• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

UnAlex

  • Membru din 21.02.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 190 in total
  • Dati-ni-l pe Drula inapoi!
    Zi istorică pentru Centura Bucureștiului: Pasajul Mogoșoaia, inaugurat cu 6 luni mai devreme
  • Am vazut un Ioniq 5 tras la incarcat in Constanta in Portul Tomis si trebuie sa recunosc ca m-am zgait la el ceva vreme. Era char in saptamana cand se facea mare valva ca va fi primul exemplar prezentat la Tiriac Collection, in fine... M-a impresionat spatiul interior, calitatea materialelor si calitatea vopselei, un gri-lila mat satinat absolut impecabil. Masina este mult mai mare in realitate decat lasa pozele sa se inteleaga, undeva intre o compacta si un SUV, garda la sol maricica. Tesla a investit foarte mult in tehnologie si senzori, la capitolul calitatea interiorului lasa mult de dorit. De asemenea sistemele de condus autonom sunt calibrate pentru Statele unite unde se circula mult mai mult pe autostrazi si totul este bine marcat si semnalizat.
    Bătălia electricelor: Comparativ între Hyundai Ioniq 5 și Tesla Model 3
  • Bravos Lucian si alex! Litiul este un metal rar dar care nu se gaseste in stare pura in natura, el trebuie extras si procesat prin niste procedee scumpe si nu prea prietenoase cu mediul (sau cu oamenii). Asta in cazul in care aveati impresia ca retragerea din Afghanistan a fost intamplatoare - se vehiculeaza ca pe teritoriu s-ar afla unele din cele mai mari zacaminte de litiu. Restul e can-can. Sunt niste procese electro-chimice implicate in incarcarea unei baterii/acumulator, ceva trebuie sa cedeze. Daca fortezi incarcarea scazi durata de viata si invers.
    Mahle și Allotrope Energy au dezvoltat bateria viitorului: nu folosește pământuri rare și se încarcă în 90 de secunde
  • Pielea ecologica zis si "cea mai rapida cale catre o durere de cap cand conduci", miroase de-ti muta nasul. Din cate imi aduc aminte vacile le crestem si pentru lapte si carne, nu exclusiv pentru piele. Mi s-ar fi parut cinstit ca daca tot sacrificam bietele cornute pentru industria alimentara atunci macar sa folosim tot animalul. Mie nu-mi miroase a balega, ci mai degraba a reduceri de costuri.
    Un plus de sustenabilitate: Volvo elimină definitiv pielea din interiorul viitoarelor modele electrice
  • GLE Coupe si X6 deja castigau concursuri internationale de uratenie, dar asta... e ceva aparte. Ghertomanie cu pedigree de tuner german!
    Brabus 900 Rocket Edition: 900 CP și 330 km/h viteză maximă
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău