• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ShelbyV8

  • Membru din 21.07.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 215 in total
  • Am fost foarte aproape sa achizitionez aceasta masina, dar mi-am schimbat parerea in urma unui test drive. In primul rand, daca doream sa reglez pozitia scaunului, acesta se freca de consola centrala. Masina scartaia suparator la doar 1000km, In articol ati spus ca nu v-au placut ,,anumite finisaje din zona volanului". Volanul zgarie efectiv pe maini. Nu vreau sa ma gandesc cum ar fi sa conduci timp de 5-6 ore. Cel mai rau aspect a fost o senzatie de greata pe care nu am mai simtit-o la volan de peste 10 ani cand am condus Dacia 1300 (chiar nu glumesc). Acceleratia este de 8.1sec pentru 0-100km/h. Masina se simte rapida si are un comportament sportiv, dar este deranjant de zgomotoasa. In concluzie, am fost foarte dezamagit si chiar nu am vazut cum as putea sa o folosesc zi de zi.
    Pasiune pentru spațiu
  • Am Megane Sedan 1.3 cu cutie manuala de aproximativ 4 luni si nu pot spune ca sunt nemultumit. Initial, Renault era ultima varianta, dar am condus concurentii sedan (cu exceptia Skoda Octavia, al carei fecelift il consider odios), inclusiv unele modele dintr-o clasa mai mare sau mai scumpe. Pretul final a fost de 16600euro plus 1500ron (tichetul rabla). Pretul de catalog era de 19800euro, deci au oferit o oarecare reducere. Consumul mediu in primii 7500km este de 7.5l%, fara a conduce economic. Am utilizat masina in proportii egale urban-extraurban. Punctele slabe ar fi, intr-adevar, unele materiale de la interior si sistemul multimedia, dar nu sunt elemente pe care le gasesc deranjante.
    Consecvent
  • Fara suparare, dar eu am mers cu Lexus-ul si da senzatia de hatchback mai mare. Nu are o pozitie de condus la fel de inalta ca celalalte doua. De asemenea, nici nu da senzatia de spatiu urias, mai ales pe locurile din spate. Sistemul de infotainment este enervant de utilizat, dar probabil ca posesorii se vor obisnui cu el in timp. Cel mai mare dezavantaj mi se pare cutia CVT. In orice caz, as alege clar RX-ul fata de Mercedes si BMW.
    Poate noul Lexus RX să le țină piept germanilor BMW X5 și Mercedes GLE
  • Bentley-ul are motor de 6 l, iar Cayenne Turbo S cred ca de 4,8 l.
    Totul sau nimic: Lamborghini Urus va fi cel mai rapid SUV din lume
  • @dan_grc M-am uitat si eu acum mai bine la clasament. Pai anul viitor ii depaseste clar Renault si peste 2 ani poate si Hyundai.
    Final de an la fotografie: Volkswagen depăşeşte Toyota potrivit unui studiu independent
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Focus, Opel Astra, VW Scirocco
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes-Benz 300SL Gullwing
  • TOP MASINI 1. Mercedes-Benz 300SL Gullwing
    2. Aston Martin DB5
    3. Shelby Mustang GT500
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău