• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ShelbyV8

  • Membru din 21.07.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 215 in total
  • @ inexorabil Mi-a placut mult comentariul tau. Sunt de acord cu tine in ceea ce priveste faptul ca Mazda le ,,ia fata" celorlalti japonezi, inclusiv celor considerati premium. Unii comentau la articolul cu noul CX-3 ca prea seamana modelele intre ele. Intr-adevar, asa este. Dar, in cazul celor de la Mazda, cel putin in ultimii 20 de ani, s-a pastrat si o continuitate de la generatie la generatie in ceea ce priveste design-ul. Eu consider ca acesta este principalul lucru care da identitatea unei marci. In schimb, la Toyota, Honda, etc. modelele sunt prea diferite la exterior si raman in urma la capitolul tehnologie. Din pacate, Mitsubishi, producatorul japonez cu cea mai bogata istorie, isi pierde identitatea cu fiecare model nou lansat. Nu cred ca ar trebui sa te superi prea mult pe Cadillac. Mie mi se par intr-o oarecare revenire dupa ce au facut undele modele complet ratate (de exemplu, BLS). Si, de asemenea, si eu as cumpara o Mazda 6 facelift noua (daca imi permite bugetul).
    Mazda6 facelift: modelul nipon primeşte un retuş discret la doi ani de la debut
  • @ vianu Si mie imi place. Stopurile par asemanatoare cu ce au prezentat cei de la BMW pentru conceptul viitorului seria 7. In schimb, nu imi place ca au facut un interior prea SF, care probabil nu va avea multe in comun cu modelul de serie. Avand in vedere ca Audi fac unele dintre cele mai frumoase interioare, as fi vrut sa vad ceva care s-ar puea regasi pe modelele viitoare.
    Audi Prologue Concept prefigurează viitorul Audi A8
  • Si ca sa faci shaorma iti trebuie: foc => consum de energie invartit carnea => consum de energie prajit cartofii => consum de energie Oricat de mult m-as fi dus la orele de fizica, nu cred ca m-ar fi ajutat sa apreciez eficienta economica a acestui nou tip de carburant. Sper sa nu va suparati pe comentariu meu, dar ceea ce vreau sa spun este ca orice are nevoie de energie, inclusiv scrisul acestor randuri. Daca necesarul de energie (si in linii generale raportul cost/beneficiu) este prea mare va fi apreciat de inginerii lor specializati, nu de catre noi.
    Audi a inaugurat o fabrică pilot în care produce motorină ecologică
  • La Audi A4 pilotul automat este standard si la motorizarea de baza 1.8 tfsi. Cele mai mici preturi, cel putin din cate am vazut eu, sunt la Kia (chiar mai mici decat la Dacia). Poate le puteti adauga in tabel. Ar fi interesant sa faceti o comparatie si cu dotarile oferite in alte tari (mai ales pentru masinile premium). In Romania la pretul de baza pentru un BMW, Mercedes sau Audi mai adaugi minim 10-12000 euro.
    Analiză: Războiul opţionalelor. Cât costă aceleaşi sisteme pe diferite modele de pe piaţă?
  • Se pare ca nici la Maybach nu sunt standard monitoarele pentru locurile din spate...
    Mercedes-Maybach S600, prima imagine cu interiorul celui mai luxos S-Klasse
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Focus, Opel Astra, VW Scirocco
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes-Benz 300SL Gullwing
  • TOP MASINI 1. Mercedes-Benz 300SL Gullwing
    2. Aston Martin DB5
    3. Shelby Mustang GT500
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău