• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Vettel_rain

  • Membru din 26.11.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 49 in total
  • Sunt perfect de acord cu @GrosJan. Daca Max V. devine mai calculat, eu zic ca o sa ajunga campion mondial pentru ca talent are. @91Schumi06 Atunci de ce nu a avut aceleasi rezultate si Kvyat, Wehrlein, Sainz si altii? Legat de Hamilton, eu cred ca dupa primele 3-4 GP-uri putem spune cine este favorit sa fie campion mondial. Da, Hamilton pleaca cu prima sansa, Dar eu zic ca o sa fie un duel intre Hamilton vs Ricciardo/Verstappen(depinde de cum incepe unul sau altul) vs Vettel si poate Massa. Eu cred ca Massa mai are lucruri de spus si se pare ca monopostul Williams este mai competitiv.
    Teste Barcelona, ziua 2: Bottas, cel mai rapid. Raikkonen a suferit un accident
  • De exemplu mi-a placut cand Verstappen l-a pus cu botul pe labe pe Vettel. Nu mi-a placut cum a reactionat Vettel cu acele iesiri ale lui. Mi-a placut cand dupa faza cu Verstappen l-a inchis pe Ricciardo la Mexic. Mi-a placut cum a plecat in Australia. In rest a avut grija doar sa tipe la unul sau altul. Mi-a placut Verstappen pe ploaie in Brazilia, Nu mi-a placut Rosberg niciodata. Nu e un pilot de talia lui Hamilton, Button, Alonso, Vettel sau poate chiar Perez(il apreciez mult). Sa spun astfel de lucruri ar insemna sa ma cert cu multe persoane care au alte pareri. Este parearea mea. Vad cursa stiu ce s-a intamplat. Testele nu le vad. Vreau informatii si nu le gasesc in topic si de aceea completez.
    Teste Barcelona, ziua 2: Bottas, cel mai rapid. Raikkonen a suferit un accident
  • @@vetel-rain Ce este de spus in timpul sezonului? Topic-urile sunt la fel. Majoritatea celor care comenteaza nu au vazut cursa dar vorbesc degeaba, comentarii ca au adormit si alte lucruri. Ma repet, nu am vrut sa scriu nimic niciodata. Am scris si anul trecut tot in teste pentru ca erau informatii incomplete. Si daca o sa castige Vettel sau Ferrari 10 campionate de acum in colo tot asa o sa fie altfel. Scriu in momentul in care mi se pare ca informatia transmisa nu este relevanta sau completa. Nu scriu de dragul de a ma certa cu unul sau altul care nu a vazut cursa sau are ochi de cal si nu vede decat in fata; doar ce face echipa lui. In momentul in care nu am nimic de spus apreciez comentariile voastre, invat din ele (acolo unde am de invatat; sunt si persoane care stiu ce vorbesc). Daca nu comentez nimic un an intreg, asta nu inseamna ca nu citesc articolele sau comentariile voastre. Sunt useri care comenteaza doar in timpul campionatului. (si vorbesc pe langa majoritatea). Am scris in postarile anterioare ca rezultatele slabe din anul trecut sunt in carca STRATEGIILOR FERRARI si a lui VETTEL. Tu de ce nu iti faci un username? Intrebari si necunoscute sunte de ambele parti. Peace!
    Teste Barcelona, ziua 2: Bottas, cel mai rapid. Raikkonen a suferit un accident
  • @ALOOO Asta am cerut si eu ieri. Incercam noi sa adaugam/completam informatii. # Pilot Echipa Timp Gume 1 Bottas Mercedes 1m19.310s SS 2 Massa Williams 1m19.420s US 3 Raikkonen Ferrari 1m20.406s S 4 Verstappen Red Bull 1m20.432s S 5 Stroll Williams 1m20.579s SS 6 Hamilton Mercedes 1m20.702s S 7 Hulkenberg Renault 1m21.213s SS 8 Perez Force India 1m21.297s SS 9 Sainz Toro Rosso 1m21.872s S 10 Grosjean Haas 1m21.887s US 11 Wehrlein Sauber 1m23.000s S 12 Alonso McLaren 1m23.041s S 13 Ericsson Sauber 1m23.384s S 14 Palmer Renault 1m26.462s SS
    Teste Barcelona, ziua 2: Bottas, cel mai rapid. Raikkonen a suferit un accident
  • :)) :)) nu stiu... probabil sa se inteleaga ca nu tin intimidarile:)) nu am nimic cu nimeni. Dar sunt foarte deranjat ca eu incercam sa asertez colectivul sau pe daniel astfel incat sa ne ajutam intre noi sa postam lucruri relevante, dar unele persoane se simt atacate. Nu inteleg aceste abordari. Citesti un articol, apoi incepi cu comentariile si 90% nu au nicio completare sau ceva legat de articol. Este enervant mai ales ca stiu cum era acum 3 ani. Daca imi amintesc bine exact cand a pierdut Digi pachetul pentru difuzare. De atunci suntem pe o panta descendenta.
    Massa începe a doua sesiune de teste de la Barcelona cu cel mai bun timp
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău