Hamilton, frustrat de erorile personale şi defecţiunile la frâne din cursa din Austria

de Daniel Popescu
Luni, 23.06.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes a dezvăluit că Lewis Hamilton a comis o eroare de poziţionare la boxe la primul pitstop şi că a fost afectat de defecţiuni tehnice la frâne, care explică parţial cauzele pentru care nu a reuşit să-l atace decisiv pe Nico Rosberg în finalul cursei din Austria.

Esential 1.9 secunde a pierdut Lewis Hamilton in favoarea lui Nico Rosberg la cele doua opriri la boxe
29 de puncte este avansul lui Nico Rosberg in clasamentul general in fata lui Lewis Hamilton
Lewis Hamilton a avut parte de o cursă spectaculoasă de recuperare în Marele Premiu al Austriei, după ce a obţinut locul doi în ciuda faptului că a plecat de pe poziţia a nouă a grilei de start.

Britanicul s-a îndepărtat însă la 29 de puncte în clasamentul general de coechipierul său Nico Rosberg, care a obţinut a treia victorie a sezonului. Hamilton a pierdut în total 1.9 secunde în favoarea lui Rosberg la cele două opriri la boxe, însă Mercedes a dezvăluit că pilotul s-a poziţionat greşit la prima intrare la standuri. În plus, Hamilton a fost afectat şi de probleme la frâne.

"Nu am ştiut că am pierdut atât de mult timp. E posibil să fie din cauza poziţionării mele.

Este frustrant să pierzi timp când faci totul pentru a câştiga câte o zecime. Când am plecat în cursă nu ştiam că am probleme la frâne, aşa că a fost o informaţie nouă pentru mine când mi-au vorbit prin radio despre asta. Am avut o problemă şi în cursa precedentă, dar atunci a fost la frânele spate, iar acum la frânele faţă", a declarat el.

În plus, ambele monoposturi Mercedes au experimentat noi probleme la sistemul de răcire pentru sistemul ERS, asemănătoare cu cele suferite în Canada. Rosberg este însă mulţumit de extinderea avansului şi speră să continue în acelaşi mod.

"29 de puncte este un avans frumos, dar este prea devreme şi mă concentrez pe fiecare weekend. Mă bucur de monopostul pe care îl avem, ştiu că avem cea mai bună maşină şi, dacă fac o treabă bună, pot obţine pole positionul şi victoria. Obiectivul meu la fiecare cursă este să-mi extind avansul", a explicat germanul.

Via SkySports

Comentarii (12)

  • F1 din 1990
    Probabil ca o sa mai afle si de alte probleme tot in timpul curselor pana cand Rosb va fi matematic campion, de cateva curse se pozitioneaza gresit la standuri. Puneti-l sa repete opririle la boxe, explicatii de 2 bani. Probabil ca nu se astepta nimeni sa vina in spatele lui Rosb din primul tur si au spus -Ce facem acum ?
    18 14
  • @F1

