• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Spiridusul

  • Membru din 26.02.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2 in total
  • Mosule chiar am asteptat articolul tau. M-ai dezamagit. Ai reusit performanta ca dupa o saptamana de drive-test cu i30 sa nu aduci nici o informatie noua si utila. Tot ce ai scris poate fi extras din testele Autobild, nu zici nimic nou. Dupa o saptamana intreaga tu ne spui despre design si siguranta? Poti fi redactor la una din revistele care fac teste imaginare cu supermasini. Puteai mai mult; cand mai castigi un astfel de concurs spune direct ce ti-a placut si ce nu.
    TESTELE VOASTRE: Simon Nazarov şi Hyundai i30 1.6 GDI 135 CP
  • i30 are toate sansele sa devina un succes, asa cum a fost si versiunea anterioara. Clasa compacta are de acum un nou competitor de elita. 1. masina este una total noua, in timp ce concurenta franco-germana a retusat proiecte vechi. 2. suspensia spate este independenta si nu semirigida cum sunt majoritatea puntilor din aceasta clasa. 3. cutii de viteza cu 6 rapoarte la toate versiunile. 4. motorul GDI nou, fara turbina- garantat fiabilitate marita fata de unul supraalimentat. 5. numar impresionant de airbag-uri in standard. 6. desing deosebit, cu siguranta va fi recunoscuta de la distanta. 7. fabricata in Cehia, nu Turcia-Maroc-India. 8. garantie 5 ani. Daca materialele si finisajele interioare sunt de calitate iar pretul convenabil "o sa rupa tot".
    Fabricat în Europa
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Elantra, i30
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău