• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ScorpyonVAG

  • Membru din 28.07.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1155 in total
  • Ce panarame sunt astia de la Ficat. Oricum sunt modelele low-cost si proaste, dar cu un design dragut. Acuma vor sa scoata si mai proaste si cu un design anost ? Huoooo sa nu aud de macaronari. Forza Dacia in segmentul Low-Cost. O seara buna ! :))
    Şeful Fiat: "Ne gândim la o marcă rivală pentru Dacia"
  • Nu pot decat sa afirm ca tripleta (LEON-GOLF-OCTAVIA) va avea succes foarte mare pe piata !
    Volkswagen Golf 7 4Motion se prezintă
  • Stiti ce ma amuza ? Ca toti sarim si facem circ aici, dar deciziile se iau la nivel inalt, nicidecum pe un forum sau pe un site auto, unde suntem niste simplii cititori, nimic mai mult. Puteam si eu la fel de bine sa aduc pe aici acuzari si injuraturi insa nu ne alegem cu nimic, decat ne spunem oful de pe suflet. Credeam ca noua taxa va aduce ceva bun, ca voi putea sa imi inmatriculez masinile la care visam (din pacate nu sunt euro 5 sau 6) ci 2,3,4.
    Şeful Dacia: "Cerem dublarea timbrului de mediu pentru Euro 3 şi Euro 4"
  • Ha ha ha si uite asa se raspandeste virusul VAG printre noi. Eu deja l-am primit. Iar cand faceti afirmatii de genul fiabilitatii mai bine v-ati abtine, deoarece daca facem o comparatie intre GOLF si I30 (deoarece ati pomenit mai sus de koreene), este normal ca sa vedeti mai multe Golfuri cu probleme, deoarece exista 1.000.000 de golfuri si 10.000 de i30. Iar fiabilitate legendara sa dus poate fi de la mama japoniei. Era W123/Cobra (pe romaneste) sa dus. Suntem in 2013, cand masinile sunt facute din plastic nu din fier cum era pe vremuri, cand au 1.000.000 de senzori, iar lipsa de cercetare si dezvoltare lipseste pe partea de urmarire indelungata a fiabilitatii. Nu uitati ca pe vremuri trebuia 10-15 ani pana sa apara un model nou, iar cand aparea era super fiabil. Acuma din an in an apar tot modele noi, facelifturi peste facelifturi , iar timp pt test de fiabilitate nu se mai parctica. Producatorul trebuie sa faca ceea ce cere piata si sa faca fata concurentei, deoarece daca x scoate o masina noua, automat y ramane in urma cu designul/tehnologia si imediat dupa cateva luni scoate si el. Si uite asa din cauza acestei competitii si scopul de a castiga clienti si de a vine cat mai multe masini, duce la lipsa totala de interes pt fiabilitatea masinilor. Ca sa nu mai povestesc, ca unele branduri se mai folosesc de istoria pe care o au in spate ca sa isi vanda produsul frumos impachetat. Numai bine !
    Volkswagen măreşte producţia în Wolfsburg pentru a răspunde la cererea pentru Golf
  • Hhahahaha Bulgaria my love. Dar mi-a ascultat ponta Visu si o sa pot inmatricula un Bmw de 4000cmc3 euro 1 la bani putini... INSA... tot aceleasi taxe aberante anuale raman. Welcome Bulgaria ! Si dupa ce mai trec cativa ani si ajung ceea ce imi doresc decolez in vest'.
    Timbrul de mediu 2013: Prima formulă de calcul oficială
Pagina
12345...626364...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Masini normale pentru oameni normali
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Cate putin din fiecare
  • MASINA LA CARE VISEZ Creatia mea :))
  • TOP MASINI 1. Prea multe !
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău