• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Soxy

  • Membru din 25.03.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 720 in total
  • nu vor putea impune pilotul numarul unu din backstage ... se va decide intre ei 2 ... cel care la sfarsit va avea sanse la titlu va fi ajutat de coechipier ... numai sa aiba careva sansa la titlu!
    Ferrari sugerează că va aplica ordine de echipă şi după sosirea lui Raikkonen
  • @jumbo1974ro dc esti fan Massa, poate ar trebui sa te reorientezi pe grila dupa un nou favotit referitor la Massa si Ferrari ce a dat Massa lui Ferrari: un loc 3 in 2006 un loc 2 in 2008 si a ajutat la titlul de constructori in 2007-2008 ce a dat Ferrari lui Massa: salarii 2006: 8 mil eur 2007: 8 mil eur 2008: 8 mil eur 2009: 8 mil eur 2010: 14 mil eur (+ 6 mil eur dp accident si o noua sansa) 2011: 10 mil eur 2012: 10 mil eur 2013: 6 mil eur (in loc sa-l dea afara ... nu-I rau ... nu-I prost deloc Massa) in total: 72 milioane de euro ...nu stiu ce alta echipa l-r fi platit atat, mai mult nu stiu care echipa I-ar fi dat inca o sansa dupa 2010, inca o sansa dupa 2011, inca o sansa dupa 2012 ... na ... cine a fraierit pe cine?
    Ferrari: "Massa nu ne-a ajutat în lupta pentru titlul constructorilor"
  • ce-s cu gozurile acestea ca unul altul nu are acelasi masina ... voi stati in padock-ul Ferrari si RBR sa vedeti cum l-au furat pe Massa sau pe Webber cu piese si update-uri ??? ... seriously ... ??? Senna si Prost aveau masini diferite? Alonso cu Hamilton? Hamilton si Button? Schumacher si Barichello sau mai bine Button si Barichello in 2009? ... dc Barichello in cei 5 ani a fost furat la Ferrari de ce nu l-a batut pe Button in 2009 ... ? in concluzie, nu toti pilotii pot sa scoata acelasi lucu din acelasi monopost (vezi cazul Weber si Massa) ... altfel toti pilotii de F1 ar fi la fel ... nu cred ca cineva il considera pe Senna un pilot egal cu ... Takuma Sato (imi cer scuze fanilor japonezi) ...
    Massa susţine că nu-l va mai ajuta pe Alonso să câştige titlul
  • eu ii tin pumnii lui Hulkenberg merita un volan la o echipa mai "performanta" cat despre Massa ... consider doar vorbe ... dc ar fi adevart inseamna ca este cam ... stupid ... nu dau 110% sa raman la Ferrari ... voi da ca sa ma angajeze Lotus ... nu prea cred ... Eric Boullier este un sef de echipa destept (unlike Domenicali) si el vrea cea mai puternica linie de piloti pe care poate sa obtina ... si aceasta linie este Grojean - Hulkenberg, end of story
    Hulkenberg, favorit să-l înlocuiască pe Raikkonen la Lotus
  • interviul complet din Gazzetta Dello Sport cu Luca di Montezemolo Președintele LdM : Alonso a fost informat despre venirea lui Kimi, Massa îl va ajuta incontinuare pentru a castiga titlul. Domenicali nu a fost niciodată pus la îndoială. Astept cu nerăbdare un final mare de sezon. Gazzetta dello Sport: Jocurile sunt făcute . Ferrari 2014 strigă , echipa este intarita tehnic , pilotii sunt, probabil cei mai puternic , structura a fost reinoita . Da ... dar suntem încă în 2013 și sa vorbim despre anul viitor este echivalent ca pe jumătate sa admitem eșecul . Totuși nu este așa, deoarece există inca 7 mari premii și Fernando Alonso , în ciuda superioritatii Red Bull , va încerca . Dar acest Alonoso, foarte multumit cu ceea ce a facut la Monza a pledat cauza lui Felipe Massa și 4 zile mai târziu el află că trebuie să coexiste cu Kimi Raikkonen ? Și pe ce bază si pentru a cîta oară Ferrari reconstruieste echipa , cu ce ar trebui să se simtă diferit fata de 2013, unde a început sezonul cu cea mai