Eu nu inteleg ce calcule au facut americanii de le-a dat o putere la roata cat a unei locomotive mai micute,15592 cuplu de la 1000nm estimat:))) iar la roata puterea e intotdeauna mai mica decat cea a motorului din cauza pierderilor din transmisie. Artificiu de marketing sa puna fraiericii botul.Poza fotosopata de la inceputul articolului face toti bani,sa ajungi in varf de munte prin canion cu o caroserie atat de curata si niste cauciucuri care inca mai au silicon pe ele...
@cu toate c-am zis ca n-o sa mai ma cobor la nivelul tau,
"Just like the latest Sharan, which was also tested by Euro NCAP back in November, the Golf VIII suffered a door opening when the car was crashed into from the side. “Door openings during crash are penalised in Euro NCAP since the start as they represent a critical ejection risk to occupants. Door openings are rare nowadays and it is important that VW is committed to finding the root cause.” said Michiel van Ratingen, secretary-general of the Euro NCAP organization." Iti arat masini cu 3 stele la care nu s-au deschis usile,nu e voie. Ca pe tine atat te duce capul ala sa crezi ca de "hate" zic asta,nu ca e evident ca sunt tinuti in carca de toti inclusiv prin marketingul agresiv.Acum poti sa-ti versi laturile in continuare,haide,ce mai stai ca de zis vreodata ceva inteligent nu exista.
Iar Golf-ul 8 a primit tot 5 stele chiar daca in timpul impactului i s-a deschis o usa,daca era o alta marca o depunctau fara sa stea pe ganduri. Si la ultimul model de Sharan au fost niste probleme asemanatoare,tot punctaj maxim a primit.Sunt sigur ca daca ii zbura capul manechinului tot 5 stele primea Vw id3 de la euroincap.PS Astept crashtestu' de la noua Dacia Spring,probabil o s-o impinga din spate cu un Logan de0.9l ca altfel n-o sa poata ajunge la 64km/h in timp util ca s-o lipeasca de perete.
@andrei.Da,da,exact asa,le-ai dat sah mat electrizatilor cu come tariul tau ,fix asa o sa fie,o masina de oras cica eco si una de tavaleala pentru drum lung .
Ultimele comentarii
1519 in total