• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Vettel_rain

  • Membru din 26.11.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 49 in total
  • @yo Ia gandeste-te cum a putut pleca Vettel de la RBR la Ferrari ca doar mai avea contract cu RBR. Ce avea stipulat in contract: Daca termina mai jos de locul 3 poate pleca oriunde altundeva si a ales cu cap se pare. Acum ce putem spune cand Verstappen il bai bate pe Ricci ca e mai bun ca el. Depinde si cum ti se potriveste noua masina. Care e diferenta intre ultimele titluri ale lui Hamilton si cele ale lui Vettel. Hamilton nu a avut rival (doar pe Rosberg) pe cand Vettel s-a batut cu Alonso pentru titlu. Toti pilotii sunt buni. Legat de ploaie anul trecut. Monopostul Ferrari era cel mai slab pe ploaie pentru ca in viraje era incontrolabil - forta de apasare pe puntea spate ca la masinile de serie BMW din seria M. Sa ne amintim prima cursa castigata a lui Vettel. Care a fost pe ploaie cu un rahat de Toro Rosso. Nu cred ca Kimi a pierdut cursa la boxe. El a raspuns la intrarea lui Bottas si a lui Max. Vettel a raspuns la intrarea lui Ricci. De ge Kimi nu i-a dat 12 secunde in fata lui Seb si se termina cursa. Seb a stat la 2-4 sec in spatele lui Kimi si inainte sa intre Kimi la boxe avea 1 sec de el. Apoi Kimi nu numai ca nu a tinut pasul cu Vettel a fost si prins de Rici. Deci, despre ce vorbim. Kimi a fost un pilot super bun. Acum e un pilot in care experienta lui il face sa faca cateva tururi rapide (rezultatul calificarii), dar nu mai e pilotul de alta data. Daca a ratat Lewis Q3 asta inseamna ca e slab. De asta nu vorbiti. Sunt zile si zile (zile mai bune, mai proaste). Per total, din punctul meu de vedere nu poti sa faci o diferenta intre Ham, Alonso, Kimi, Vettel, Ricci decat daca au aceeasi masina si fara ordine sa se intreaca. Cand a venit Seb la Ferrari a facut cateva tururi de circuit cu monopostul din era veche 2.5 V8 si a terminat cu 2 secunde parca decat cel mai bun timp a lui Alonso. Deci ce sa vorbim? Campion de carton? esti un mare frustrat? Istoria spune ca Seb are 4 campionate mondiale, atata tot.
    Ironia sorții: Alonso a condus 27 de tururi în cursa de la Indianapolis, dar a abandonat din cauza motorului Honda
  • Am uitat de Haas: asteptam un pic mai mult de la Grosjean. Dar echipa e slaba rau de tot. Singura echipa cu ambele monoposturi out.
    Vettel a câștigat cursa din Australia și a obținut prima victorie a Scuderiei Ferrari după un an și jumătate
  • Ar trebui sa mai taceti si sa creditati meritul celor de la Ferrari! Inainte de cursa spuneati ca Vettel e departe. Uite ca in cursa nu este asa departe. Mercedes, repet, este cel mai bun monopost in calificari. Eu spun ca nu o sa fie prima victorie a celor de la Ferrari, plus ca daca Hamilton nu intra la boxe, Vettel il intrecea. Daca e sa ne luam dupa timpi dupa intrarea la boxe Hamilton a iesit dupa Verstappen, iar Vettel inaintea lui Verstappen, ceea ce inseamna ca a fost mai rapid in tururile dinaintea intrarii la boxe a lui Vettel. In schimb, daca nu se interpunea Verstappen intre ei ar fi fost o cursa mai animata din care consider, ca tot Vettel ar fi castigat la Melbourne, Ferrari fiind rapida in regim de cursa. Acum pe echipe: Mercedes atat a putut: Timpi similari pentru ambii piloti cu un mic avantaj Bottas (pneuri mai noi si circuit liber, Hamilton a stat in spatele monopostului RB cateva tururi) Ferrari: peste anul trecut, dar nu imi dau seama de ce Kmi a mers asa prost RB: ghninion curat pentru Ricciardo (dar nu a fost weekend-ul lui), VS cred ca a scos tot ce poate da monopostul in momentul de fata Williams si Toro Rosso: Asteptate aceste clasari Force India: duce mai departe clasarile bune, dar nu este o echipa sa se bata intre primele 3 ci ramane sa se bata pentru locul 4 Renault: ma asteptam la mai mult dupa antrenamente Sauber si McLaren: fara cuvinte. Mereu au fost doua echipe slabe (Marusia, Caterham) si altele
    Vettel a câștigat cursa din Australia și a obținut prima victorie a Scuderiei Ferrari după un an și jumătate
  • Foarte bine. Echipa sa castige. Nick-ul asta il folosesc de la cursa de pe ploaie pe cand era la Toro Rosso. Tin cu Ferrari. Nu ma intereseaza care pilot castiga. Da, il admir pe Vettel mai mult ca pe altii. Nu am specificat in comentariul meu ca el sa castige. Pupa poza cu Alonso si somn usor!
    Avancronică F1 Australia: start în noua eră a Formulei 1. Ferrari și Mercedes, favorite la victorie
  • O sa vedem calificarile si cursa. In antrenamente nu se cauta sa se atinga cei mai buni timpi. Cred ca Ferrari a invatat din anii trecuti si nu isi mai arata adevaratul potential. Presimt ca in Q1 o sa obtina un timp la care nimeni nu se astepta. Pana nu vedem calificarile si cursa fiecare dintre noi isi sustine echipa. Mercedes este inca o forta, datoritata pachetului PU. Red Bull este foarte buna pe pachetul aerodinamic. Ferrari este mai buna ca in ultimii 3-4 ani. Orice pilot care pleaca primul are prima sansa (aer curat, pista libera si altele), dar sunt piloti gen Hamilton, Vettel, Alonso (in trecut) care indiferent de pe pozitia de la start recupereaza pozitii multe si repede.
    Avancronică F1 Australia: start în noua eră a Formulei 1. Ferrari și Mercedes, favorite la victorie
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău