• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ShelbyV8

  • Membru din 21.07.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 215 in total
  • Si eu sunt impotriva celor care inmatriculeaza masini in Bulgaria. Nu am primit banii de la un RCA al unei masini cu nr de Bulgaria nici dupa 6 luni. As vrea ca tuturor celor cu nr de Bulgaria sa le iasa ceafa de porc pe ochi si alte asemenea evenimente. Dar, totusi.... In articol scrie: Constatând că mulţi cetăţeni care au înmatriculat zeci sau sute de automobile pe numele lor nu sunt pe atât de înstăriţi pe cât credeau autorităţile, bulgarii au decis executarea silită a singurelor bunuri pe care le au aceştia – autovehiculele. În mod evident, acestea nu erau în posesia bulgarilor, fiind înstrăinate unor cetăţeni români. Deci, statul le confisca masinile pentru ca nu sunt instariti? Acum totusi, legal, nu vad care este problema... De ce nu poti avea un bun (oarecare, nu doar masini) pe numele tau, fiind cumparat de altcineva, cat timp platesti taxe si impozite pe bunul respectiv? Problema ar trebui rezolvata prin modificari ale codului rutier din Romania, nu prin interventia administratiei financiare din Bulgaria.
    Autorităţile bulgare ar putea să confişte 35.000 de maşini conduse de români
  • Felicitari pentru test! Sper sa nu-l stergeti peste cateva zile si sa ramana in acelasi segment cu seria 7.
    Eternul etalon
  • Daca estimeaza ca vor termina lucrarile in 2015, le vor termina prin 2058 toamna.
    CNADNR: Tariful de concesiune va înlocui rovinieta pe anumite sectoare de drum
  • Prius-ul de 27000 Terra nu e chiar asa de bine dotat. Nu are nici macar volan in piele, pilot automat si jantele sunt de 15'. Un Megane, Focus, Astra, I30, in variantele superioare de echipare, se sunt cam 20-21 mii euro, si au consumuri oficiale mixte de aproximativ 4,5%. Deci, sa zicecem ca diferenta de consum intre aceste masini si un Prius normal este, cum ai spus si tu mai sus, de 2l%. Diferenta de pret este de 7000 euro. Facand un calcul simplu, considerand pretul unui litru de carburant aproximativ 1,5 euro, vezi ca diferenta de pret se recupereaza dupa 233.000 km. Deci nici un Prius normal nu este rentabil, sa nu mai vorbim de un Plug-in care costa aproape dublu.
    O priză în plus
  • @ gelu Eu ma refeream la faptul ca un consum de 2,1%, adica cel oficial (oricum consumul real este vreo 4%) se obtine si prin incarcare la priza. Deci, se va adauga factura peste pretul celor 2,1 litri. Normal ca mai bine mergi doar electric si nu bagi benzina deloc, dar ai sanse mari sa faci "pana prostului". Sincer, eu nu vad cum poti sa faci o "economie" dupa mai putin de 500 000 km, fata de un diesel de aproximativ 20 000 euro. Si dupa 500 000km o sa apara Prius cu morisca de vant pe acoperis sau cu hidrocentrala care utilizeaza apa de ploaie.....
    O priză în plus
Pagina
12345...363738...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Focus, Opel Astra, VW Scirocco
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes-Benz 300SL Gullwing
  • TOP MASINI 1. Mercedes-Benz 300SL Gullwing
    2. Aston Martin DB5
    3. Shelby Mustang GT500
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău