• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

UnAlex

  • Membru din 21.02.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 190 in total
  • Am observat asta la noi oamenii in general, mai ales dupa episodul generat de Coronavirus - nu suportam ingradirile sau restrictiile de niciun fel. Nu conteaza ca e spre binele nostru sau nu, vrem sa tinem fraiele destinului. Daca asta inseamna sa zbori de pe sosea in drum spre munte cu 200+ la ora si sa mai si iei inca o familie de nevinovati cu tine...cine stie, ajungi din nou sa faci glume la TV. Ma opresc aici. Este o masura foarte buna, la 180+ la ora totul decurge atat de repede incat un om obisnuit nu are timpul de reactie necesar sa ia masuri corecte in cazul unei urgente. Masinile sportive vor avea un "unlock mode" pentru ars anvelope pe circuit. Acolo poti sa dai cat ai chef si te tine portofelul. Interesant e ca stierea e legata de Volvo, nu zice nimic de Polestar.
    Volvo implementează o nouă măsură de siguranță: toate modele mărcii au acum viteza maximă de 180 km/h
  • Strict din punct de vedere tehnologic echipamentele de comunicatii Huawei/Xiaomi/Oppo sunt un raport performante/pret cu mult peste cele europene sau americane. De aceea multe firme mici si mijlocii le utilizeaza pentru ca sunt fiabile, performante si accesibile ca pret. Huawei are foarte multe patente pentru tehnologia 5G pentru ca are si un departament puternic de R&D. Asta a suparat colosii americani si europeni (Cisco, Ericsson, Altcatel-Lucent) bineinteles, ca i-au calcat pe coada. Cu datele personale, sincer eu nu am vazut demonstrata treaba aia cu backdoor-ul servicilor de spionaj chineze. Si nici nu o vor demonstra, pentru ca CIA, NSA, Interpol, etc. au deja astfel de tehnologii integrate in toate echipamentele americane si europene. Probabil ca Huawei a refuzat sa le dea acces si acolo e buba. Legat de subiect, eu nu pot decat sa ma bucur! Inca un jucator pe piata va genera concurenta pentru un sistem de operare inteligent in industria auto. Utilizatorii vor decide in definitiv ce folosesc. Clar este ca Android Auto si Apple Car Play vor avea inca un concurent si vor trebui sa imbunatateasca performantele OS-urilor proprii pentru a ramane competitivi. Nu e ca si cum va cumparati electrice chinezesti, p-aici miroase a motorina nearsa :) Va faceti griji degeaba deci.
    Rival pentru Android Auto și Apple CarPlay: Huawei pregătește sistemul de infotainment HiCar, care va fi disponibil pe 120 de modele în 2020
  • Adica Renault Arkana fara picioroange. Este aceeasi platforma, deci face sens.
    Informații neoficiale despre noua generație Dacia Logan: modificări de design și versiune mild-hybrid
  • Nu v-ati prins ca treaba asta cu SUV este noua formula de stors bani la fraieri? Lumea se uita dupa statut si ideea ca ai o masina mai inaltata deja te face mai destept si mai sportiv, desi se revarsa burtile la fel cand cobori din ele. Ai ocazia sa scuipi semnite in capul celor care conduc hatchback; urci bordurile in oras ca un campion; stai cu telefonul la ureche de la inaltime :) Kamiq este de fapt o Scala inaltata, care de fapt e fostul Rapid, care la randul ei era o struto camila intre Fabia si Roomster. Skoda se preface in jocul asta ca modelele lor sunt intre clase, ca sa nu concureze cu alti membrii din concern. In fine, deocamdata le iese. Personal inainte de Civic tourer am avut o Skoda Fabia tour 1.4 benzina, deci pot vorbi din oaresce experienta: Nimic dar absolut nimic nu se poate compara cu practicalitatea unui break. Asta ca s-o lamurim cu masina de familie. Daca sperati ca trecand de la un hatchback la un SUV o rezolvati cu spatiul de bagaje va inselati amarnic. Veti descoperi ca este aproximativ acelasi volum dar intr-o alta forma, desfasurat pe inaltime mai degraba decat pe lungime. Personal nu am avut probleme de niciun fel cu Fabia mea, dar atentie aveam versiunea aspirata a lui 1.4. Am prieteni si cunostinte apropiate de la care am auzit povesti de cosmar legate de motoarele TSI/TDI sau cutiile DSG cu ambreiaj uscat. Cine se bazeaza pe calitate germana sa-si ia gandul. Da, sunt tehnologizate, da materialele interioare sunt OK si in general masinile germane sunt mai bine insonorizate, dar la capitolul fiabilitate...partz! Cat despre pret, platesti imaginea. Si constructorii s-au prins ca imaginea conteaza mai mult decat aspectul practic. Personal imi pare rau ca dispar din ce in ce mai multe break-uri in locul acestor SUV-uri, care de multe ori nu ofera nimic altceva decat o imagine diferita. Drept dovada multe nici nu au tractiune 4x4.
    Trucuri de magician
  • Realitatea si mai crunta este ca desi se cumpara aceste masini cu Km multi dati inapoi, ele in continuare nu sunt intretinute. Adica amageala functioneaza in scenarii de genul: Pfoaaa, ce afacere am facut! Masina germana, DIZAL, kilometri putini (100-200 mii). Pai astea pot duce milioane de kilometrii, deci de ce sa schimb eu uleiul in fiecare an si franele cand tipa la oprirea la semafor. Fumul negru? (asta-mi place maxim) Black smoke doesn't mean it's broke / No smoke no fun... Ce bine ca am luat masina sport germana mult mai dotata decat un cazan de Dacie nou. Pai imi scade rangul daca parchez in fata casei, pe bordura, altceva decat o masina din triada consacrata. Deci, revenind, este o problema de fond iar rezultatele le vedem.
    Fraude pe piața mașinilor second-hand din România: o mașină are în medie 59.000 de kilometri dați înapoi, iar aproape 23% au avut reparații la caroserii
Pagina
12345...333435...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău