Segmentul B-SUV european este unul dintre cele mai populare din industrie. Potrivit celor mai recente cifre, în primele 4 luni ale anului au fost înmatriculate 762.800 de SUV-uri de clasă B pe Bătrânul Continent.
Această valoare reprezintă o scădere de 5%, față de aceeași perioadă din 2024, tocmai de aceea, segmentul C-SUV a trecut pe primul loc, scriu cei de la Profit.
Revenind, în premieră, Dacia Duster 3 a preluat conducerea segmentului B-SUV după ce, în primele 4 luni ale anului, a fost comercializat în aproximativ 64.000 de unități, cu 13% mai mult decât în același interval din 2024. Astfel, SUV-ul produs la Mioveni și-a întrecut rivalii, adică Toyota Yaris Cross și Volkswagen T-Roc.
Ford Puma, cu o scădere de 14%, a căzut pe locul 5, iar pe 4 regăsim Peugeot 2008. Renault Captur, MG ZS, Volkswagen T-Cross, Nissan Juke și Jeep Avenger completează topul 10.
Volkswagen Tiguan a înregistrat 700.700 de înmatriculări, ceea ce înseamnă că este cel mai popular SUV din Europa, pe toate segmentele.
În segmentul D-SUV, Skoda Kodiaq a preluat conducerea, cu o creștere de 31%, în timp ce Tesla Model Y pierde prima poziție, după o scădere de 49%.
BMW X1, Mercedes-Benz GLC și Audi Q6 E-tron conduc, de asemenea, în segmentele lor.
via Profit
Lucrurile sunt clare, in actuala stare de fapt, DACIA privata de beneficiile dCi, Duster ramame un produs extrem de vulnerabil.
...Și-un porc chior mai dă cu râtul într‑o ghindă.
La fel foarte trist este că miliardele investite în capacități de BEV-uri nu aduc ceea ce unii în pofida evidentului au crezut că vor aduce.
Tu cred că și la aspirator ți-ai monta Diesel, dacă ai putea.
Mai scutește-ne că știm ce te roade. Nu mai polua site-ul cu inepțiile tale, destul că poluezi Calafatul cu troaca ta cu motor de tractor.