    termintati cu teoriile conspiratie
    Ham nu este defavorizat la MB!!!!
    22 15
  • Daca si hamilton e defavorizat, hai lasati-o balta cu teoria conspiratiei. Stiu ca e nasol cand nu-ti castiga favoritul, dar deja deveniti penibili. Din cate-mi amintesc, singura data cand Mercedes a apelat la ordine de echipa, a facut-o in favoarea lui Hamilton asa ca nu mi-e clar cum puteti sugera ca acum hamilton e defavorizat. Si mai ales cum, LA BOXE. Adica au vorbit cu mecanicii si le-au zis, prietene cand pui piulita, la hamilton fa-te ca o scapi pe jos sau ceva. Ce kkt, voi v-auziti?!
    13 11
  • De cateva curse incoace mereu Ham pierde timp la boxe, nu vreau sa cred ca este defavorizat dar incet devine evident. Nu cred ca poti sa gresesti mereu la aceeasi masina si nu o singura data. De cand a plecat Ross Brawn s-au schimbat cateva lucruri la Mercedes si in acest context cand au cea mai buna masina si doar ei se lupta intre ei ar greu de crezut ca nemtii nu ar da titlul unui neamt... Parca echipa mereu ciupeste cate putin de la Ham de ceva vreme. Inca un abandom pentru Hamilton cred ca ar incheia socotelile.
    17 8
  • Sincer mi se rupe-n boxa daca Rosberg este sau nu favorizat de MB, pe mine ce ma nelinisteste este faptul ca am ajuns sa vedem curse de formula 1 care sunt controlate de la pupitru de comanda.
    Vrei sa depasesti apasa butonul 1, vrei sa intri la boxe apasa butonul 2 , vrei sa mergi in regim de safety apasa 3, vrei sa fi sigur ca termini cursa apasa 6, si asa mai departe. Nu stiu de ce naibii nu baga astia roboti in loc de piloti sau sa le dea cate o telecomanda celor de la padocuri si langa o cafea sa faca ei cursa.
    Mai interesanta a fost cursa de old boys sambata, acolo macar au rulat masinile originale.
    20 2
  • Personal nu cred in teoria conspiratiei. Dupa cum aprecizat @Radu, atunci când Mercedes a folosit un ordin de echipa acesta a fost in favoarea lui HAM.
    In mod similar la ce se intampla la RBR, ma mir ca nimeni nu spune ca VET este defavorizat pentru ca RIC sa castige... Asa sunt cursele. Uneori se intampla aceluiasi pilot toate necazurile. Asta este. Restul este can***.
    6 5
  • si inca ceva... la ce start a avut, (chiar daca nu va primi puncte pentru asta) a fost cel mai spectaculos.
    13 4
  • Stefan
    Nu stiu cati din voi astia cu conspiratia ati lucrat ceva cu manutele voastre, dar cand lucrezi in baremuri de cateva secunde chiar sa vrei si nu poti lucra voit "mai incet" cu 0.5 sec! Este imposibil sa faci asta mai ales ca acolo nu este un singur om, la schimbarea pneurilor. In F1 ca si in viata exista si ghinion, chiar daca se repeta. Poate ca data viitoare Rosberg va fi dezavantajat. Mai ales cand Hamillton spune cu gurita lui veniti voi si va credeti mai inteligenti, sunteti chiar penibili. Ceea ce se vede si este clar e faptul ca Hamilton sta mai prost la capitolul psihic, greseste mai mult decat Rosberg. Daca vrei sa fii campion nu ai voie sa gresesti.
    9 2
  • cata minte trebuie sa i lipseasca unui om ,sau cat de nepriceput poate fi in formula1 sa aibe fie si ideea ca rosberg ar fi mai rapid ca hamilton.Atentie nu sunt fanul lui hamilton ,dar e foarte rapid ,asa cum a fost la fel de rapid cel putin ca si alonso in 2007.Va veni ziua sper ,cand si rosberg va avea un abandon sau poate chiar 2 de ce nu ,si sunt tare ,tare curios sa i citesc discursul
    8 7
  • Degeaba e rapid daca nu stie sa gestioneze o cursa! Si Montoya a fost rapid. La ce i-a folosit? Din pacate Ham e departe de a fi un pilot complet, iar asta l-a costat titluri.
    10 2
  • Sincer sa fiu sunt uimit de cat de bine se descurca Rosberg in ultimele curse, nu pare sa-i fie frica de Hamilton ceea ce din pacate era singurul avantaj al acestuia din urma. Rosberg este relaxat, concentrat si mai ales isi face temele pentru cursa foarte bine. Compartiv cu Hamilton care este ocupat cu alte "distractii", iar rezultatul se vede. Cine se gandea ca Rosberg il va impinge pe Hamilton de pe pista si acesta din urma... va lua mana de pe gaz? In cursa din Austria pitstopurile lui Hamilton au fost mai slabe decat cele ale lui Rosberg dar nu cred ca este o problema atata timp cat Hamilton a avut pitstopuri mai rapide in 5 curse din 8, de fapt as spune ca este nesperat de bine. Oricum pentru moment Rosberg il face pe Hamilton si acestuia din urma (inclusiv fanilor) nu ii convine asa ceva. Problema lui Hamilton se numeste "franele de pe fata" si este ceva ce nu se poate rezolva, imbunatatii sau schimba pentru ca deh asa regulamentul gandit. Dar in Austria, Hamilton s-a descurcat bine in timp ce Rosberg s-a descurcat foarte bine si evident a castigat. Bravo amandorura pana la urma :P
    7 6
  • Nu cred ca hamilton nu stie sa opreasca drept la boxe dar nu se poate sa greseasca de vre-o 3 curse la acesi masina fara intentie iar motivul derapari in calificari nu se explica de ce4 s-a intamplat
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru