• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Vettel_rain

  • Membru din 26.11.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 49 in total
  • @mh Nu vreau sa iti spun numele pentru ca nu sunt persoana publica (nici macar nu ocup vreo functie publica). Am spus ca apartin de IEEE recunoscute de IEEE - cum ar fi ACM digital library si altele.
    Massa începe a doua sesiune de teste de la Barcelona cu cel mai bun timp
  • @tepisipetine Ai dreptate, sunt o alta specie. La 25 ani inginer la o corporatie americana. Facultate si master terminate. Publicatii la conferinte internationale si la biblioteci ce apartin de IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers) in USA cu factor de impact major. Intr-adevar sunt o alta specie. O specie care stie ce vrea si care nu asculta ce aude si vede pe la TV. De aceea ne conduce cine conduce, pentru ca nu stim sa iesim toti sa ne spunem parerea (la vot) sau ne luam dupa ce auzim pe la TV, dar utilizam efectul de turma (toti in strada, de ce??? majoritatea nu stiu de ce au iesit, nu generalizez). De aceea majoritatea guvernului este urmarit de DNA, de aceea presedintele nostru nu stie cum sa isi recupereze casele pe care le-a furat de la oameni. Astia suntem. Nu cautam schimbari, cautam sa ii jignim pe cei care vor normalitate, libertate in exprimare si corectitudine in informatii. Am norocul ca nu imi e frica sa spun ce gandesc cui vreau, 1.85 si 95 kg.
    Massa începe a doua sesiune de teste de la Barcelona cu cel mai bun timp
  • @FanF1 Nu am corectat greseli de redactare. Eu scriu ce simt si postez. Nu citesc de 30 ori sa vad daca din greseala am scris "glume" sau "gume". Dar te am pe tine sa imi gasesti greselile de redactare. Ai un plus de la mine. Si rad si eu de tine ca inseamna ca doare adevarul incat mi-ai citit mesajul si tu ai inteles doar ca am redactat gresit. Si cu alarmatul, tu te alarmezi sa arati cu degetul. De aceea avem posibilitatea sa ne spunem parerile, ca sa le prezentam. Tu in schimb, nu postezi legat de articol ci de ce scrie unul si altul intr-un comentariu.
    Massa începe a doua sesiune de teste de la Barcelona cu cel mai bun timp
  • @FanF1 Nu am vrut sa postez nicio data pe site sa nu imi pierd timp pentru a raspunde la anumite persoane care nu merita. Problema este ca citesc zilnic aceasta rubrica si din 30 comentarii per topic, 20 sunt pe langa si 10 spun cum vai ce tare e echipa aia fara sa se documenteze de cum s-a realizat acel timp. Nu am nimic cu Daniel sau cu cineva de aici, dar aceste informatii incomplete ajuta la pierderea urmaritorilor. Citesc zilnic pe site si nu gasesc noutati, doar certuri. Imi e dor de vremurile in care pierdeai o ora sa vezi toate noutatile + comentarii la obiect.
    Massa începe a doua sesiune de teste de la Barcelona cu cel mai bun timp
  • imi cer scuze pentru aceasta postare Vettel_rain la 08.03.2017, 10:40, deoarece este irelevanta. am incurcat txt-ul pe care doream sa-l postez. Era mai vechi (din prima sesiune de teste) Aceste date sunt valide: # Pilot Echipa TIMP GUME 1 Bottas Mercedes 1m21.229s US 2 Verstappen Red Bull 1m21.849s M 3 Massa Williams 1m21.860s S 4 Raikkonen Ferrari 1m22.926s M 5 Sainz Toro Rosso 1m23.633s SS 6 Perez Force India 1m24.059s M 7 Grosjean Haas 1m24.201s M 8 Hulkenberg Renault 1m24.417s M 9 Wehrlein Sauber 1m25.406s M 10 Alonso McLaren 1m34.732s US
    Massa începe a doua sesiune de teste de la Barcelona cu cel mai bun timp
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău