• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Vlad08

  • Membru din 20.09.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 77 in total
  • Degeaba se incearca intelegerea cifrelor si a rolului aceste masini de catre oameni care cred ca tot ce conteaza e 0-100km/h.Cea mai elocventa comparatie,in opinia mea,ar fi un ceas elvetian de colectie care ar costa 500 mii de euro fata de unul care costa 1000 de euro si face acelasi lucru.E vorba de materiale alese de oameni angajati special sa faca treaba aia,de componente obtinute in laborator si folosite in premiera,de multe ore de lucru manual si piese refacute doar fiindca la o privire sub lupa,exista o imperfectiune. Pentru asemenea lucruri oamenii bogati ai planetei platesc o gramada de bani,nu pentru cine e mai rapid la liniute.Acest Bugatti va fi scos probabil la o licitatie peste 80 de ani si va fi in perfecta stare de functionare si probabil va costa de 10 ori mai mult.In banii astia platesti nu doar performante si asamblari facute manual,platesti multa istorie. Sunt concepte greu de inteles intr-o tara fost comunista,cu salarii de 300-400 de euro,oricat de dureros ar fi.
    Zeul mașinilor sport e aici: noul Bugatti Chiron devine cea mai puternică mașină din istorie. 1500 CP, sub 2.5 secunde pentru 0-100 km/h
  • Stegeti-va din minte la categoria asta de masini timpii 0-100 sau viteza maxima ca nu au nici o relevanta.Nici aberatiile de genul "de banii aia eu mi-as cumpara 3 Hellcat-uri si mi-ar ramane bani sa mai pis in freza un fraier cu BMW". Masinile astea gen 760Li sau Mercedes S65 AMG sunt cumparate de oameni de 50 de ani sau peste si cel mai probabil vor fi conduse de soferi personali.O alta categorie care vor comanda masina sunt oficialii de rang inalt gen sefi de stat,secretari generali,ambasadori etc.Motoarele uriase se pun tocmai pentru a rula cat mai fin si mai silentios pentru a nu deranja ditamai VIP-ul din spate.Nu conteaza aici nici cat consuma si nici cat de repede merge,intrebarile care se pun aici sunt eventual "ce tip de masaj face?,are numai 2 sau 3 trepte de ventilatie scaunele? Cat de tare se lasa spatarul la fotoliile din spate? etc." Ca o concluzie,poti face de rusine la semafor un 760Li cu masini mult mai ieftine,dar s-ar putea ca persoana din acel BMW sa aiba puterea de a-ti decide viitorul tie si copiilor tai.
    Ne-am înşelat. BMW M760Li xDrive: germanii nu-i spun M7, dar e rivalul perfect pentru Mercedes S65 AMG
  • Nu stiu cat de reusit va fi acest remake,dar cu siguranta showul celor trei:Clarkson,Hammond si May va fi unul de zile mari. Amazon le-a oferit un buget de 160 mil. lire sterline pentru 3 sezoane,deci vor avea aprox. 4,5 mil. lire per episod,cel mai mare buget al unui show facut vreodata in UK. In conditiile in care Top Gear nu va avea nici jumatate din acest buget,trageti voi concluzia care va fi showul cel mai bun. Si da,oamenii nu vor sa vada teste la VW Golf sau la Hyundai-uri seara cand se aseaza in canapea,vor 3 nebuni care sa isi bata joc in vreun desert de o masina de 1 milion de lire cu un umor bine cunoscut.
    Echipă de vis: Top Gear anunţă formula completă pentru show-ul care revine la TV în luna mai
  • Daca seamana intre ele,nu e pentru ca deisgnerii lui Mercedes nu au imaginatie,e pentru ca asta cer cumparatorii,nu fanii. Se identifica foarte bine cu un model,cu designul acestuia,sa zicem S-Klasse, si atunci isi vor dori ceva cat mai asemanator chiar daca se orienteaza spre un segment mai mic.Si niciodata masinile din clasa asta nu vor fi WOW la design,pentru ca businessmen-ii care le cumpara doresc masini discrete care sa ii duca in confort din punctul A in punctul B. In ceea ce priveste interiorul,cred ca este cel mai reusit interior ce l-am vazut in ultimii ani.
    Primele fotografii cu noul Mercedes Clasa E: când germanii folosesc prea mult hârtia indigo
  • Am observat ca s-a umplut sectiunea de comentarii de copii care doar admira pozele cu masini,aia e frumoasa sau urata,atat,in rest ei nu pot trece prin creieras informatii si date tehnice despre masina efectiv.Am vazut ca ii deranjeaza eleronul masinii.Am un pont pentru voi,masinile de serie,transformate si gandite pentru performante maxime pe circuit nu tin cont de frumusete,acolo conteaza doar datele tehnice,timpii cei mai buni.Daca inginerii constata ca trebuie pus un eleron de 2 pe 2 in forma de trapez exact aia se monteaza.Nu e singura masina pe care eleronul da ca nuca in perete din punct de vedere vizual.Aici se pot vedea modele precum Porsche 911 GT3 RS,chiar si noul Mercedes AMG GTs(optional are eleronul ala micut dar care nu potriveste cu nimic de pe masina), Aston Martin Vantage GT3(ca tot se bate cu Porsche pe denumirea asta comuna) si exemplele pot continua.Deci copilasi,cand cresteti mari si faceti bani multi multi sau aveti un tati care face bani multi multi mergeti si va comandati BMW-ul asta fara eleron ca sunt sigur ca se poate,daca numai aia va deranjeaza.
    BMW M4 GTS: 500 CP și 0-100 km/h în 3.8 secunde pentru cel mai rapid BMW de serie
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău