• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Soxy

  • Membru din 25.03.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 720 in total
  • sa-i dea lui Maldonado numarul Psihologului lui Grosjean :))))) vb mai serios, 2014 nu va fi an bun pentru Lotus, cat despre piloti ... nu stiu Perz cu ce buget (Telmex) merge la Force India, dar poate era o solutie mai buna decat Maldonado ...
    Lotus consideră că îl poate aduce pe Maldonado la nivelul lui Grosjean
  • nu-I politician foarte bun Wolff ... nu stiu daca avea rost o astfel de declaratie ... daca el nu crede in echipa cine sa creada? (chiar dava stie ca nu vor fi capabili sa lupte pentru titlu) @Daniel pe coloana de citate din stanga ai trecut din gresala numele lui Horner in locul lui Wolff
    Mercedes: "Nu vom lupta pentru titlul mondial în 2014"
  • batranul duce lipsa de atentie ??? intr-o luna a dat mai multe declaratii (unele pertinente, altele cam prostesti) decat in ultimii 3 ani "all together" incearca sa devina mai simpatic in fata publicului larg, daca se ajunge sa fie condamnat in scandalul de mita la vanzarea actiunilor FOM ... ? ce va rezolva cu simpatia?
    Ecclestone: "Ferrari are drept de veto pentru succesorul meu"
  • mai exact: VO FI MASINILE mai lente? Indicatorii arata ca pachetul motoarelor va ajunge foarte aproape de aceeași putere ca și cele de acuma, dacă nu un pic mai mult. În termeni de performanță, mașinile vor pierde 10-15% din forta de apasare, Ca o estimare aproximativă 10%, inseamna o secunda pe tur. Ele vor fi de asemenea, cu 50 de kilograme mai grele, ceea ce echivaleaza cu inca o scadere de aproximativ 1.5 secunde . Deci, masinile ar putea începe sezonul cu aproximativ trei-patru secunde ,sau cam asa ceva, mai lent decât anul trecut(2013). Dar, odată ce echipele deslusesc schimbarile din jurul valorilor fortei de apasare la aripilie fata, o parte (din secundele prierdute) vor fi recuperate - mai mult de o secundă în timpul sezonului. Dar va depinde mult si de pneuri. Pirelli este preocupat de cerintele de cuplu ale noilor motoare și poate va fi mai conservatoare, ceea ce ar ridica suplimentar timpii pe ture. sursa: http://www.bbc.com/sport/0/formula1/25158104 pe scurt, la inceput pot pierde pana la 4 secunde pe tur fata de performantele din 2013, din care se va recupera (in opinia lui Gary Anderson) in jur de 1 secunda dealungul sezonului. asadar masinile din 2014 sigur vor fi mai lente decat in 2013 si nici pana la sfarsitul sezonului nu vor reusi sa se apropie de timpii din 2013. Sunt curios Pirelli ce va decide, pneuri lente care dureaza, sau pneuri ultra-grip care necesita 3-4 intrari la boxe abia astept sezonul 2014!!!!
    Monoposturile din 2014 ar putea fi cu până la patru secunde pe tur mai lente
  • @Csuli82 daca nu te superi ... de unde stim cine ramane in padock si cine nu ... dupa asa zis ora inchiderii mersi de raspuns
    Red Bull: "Webber ar fi fost campion dacă nu exista Vettel"
Pagina
12345...108109110...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C W204, Skoda Octavia II
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău