sa-i dea lui Maldonado numarul Psihologului lui Grosjean :)))))
vb mai serios, 2014 nu va fi an bun pentru Lotus,
cat despre piloti ... nu stiu Perz cu ce buget (Telmex) merge la Force India, dar poate era o solutie mai buna decat Maldonado ...
nu-I politician foarte bun Wolff ...
nu stiu daca avea rost o astfel de declaratie ... daca el nu crede in echipa cine sa creada? (chiar dava stie ca nu vor fi capabili sa lupte pentru titlu)
@Daniel
pe coloana de citate din stanga ai trecut din gresala numele lui Horner in locul lui Wolff
batranul duce lipsa de atentie ???
intr-o luna a dat mai multe declaratii (unele pertinente, altele cam prostesti) decat in ultimii 3 ani "all together"
incearca sa devina mai simpatic in fata publicului larg, daca se ajunge sa fie condamnat in scandalul de mita la vanzarea actiunilor FOM ... ? ce va rezolva cu simpatia?
mai exact:
VO FI MASINILE mai lente?
Indicatorii arata ca pachetul motoarelor va ajunge foarte aproape de aceeași putere ca și cele de acuma, dacă nu un pic mai mult.
În termeni de performanță, mașinile vor pierde 10-15% din forta de apasare, Ca o estimare aproximativă 10%, inseamna o secunda pe tur. Ele vor fi de asemenea, cu 50 de kilograme mai grele, ceea ce echivaleaza cu inca o scadere de aproximativ 1.5 secunde .
Deci, masinile ar putea începe sezonul cu aproximativ trei-patru secunde ,sau cam asa ceva, mai lent decât anul trecut(2013).
Dar, odată ce echipele deslusesc schimbarile din jurul valorilor fortei de apasare la aripilie fata, o parte (din secundele prierdute) vor fi recuperate - mai mult de o secundă în timpul sezonului.
Dar va depinde mult si de pneuri. Pirelli este preocupat de cerintele de cuplu ale noilor motoare și poate va fi mai conservatoare, ceea ce ar ridica suplimentar timpii pe ture.
sursa:
http://www.bbc.com/sport/0/formula1/25158104
pe scurt, la inceput pot pierde pana la 4 secunde pe tur fata de performantele din 2013, din care se va recupera (in opinia lui Gary Anderson) in jur de 1 secunda dealungul sezonului.
asadar masinile din 2014 sigur vor fi mai lente decat in 2013 si nici pana la sfarsitul sezonului nu vor reusi sa se apropie de timpii din 2013.
Sunt curios Pirelli ce va decide, pneuri lente care dureaza, sau pneuri ultra-grip care necesita 3-4 intrari la boxe
abia astept sezonul 2014!!!!
Ultimele comentarii
720 in total