buna masina si apoi a alunecat înapoi ? Președintele Luca di Montezemolo nu este scutit de aceste întrebări . Într-adevăr , acesta se exprima cu un entuziasm pe care nu l-am putut auzi de ceva timp . Ca și cum i s-ar fi ridicat de pe umeri în cele din urmă o povară grea : un Ferrari static, repetitiv, cu perspective incerte și prea adesea învăluită în ceață . GDS: Dl. Presedinte , dorim sa abordam o problema mai urgentă : cum poate Ferrari răsturna pronosticul care este in favoarea lui Vettel și Red Bull ? LdM: Mă aștept la evoluții care aduc îmbunătățiri . Amintiți-vă că există doar o singură masina Red Bull care aduce rezultatele ... Echipa il va sprijini pe Alonso până la ultimul metru și apoi il mai avem pe Massa de la care ma astept la un final de sezon mare . Felipe este un băiat remarcabil și o persoană minunată . Se spune că nu-l va ajuta pe Fernando ? Nah ! El ne va ajuta cu siguranță pentru titlul de constructori și pe Alonso pentru titlul la piloti. GDS: Dar este un Massa ars si concediat, ne putem aștepta sa ne confirme ca gresim? LdM: Raportul (intre piloti)a fost clar . El ne-a adus rezultate, au fost , dar inconsecvent. A avut curse mari , dar fără regularitate . În 2012, au lipsit punctele sale ratate în cursa pentru titlul constructorilor. Schimbarea de aer ii va face bine . GDS: Alonso se aștepta să-l găsească în roșu pe Raikkonen ? LdM: Noi nu suntem atât de masochisti incat sa angajam un pilot fără a-l informa pe Fernando, a fost întotdeauna conștient de alegerea facuta. De asemenea, alternativa unui pilot tânăr într-un sezon ca cel ce urmeaza 2014 , ar fi creat incertitudini . La ora actuala Raikkonen este cel mai puternic dintre toti alaturi de Alonso , Vettel și Hamilton, iar Alonso este primul care s-a bucurat de sosirea lui . GDS: Poate ... dar unele dintre declarațiile sale apărute recent, arata în schimb un Alonso iritat, nemulțumit de mașină și ,de asemenea uneori si de echipă. A decis să pună degetul pe rană la unele neajunsuri , atât de mult încât ati intervenit ... LdM: Sunt primul care-i înțelege dezamagirea . Reactia lui mi s-a părut ca si furia unui jucător chemat la banca care ii trimite pe toți la dracu. Ei bine, eu prefer mai degrabă un astfel de caracter decât un laș . " GDS: Hai sa vorbim despre Kimi : pe ce bază a fost demis la sfârșitul anului 2009 , plătindu-i un an ca sa nu concureze? Și pe ce bază ssa schimbat acum parerea despre el ? LdM: Raikkonen este un caz identic cu Lauda . Chiar Niki a zis la un moment dat ca termina fiindca numai poate. Eu ma discutat cu fratele geamăn al luiKimi pentru căci cel care a concurat pentru noi, nu era același pe care l-am angajat Pauza a fost bun pentru el, sa întors in stil mare , a câștigat curse , a terminat multe curse. Am vrut un pilot care sa nu ma faca sa-l regret pe Massa. Astept de la Raikkonen performanță, victorii si podiumuri cu regularitate, Alonso va fi primul care va beneficia de un astfel de coechipier. Sunt fericit ca sa întors la noi, angajații Ferrari au salutat vestea fiindcă el a lăsat o amintire bună . Revenind la Lauda , când sa întors avea o energie diferită, si a castigat titlul de impotriva lui Prost ... GDS V-ati întâlnit deja cu Kimi ? LdM Am vorbit cu el la telefon . GZD În ce moment al sezonului l-ati contactat ? LdM Cu zece zile înainte de MP al Italiei .
    Montezemolo: "Revenirea lui Raikkonen, asemănătoare cu cea a lui Lauda"
Pagina
12345...123124125...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C W204, Skoda Octavia II
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău