• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

VitelulCabrat

  • Membru din 23.03.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 256 in total
  • AZERBAIJAN - dupa ce iese masina de siguranta franeaza puternic, isi distruge pneurile si pierde 3 pozitii; putea castiga cursa FRANTA - il loveste pe Bottas, ajunge in coada plutonului GERMANIA - iese in decor; putea castiga cursa ITALIA - il loveste pe Hamilton, ajunge la coada plutonului; putea castiga cursa. Da, intr-adevar din cauza lui Raikkonen nu castiga Vettel campionatul.
    Raikkonen, la un pas să fie îndepărtat de Ferrari: Leclerc a devenit favorit să devină coechipierul lui Vettel
  • Ma uit si eu asa la F1 "ca opinia publica" de niste ani buni de zile. De fiecare data cand in prima linie erau masinile aceleiasi echipe si cei doi nu erau in competitie directa pentru campionat, cele doua masini il blocau pe cel/cei din linia a doua, iar mai incolo vedeau ce aveau de facut impreuna cu echipa tehnica. Ferrari sau Vettel azi au ales alta varianta. Rezultatul se vede pe 'tabela'.
    Hamilton a câștigat cursa de la Monza după un acroșaj la start cu Vettel și o depășire asupra lui Raikkonen. Bottas a completat podiumul
  • O cursa mult mai spectaculoasa decat m-as fi asteptat. Ferrari au avut o strategie gresita pe cand Mercedes au functionat exact ca un lucru nemtesc de calitate. Huliti-l in continuare pe Kimi pentru ca el e problema la Ferrari nu bolovanul ala cu numarul 5. Face aceleasi greseli de diletant cand e sub presiune. Trebuia sa-l atace pe Kimi la inceput, desigur ca nu, cursa fiind lunga. Pana nu se retrage Hamilton, Ferrari nu mai vede titlul mondial la piloti, in conditii normale. Si cand zic "conditii normale", ma refer ca cei care aspira la titlul mondial sa aiba masini relativ egale ca performanta. Hamilton nu a facut nicio greseala anul asta.
    Hamilton a câștigat cursa de la Monza după un acroșaj la start cu Vettel și o depășire asupra lui Raikkonen. Bottas a completat podiumul
  • Pai ai si varianta de rezerva, daca nu-l depaseste, il faulteaza pe Kimi la boxe. Daca maine nu ploua, sau nu are probleme cu masina, Vettel va castiga fara greturi. Intr-o lume ideala nu ar exista ordine de echipa, dar sunt sigur ca daca Bottas era in fata lui Hamilton, tot acum in partea a doua a campionatului, ordinele existau si la ei. Din punctul de vedere al echipelor e solutia optima, dar pentru o Formula 1 care si asa duce lipsa de spectacol de foarte mult timp, ordinele de echipa sunt moartea pasiunii.
    Raikkonen, pole position la Monza în fața lui Vettel! Hamilton și Bottas ocupă a doua linie a grilei
  • Cum ziceam, 1-2 Ferrari. Maine Vettel il depaseste la start pe Kimi, pentru ca evident e mai bun, sau la boxe nu-i gasesc rotile la finlandez si cam asta o sa fie spectacolul.
    Raikkonen, pole position la Monza în fața lui Vettel! Hamilton și Bottas ocupă a doua linie a grilei
Pagina
12345...343536...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău