Nu zau? Si atunci cum se face ca pana la primul pit -lane i-au tinut in spate pe cei de la MB?
Trebuiau sa intre imediat si ei la boxe dupa cei de la MB nu sa faca inca 2 tururi aiurea si sa piarda 2, 3 secunde. Daca ramaneau in fata lor altul era deznodamantul cursei.
Sa vazut clar cat au stat Rosb. si Ham. in spatele lui Perez asteptand sa i se toceasca anvelopele.
Sincer mi se rupe-n boxa daca Rosberg este sau nu favorizat de MB, pe mine ce ma nelinisteste este faptul ca am ajuns sa vedem curse de formula 1 care sunt controlate de la pupitru de comanda.
Vrei sa depasesti apasa butonul 1, vrei sa intri la boxe apasa butonul 2 , vrei sa mergi in regim de safety apasa 3, vrei sa fi sigur ca termini cursa apasa 6, si asa mai departe. Nu stiu de ce naibii nu baga astia roboti in loc de piloti sau sa le dea cate o telecomanda celor de la padocuri si langa o cafea sa faca ei cursa.
Mai interesanta a fost cursa de old boys sambata, acolo macar au rulat masinile originale.
O cursa previzibila, desi asteptam mai mult de la cei de la Wiliams insa Oldpapa Frank nu se dezminte si da peste cap strategia acestora ( ca pe vremea lui Villeneuve cand se lupta cu Schumii. Ce vremuri.... ).
Probabil ca daca aveam un Safety Car Alonso venea mai aproape de Massa si poate mai avea o sansa sa lupte ptr. un podium mai ales ca daca ati urmarit timpii scosi in partea a doua a cursei era asemanator cu cel al lui Massa si Bota, dar poate mai bine ca nu a fost ( spre disperarea lui Vettel :)....) .
In rest vorba lui Kimi " give me more power pls. .."
Poate ar fi mai bine sa adoptam "strategia" celor de la McLaren care merg deobicei cu o intrare la boxe mai putin fata de restul si asa, copacel, copacel sunt si ei acolo aproape de puncte :) . No offence Mircea-Mc-Laren.
@ Mircea,84
Man, ma uit la formula 1 de prea multa vreme ca sa stiu ce vorbesc, pe A1-Ring totul e posibil.
Da, probabil trebuie sa fi nebun sa crezi ca un Ferrari F14 T poate sa se urce pe podium insa speranta moare ultima nu?
Ultimele comentarii
517 in total