în nordul Canadei și în Antartica.
Clima e climă se schimbă continuu, acum ai glaciațiune, dupa acea se încălzește, dup-aia iar ai glaciațiune. Oamenii de știință nu înțeleg nici acum de ce avem glaciațiuni și apoi periade de încălzire, dar Greta salvează planeta.
Problema CO2-ul este o gogoriță aberantă (cu date științifice - nu propagandă), smogul nu.
China a pedalat foarte mult pe electrice, pentru că la ei sunt foarte fezabile economic.
1. împing tehnologia la maxim (cu implicații majore asupra industriei orizontale) și pornesc de pe picior de egalitate cu vestul în acest domeniu, deci până la urmă au avantaj având în vedere mărimea pieței lor (concurență între producători, volume foarte mari și de aici și prețuri scăzute).
2. Au scos poluarea din orașe, și au mutat-o la locurile de producție a energie electrice, care are și o componentă nepoluantă/regenerabilă în China (energie hidro, atomciă și solară)
Deși 60% din mașinile electrice din China merg pe cărbune, e mai ușor să montezi electrofiltre, stații de desulfurare și arzătoare cu NOx redus (am lucrat și în acest domeniu) la centralele electrice care utilizează cărbune.
Automobilele electrice sunt perfecte pentru China, care au aglomerări urbane de 15-20 milioane de locuitori, cu vânzări anuale de milioane de mașini electrice (comparați cu România în care se vând 3000 mașini electrice/jumate de an), cifre pe care unii de pe aici nu pot să le mestece.
La fel cum un Lamborghini nu este destinat să care pepeni de pe câmp la piață, nici mașinile diesel nu sunt adecvate pentru marile aglomerări urbane.
E până la urmă o chestie de logică.
În industrie nu tot ce e posibil, este și fezabil, de aici și problemele cu politicile care nu au legătură cu realitatea.
Dacă ceva merge la +60 grade, nu e garantat că merge și la -50 de grade.
Cum am eu o vorbă, până la urmă realitatea te lovește peste față.
Multumesc pentru raspunsul cuprinzator.
ce kkt e asta frate