• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

VitelulCabrat

  • Membru din 23.03.2018
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 256 in total
  • Diferenta fata de anul trecut e ca Ferrari nu e "usor" peste Mercedes, ci bine de tot. Daca totul decurge normal, va fi un 1-2 Ferrari.
    Avancronica Marelui Premiu al Italiei: Vettel mizează pe prima victorie pentru Ferrari la Monza după 2010
  • @5&7 in ecuatia aia cu pneurile unde intra depasirea lui Vettel asupra lui Hamilton in primele viraje si faptul ca dupa doua tururi avea 2+ secunde in fata? Sau de ce in antrenamentele premergatoare cursei, speed trap-ul a zis ca Ferrari are 4km in plus? Era un articol mai acum doua zile pe motorsport depre uleiul dezvoltat de Shell&Ferrari care conform domnului de la Shell, e responsabil pentru 20% din performanta pe care Ferrari o are de vreo 3-4 curse incoace.
    Vettel a câștigat cursa de la Spa-Francorchamps! Hamilton și Verstappen au completat podiumul
  • Aceeasi istorie, alt invingator. Vettel a manageriat distanta fata de Hamilton. Cand a pus piciorul pe pedala in primele ture si dupa ce a iesit de la standuri, a zburat de langa Mercedes asa ca alea 5 sau 11 secunde de la final nu reflecta realitatea. Spectacol nu mai avem nevoie in F1. La Monza o sa fie la fel, decat ca acolo vom avea un 1-2 Ferrari.
    Vettel a câștigat cursa de la Spa-Francorchamps! Hamilton și Verstappen au completat podiumul
  • Hamilton a devenit pilotul cu cele mai multe "pole positions" la Spa, depasindu-i pe Senna si Fangio care aveau cate 4 amandoi. Nu-i rau pentru un norocos fara talent.
    Hamilton, pole position pe ploaie la Spa-Francorchamps! Vettel pe locul 2, piloții Force India în linia a doua a grilei de start
  • RBR isi promoveaza produsele in F1, cum de altfel face si in celelalte sporturi in care sunt implicati. Publicul lor tinta nu are 37+ ani, asa ca nu vad de ce ar avea nevoie de Alonso. Mai mult decat atat nicio echipa cu capul pe umeri nu ar lua un pilot pe care dupa ce ca il platesti o caruta de bani, in nenumarate randuri face referire la cat de rahat e materialul pe care il are la dispozitie. Chiar daca acel material e de rahat, el e angajatul la McLaren. Nu mai are rost sa mentionez ce s-a intamplat la McLaren cu Hamilton sau la Ferrari cu Marchionne la Ferrari. Si toate astea au un comun un singur lucru: Alonso.
    Red Bull exclude recrutarea lui Alonso de la McLaren: "A generat un pic de haos oriunde a concurat"
Pagina
12345...353637...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău