• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

VitelulCabrat

  • Membru din 23.03.2018
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 256 in total
  • Ce sa caute Russell la Ferrari, cand el e protejatul Mercedes? Ocon de ce nu si-a mai gasit volan la anul, printre altele? Pentru ca e tot protejat al Mercedes si la echipele care sunt motorizate de Renault sau Ferrari nici nu s-a pus problema sa mearga. Russell la Williams castiga experienta, nu e acolo ca sa castige curse, la fel cum Leclerc e la Sauber.
    Williams a semnat cu George Russell pentru 2018: aproape campion în Formula 2, britanicul năruie ultima speranță a lui Ocon
  • Nu-l vad pe Hamilton la Ferrari. Italienii sunt rasisti, sau mai rasisti ca altii, si nu ma refer la cei de la Ferrari, ci la italieni ca natie. In sportul lor au fost nenumarate cazuri in care suporterii au scandat tot felul de mizerii. Niste limitati din punctul meu de vedere. Pe de alta parte, nu stiu daca la varsta aia va mai avea chef. Acum cred ca depinde si de ce se va intampla in urmatorii doi ani. Daca mai castiga o data sau de doua ori, poate ca daca e interes si din partea echipei Ferrari, s-ar duce ca sa egaleze recordul lui Schumacher sau sa-l depaseasca, dar la cum merg lucrurile la italieni, nu prea ii vad sa vina cu o masina buna care sa tina tot sezonul. In plus de asta Leclerc in doi ani de zile ar trebui sa creasca si sa emita pretentii la castigarea titlului, si atunci de ce l-ar aduce pe Hamilton, sa fie ceea ce e Raikkonen acum?
    Vettel admite că Ferrari pierde titlurile din cauza propriilor greșeli: "Le-am făcut munca mai ușoară celor de la Mercedes"
  • Pana pilotii nu au aceeasi masina putem discuta la infinit care e mai bun, sau ce ar fi facut altul in locul lui daca avea nu stiu ce masina. Fiecare va ramane in cap cu parerea subiectiva ca favoritul lui e mai bun. La final ramane istoria si istoria o sa tina cont mai mult de numarul de campionate castigate, de numarul de curse sau pole position obtinute. Desigur ca la rezultatele astea un factor l-a avut si il va avea norocul sau soarta sau cum vreti sa-i spunem ca un pilot sa semneze cu o echipa mai buna intr-o anumita perioada. Ce pot spune cu tarie e ca dintre cei 3 piloti campioni mondiali, mentionati mai sus, e cel care greseste cel mai mult sub presiune, si asta conteaza cand cursa spre titlu e stransa. Si aici aveti si petitia daca sunteti interesati :) : https://www.change.org/p/ferrari-fernando-alonso-back-to-ferrari
    Vettel admite că Ferrari pierde titlurile din cauza propriilor greșeli: "Le-am făcut munca mai ușoară celor de la Mercedes"
  • E un articol interesant in Forbes, 'de ce Vietnam' pentru cine e interesat, cu titlul "Vietnam Grand Prix Expected To Race Onto F1 Calendar".
    O nouă prezență exotică în Formula 1: Vietnam, foarte aproape să găzduiască curse din 2020
  • Whiting facuse o vizita si in Olanda la Zandvoort, circuit care mi se pare mai fezabil si prin prisma numarului mare de la fani a lui Verstappen; dar Vietnam? Nu s-a strans lume in Coreea sau in India.....
    O nouă prezență exotică în Formula 1: Vietnam, foarte aproape să găzduiască curse din 2020
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău