• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Vlad08

  • Membru din 20.09.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 77 in total
  • Am fost in test drive in 2022 cu varianta de Eniaq cu bateria mare, pret model testat 60.000 fara rabla. Comportament ok, desi se simte foarte tare greutatea, nu foarte confortabila suspensia,design frumos, insa interiorul unde voi ati dat 5 stele, nu e cu nimic mai presus de o simpla Octavia. Mult plastic tare, imbracat pe alocuri intr-o piele ecologica menita sa iti dea impresia de calitate. sa nu mai vorbim de acel display minuscul din fata volanului,foarte putin personalizabil. Ar fi o masina corecta daca in varianta cu capacitatea bateriei extinsa s-ar invarti in jurul sumei maxime de 40-45.000. Stiu ca preturile pe piata auto au luat-o razna, insa Eniaq nu merita cei 65.000 ceruti, pe testate si pe pipaite,cum s-ar zice.
    Actual și rațional
  • @Edikkk, nu ma obosesc nici sa te jignesc,nici sa ma explic unui copil fara contact cu realitatea. Intelegi economia de piata? Poti intelege ca un obiect isi merita sau nu banii ceruti? Am spus doar ca acest Eniaq, in varianta de top de 60.000 nu isi merita banii, nici ca performante,nici ca autonomie si nici ca materiale folosite. In comparatie, cu 52.000 de euro,fara tichete si rable cumperi Tesla Model 3 Long Range, cu 614 km autonomie,nu "pana la 510 km" ca la Eniaq. 0-100 km in 4.4 secunde nu in 8.5 secunde ca un diesel clasic de 2l. In plus tehnologia de pe cele 2 nu se poate compara. Ti-am facut o paralela, ca pentru un om cu obloane de "electrica" la ochi, e vorba de lucruri care merita sau nu banii. In ceea ce priveste mestecatul meu in cutie, as vrea sa iti vad levierul ala de Mercedes de la coloana de directie de la Tesla ta. Sau esti doar un papagal care bagi motorina dar o arzi electric?
    Mașinile din „Aventour la feminin” by Textar: Skoda Enyaq, un SUV electric cu autonomie mare și aer premium
  • Fie că ne place, fie că nu, Mercedes tinde de vreo 100 de ani să indice direcția industriei auto pentru următoarea perioadă( dacă mai țineți minte cum diseca presa auto fiecare model nou de S-klasse ca să vadă ultimele tehnologii apărute și astfel să preconizeze implementarea lor în mașini mai accesibile pt. muritorii de rând) Vorba lui Inexo, în 10 ani nu vom mai recunoaște automobilul așa cum l-am știut până acum, iar Mercedes ne face o mică demonstrație, dictată desigur, de profilul clientului impresionat tot mai mult de ecrane și lumini ambientale.
    Mercedes a publicat primele imagini cu interiorul noului sedan electric EQS
  • E fix aceeasi imagine de interior de la prezentarea lui E sedan facelift.Cred ca e o eroare. Ma gandesc ca macar gurile de ventilatie vor fi diferite,ca la generatia antefacelisft.
    Prima imagine cu interiorul lui Mercedes-Benz Clasa E Coupe și Clasa E Cabrio facelift: ambele modele vor fi prezentate în 27 mai
  • N-ai inteles ce vrea sa spuna domnul asta. Pentru CERINTELE Bentley bateriile din anul de gratie 2019 nu ofera standardul de calitate care se doreste a fi oferit clientilor. Da,poti sa faci o masina electrica rapida, si cu autonomie de 500 km, umpland-o toata de baterii ca Tesla, dar nu poti sa mai pui pe ea inca o tona si jumatate de dotari premium si cele mai fine materiale si sa stea pe drum ca un supersport. Clientii Bentley care platesc in medie 250.000 de euro pe o masina, nu poti sa ii satisfaci cu o tableta lipita pe mijlocul bordului si plastice ramase de la reciclare. In pachetul asta, aia cumpara un brand si o traditie cu o poveste a materialelor si a fabricarii lor si astea sunt grele si la propriu si la figurat. In ceea ce priveste ecologizarea asta aproape fortata prin baterii auto, au mai fost voci avizate care spun ca tehnologia si-a cam atins apogeul fiind dezvoltata de zeci de ani. Ramane sa vedem ce ne rezerva viitorul, dar in nici un caz nu este de condamnat Bentley cu o traditie de 100 de ani ca nu se transforma de maine in Tesla.
    Bentley se “grăbește” să lanseze un model electric: “Există cerere din partea clienților, dar tehnologia actuală nu are credibilitate”
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău