Volkswagen ID.3 a obținut 5 stele la testele Euro NCAP: "Hatchback-ul electric nu face compromisuri la siguranță"

de Daniel Popescu
Miercuri, 21.10.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Hatchback-ul electric Volkswagen ID.3 a obținut 5 stele la testele de siguranță organizate de Euro NCAP, cu punctaje ridicate atât la protecția adulților, copiilor și pietonilor, cât și la sistemele de siguranță.

Organizația Euro NCAP a anunțat miercuri că a finalizat testele de siguranță pentru noul Volkswagen ID.3. Organizația menționează că hatchback-ul electric a obținut punctajul maxim de 5 stele în cadrul testului, după ce a obținut rezultate bune la toate categoriile.

Astfel, ID.3 a obținut un calificativ de 87% la testele pentru adulți, în cadrul cărora singura mențiune de protecție "slabă" a apărut în cazul unui impact lateral, în ciuda faptului că măsurătorile efectuate ulterior asupra manechinului au fost bune.

Între timp, ID.3 a punctat și mai bine la protecția copiilor, cu un calificativ de 89%, cu punctaj maxim obținut pentru testele legate de părțile critice ale corpului. De asemenea, Euro NCAP a acordat un calificativ de 71% pentru protecția utilizatorilor vulnerabili ai drumurilor.

La acest capitol, ID.3 a obținut punctaj maxim pentru picioarele pietonilor, iar sistemul AEB de frânare automată de urgență a evitat coliziunile în cele mai multe cazuri.

Totuși, în cadrul testelor, răspunsul sistemului AEB la pietoni a fost catalogat drept "marginal", iar la bicicliști drept "adecvat".

Nu în ultimul rând, modelul constructorului german a obținut un calificativ de 88% pentru sistemele de siguranță, care au funcționat bine în cele mai multe cazuri.

"ID.3 reprezintă direcția călătoriilor în industria auto. Euro NCAP va continua să se asigure că salvarea planetei (n.r - cu mașini electrice) nu vine cu costul siguranței. Sunt bucuros să văd că ID.3 nu face compromisuri în această privință", explică Michiel van Ratingen, secretarul general al Euro NCAP.

Via Euro NCAP

Comentarii (11)

  • Iar Golf-ul 8 a primit tot 5 stele chiar daca in timpul impactului i s-a deschis o usa,daca era o alta marca o depunctau fara sa stea pe ganduri. Si la ultimul model de Sharan au fost niste probleme asemanatoare,tot punctaj maxim a primit.Sunt sigur ca daca ii zbura capul manechinului tot 5 stele primea Vw id3 de la euroincap.PS Astept crashtestu' de la noua Dacia Spring,probabil o s-o impinga din spate cu un Logan de0.9l ca altfel n-o sa poata ajunge la 64km/h in timp util ca s-o lipeasca de perete.
    18 37
  • Hunter
    Mai bine ai tacea si nu te-ai mai da atata cu parerea despre orice, atotstiutorule. Nu exista articol la care sa nu te bagi tu in seama cu ideile alea ale tale scoase pe c_r.
    Schimba-ti nick-ul in "Tatramusca" pentru ca te bagi ca musca in c_ru calului.
    28 23
  • @tarta urss
    bai cat hate ai in tine, incredibil, urata viata trebuie sa mai duci
    25 30
  • @cu toate c-am zis ca n-o sa mai ma cobor la nivelul tau,
    "Just like the latest Sharan, which was also tested by Euro NCAP back in November, the Golf VIII suffered a door opening when the car was crashed into from the side. “Door openings during crash are penalised in Euro NCAP since the start as they represent a critical ejection risk to occupants. Door openings are rare nowadays and it is important that VW is committed to finding the root cause.” said Michiel van Ratingen, secretary-general of the Euro NCAP organization." Iti arat masini cu 3 stele la care nu s-au deschis usile,nu e voie. Ca pe tine atat te duce capul ala sa crezi ca de "hate" zic asta,nu ca e evident ca sunt tinuti in carca de toti inclusiv prin marketingul agresiv.Acum poti sa-ti versi laturile in continuare,haide,ce mai stai ca de zis vreodata ceva inteligent nu exista.
    22 24
  • @Cunter. :)))) iar ai un acces de furie incontrolabila?Iete,ba,sa nu mai comentez nimic ca se oftica iar cunter,wow :)))
    17 20
  • Calingura
    Tatraursule, stii grila de punctaje pe de rost? Daca nu se deschide usa dar in rest e patruns habitaclul din toate partile, e mai bine pentru tine?
    11 25
  • @ calingura,hunter si @ sunteti unul si acelasi b_ivol,degeaba iti tot schimbi nick ul. Ti am mai zis,nu te obliga nimeni sa citesti ceva cu care nu esti de acord. Sa raspunzi ceva inteligent,la subiect,sa combati o idee care nu iti place,niciodata n-o sa poti,esti mult prea limitat de intelect.
    17 18
  • Raporteaza abuz
    oare redactia nu ar face bine sa-l cenzureze definitiv aceasta nulitate nociva, obsedata si fixista care hatereste si jigneste fara motiv de multa vreme pe aici? Nu de alta dar incepem sa crdem ca face parte din redactie. ceea ce ar fi intradevar descalificant. Pe bune, acest individ patibular strica aerul pe aici fara restrictii. Ma mir si renunt la acest site. La revedere.
    13 26
  • Tribun Datsun
    Teribilă pandemie de…”urechism”. Familia lexicală “fixism/fixist” n-are nicio legătură cu mania ideilor fixe! Aşa cum, de pildă, se tot screm anumite site-uri pro-UE (chiar şi de osatură oficială) să stigmatizeze “conspiraţionismul” şi/sau teoriile “conspiraţioniste”. Prin urmare, nu vă agitaţi, domnule Tatraurs, căci pe cei care se împiedică singuri n-aveţi cum să-i faultaţi.

    Mă rog, dacă tot a dat în pârgă “şcoala” online, să vezi de acum încolo “perle” (de analfabetism propriu-zis, nu funcţional). Iar înainte de a ne pune problema în maniera “Ăştia ne vor plăti pensiile”, mai degrabă să ne întrebăm dacă nu cumva ni le vor (para)ronţăi până atunci (din postura de “asistaţi” social), aşa că tot soluţia clasică a lui Ciorăpeişăn Bank ne va sta la îndemână. Am zis!

    On topping: dacă ar fi să aleagă între “non-compromisul” lui ID.3 şi “blindajul” lui T3/LT, tipii isteţi n-ar pregeta. Şi tocmai pentru că nu sunt dotaţi cu creiere de raţă, dânşii nu uită să măcăie întruna: M.A.C. – M.A.C. – M.A.C.

    PS. “Salvarea planetei (cu maşini electrice)”…Iată ce înseamnă să savureze tot mai mulţi aceeaşi mâncare de ciuperci neverificate în prealabil…

    PPS. “A heitări” ?!? Doamne apără şi Academia păzeşte!
    11 2
  • @haha,ce tare! Nu m-ar mira sa fie scrise chiar de tine.
    1 8
  • Hai să nu ne certăm.

    VW Golf este totuşi cea mai vândută maşină din Europa.

    Dacă este 100% EV sau un PHEV cu CNG ar fi fantastic !

    PHEV cu CNG este o soluţie bună, doar CNG nu prea.

    Ce îmi pare rău este că nu au folosit numele Golf pentru ID.3 şi Passat pentru ID.4

    Foloseau gen Golf EV în loc de Golf, sau mă rog, ceva similar, ca după moartea completă a ICE să fi rămas EV doar Golf.

    Păcat, dar asta e, decizia lor.
    7 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru