• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ScorpyonVAG

  • Membru din 28.07.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1155 in total
  • 1. Nu trebuie sa fi posesor ca sa iti faci o impresie asupra unei masini. 2. Da normal. Este facut de BMW, nu de Ficat ? Compara X5 cu SUVUL PANDA 4X4 sa vezi calitatea aia... uite ce plastice urate are 500-le. Cauta un test video sa vezi. ASCULTA ce zic aia. 3. Nu exista clasa low-cost, doar o masina care face parte dintr-un segment low-cost. Este diferenta intre clasa (dimensiuni) si segment (populatiei careia ii este adresata). 4. Aproximativ la fel. (era putin umflata propozitia, deoarece Panduca asta nu este bun in off-road). Compara ursul grizly/brun (Patrol/LC) cu ursul panda/coala (Panda) sa vezi care ii mai bun ? :)))) 5. Cum anume m-am lamurit ? Mergand pasager pe acelasi traseu cu mai multe motorizari si vezi exact diferenta de la cer la pamant intre motorizari mari si motorizari mici (1.2 turbo,etc). Si cum anume vrei sa testez un 1.2 sau 0.9turbo in off-road pus pe un Polo sau alta masina ca tot nu inteleg ? Poate imi explici tu ? In oras nu se observa diferenta, deoarece nu ai unde sa folosesti puterea. Ultimele fraze sunt la fel de coerente precum ale lui Fernando de la Caransebes din platoul Acces direct ! Se yaa !
    Şeful Fiat: "Ne gândim la o marcă rivală pentru Dacia"
  • @Ztele: 1. Citeste cate teste doresti ca Bravo era mediocra in comparatie cu GOLF 6... 2. In 500 nu, dar in Mini DA, insa vezi din poze plasticele alea naspa si cum ii facut. 3. Nu mai am nevoie sa studiez, stiu destule. Studiaza tu. 4. Conform logicii universale, Panda 4x4 nu are ce cauta in off-road alaturi de Patrol, etc. Nici nu se compara. Lasa aberatiile cu Aveo si WTTC. Patrol stock este bun in off-road la fel ca in Dakar, dar Aveo este la fel ca in WTTC ??? 5. TWINAIR - m-am lamurit cu aspiratele astea de sthil + turbo ca nu sunt bune... (0.9, 1.2Tsi, etc). Nu se compara cu un motor mai mare, iar fiabilitatea are mult de suferit. Iar eu vorbesc de motoare cu 3/4 cilindrii in sus. Ce sa te astepti de la unu in 2 ? Un fel de motor de la masina de spalat/ rasnita/ mixer sau cum vrei tu sa ii zici. Inteleg ca sunteti destui fani aici care sunteti sustinatori de orice, numai de VAG NU ! De aici si voturile astea negative si multe altele. Un om care stie ce inseamna o masina nemteasca in comparatie cu una italiana in domeniul calitatii stie ca am dreptate. Fiat este un semi-low, iar Albea, Punto clasic erau low-toata ziua, Lancia si Alfa poti spune ca nu sunt low. In rest drumuri batute si puteti posta ce doriti ca nu puteti sa ma opriti. Vin cu oricate argumente doriti.
    Şeful Fiat: "Ne gândim la o marcă rivală pentru Dacia"
  • @ztele: Low-cost = masina cu pret redus, pentru a te deplasa din A in B, destinata oamenilor cu buget mai redus. Premium = masina de lux, bla bla bla. Daca ar exista clasa low-cost, ar exista si clasa premium pe langa clasa de lux/medie/compacta,etc nu ?
    Şeful Fiat: "Ne gândim la o marcă rivală pentru Dacia"
  • @ztele: Si eu ma mir cum poti expira =)) Low-cost ? Pai din cate imi ofera cultura mea generala din domeniul auto, stiu ca nu exista clasa low-cost. Exista (supermini,mini,compact,medie,mare,lux,etc - NU LOW-COST). Loganul este din clasa compacta (nu low-cost) daca este sa o luam dupa cum argumentezi tu. :))))))) Legatura dintre Bravo si Golf ? Pai hai sa iti explic: EU II EXPLICAM LUI ANTONNY ! Bravo este per ansamblu o masina mediocra, pe cand Golful este un etalon in clasa sa (calitate ridicata,etc). Uite la Golful 7 daca nu ma crezi. La partea cu intratul in 500 sau Mini, cred ca ar fi bine sa te abti... nu poti sa sti daca am fost sau nu. Dealeri sunt destui unde poti vizita masini si sa vezi cum sunt... Panda 4x4 ? Four by four ? Daca are unghiurile bune sa urci rampe cu grade mari asta nu inseamna ca este mare smecher in off-road. In off-road nu mergi numai cu o masinuta cu, care nu poti transporta. Mergi cu un Panda twin-air cu 2 cilindrii peste 100km incarcat in off-road cu motorul turat tare. Imediat ii gata. Pe cand un 3.0TD simplu pus pe un Patrol merge lejer, iar capacitatea de transport este mult mai mare. Off-road mai inseamna si masini modificate, asa ca sa nu imi zici mie ca un Panda il poti modifica ca sa poata merge unde merge un Patrol, LC, G-Class, Pajero,etc. Daca este asa buna de ce nu ii la Dakar ??? Cauta niste videoclipuri pe you... sa vezi un Patrol modificat. Nu te lua dupa emisiunea 5th gear cand a comparat panda cu land roverul intr-o cariera de piatra unde puteai merge si cu o dacie veche. Batrane...batrane... :))
    Şeful Fiat: "Ne gândim la o marcă rivală pentru Dacia"
  • @ztele: nu conteaza ce vroiam sa scriu, ideea este ca macaronarul jigneste industria auto. Cica el vrea masini low-cost, da nu se uita ca ficaturile sunt very low ! @Antonny: da si iarasi da. 500-le este un low-cost gen UP/CITIGO care este supraevaluat. Intra intr-un mini si apoi intr-un 500 sa vezi diferenta de calitate ! Bravo la fel. Este mediocru si nici nu se compara cu Golful. Panda 4x4 ce-i cu el ? Ca nu-i inteleg rostul ! A nu se intelege ca daca arata bine este si de calitate ridicata.
    Şeful Fiat: "Ne gândim la o marcă rivală pentru Dacia"
Pagina
12345...616263...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Masini normale pentru oameni normali
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Cate putin din fiecare
  • MASINA LA CARE VISEZ Creatia mea :))
  • TOP MASINI 1. Prea multe !
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău