• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Vlad08

  • Membru din 20.09.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 77 in total
  • Multi din cei care au comentat inca nu au inteles despre ce este vorba cu I8-ul. Hai sa o luam asa,BMW ar fi creat aceasta caroserie superba,ar fi indesat in ea motorul de pe M5,respectiv M6,ar fi scos in jur de 600 CP,ar fi pus niste cauciucuri mult mai late si scoteau timpi de 3 sec pana la 100km,daca s-ar fi pus problema de crearea unui supercar pentru copilasi. Nu, I8,spre deosebire de hibridele 918 Spyder,LaFerarri si P1,care au motoare termice imense, face o demonstartie de forta si ne arata cu un motor de 1,5 litri si 3 motoare electrice ca viitorul nu este atat de sumbru fara combustibilii clasici.Deci nu este o masina pe care sa o compari cu Corvette sau cu AMG-uri sau cine stie ce supercaruri ne mai plac noua,este o combinatie perfecta de tehnologie,design si inovatie care ne arata in ce directie merge lumea auto.Este acea masina care nu s-a construit pe principiile clasice,(vezi CFRP,lumini laser,aerodinamica activa etc).Mai pe scurt,BMW vrea sa demonstreze ca placerea de a conduce nu e conditionata de motoare puternice pe benzina cu multi cai si consum imens.
    Fantasmagoric
  • Oricum l-am privi este doar un break gigantic cu un design destul de anost.Nici dupa noul model de grile iesite in afara,de la Audi nu ma dau in vant.Interiorul tehnologizat si simplist,deci foarte ok. Ca si consum,iarasi nu as baga mana in foc ca e cel mai mic din segment in viata reala.Varianta "cuminte" a lui X5 cred ca are cam aceasi valoare a consumului,repet,pe acelasi traseu,viata reala. Daca vorbim de un nou public tinta pt Q7,acela de familisti ceva mai cuminti care nu vor sa iasa in evidenta,eu personal,as opta totusi pentru noul Volvo XC90,care e la fel de tehnologizat dar parca are un plus la partea de design.Rivalii x5 si GLE vor ramane la publicul caruia i s-a adresat si vechiul Q7
    Cu picioarele pe pământ
  • Era unu Nedelcu sau cum isi mai zice prin comentarii care era plin la gura de tehnologie japoneza. Tot el sustinea ca BMW nu a inventat si nu a inovat nimic,numai a copiat(la articolul cu tehnologia de pe noul BMW seria 7) sunt curios daca rasare si la articolul asta sa isi arate inteligenta. :)
    60 de minute care-ți vor schimba percepția asupra lui BMW i3: "Această mașină e o bornă istorică în industria auto"
  • Amicului @Nedelcu,prietene nu aduce jigniri si nu crea apelative daca nu ai fost injurat. Asta cu Moskwiczu habar n-am de unde o aveti voi cativa care va injurati toata ziua prin comentarii,din lipsa de joburi,cultura auto prea putina si viata persoanala 0.Nu ma intereseaza si nu comentez aiurea. Asta ca sa lamurim ceea ce abia ai apucat sa fac,adica sa te provoc,ca sa poti sa iti petreci in continuare toata duminica in sectiunea de comentarii. Referitor la ce am scris mai sus,nu am scris cu patos sau din iubire pentru BMW,tocmai pentru ca nu sunt fan inrait al vreunei marci si nici nu o sa fiu vreodata,iar pe de alta parte la momentul actual nici nu imi permit vreo marca premium.Am un Ford Focus din 2006,cumparat de nou cu care imi fac treaba,dar asta nu inseamna ca ma apuc sa laud ca Ford e cea mai tare si cea mai mare,cum se intampla cu unii comentatori obsedati de o marca. Eu sunt pe principiul,cand am banii de o masina,ma bag la mai multe reprezentante,vad toate ofertele si aleg ceea ce mi se potriveste ca pachet(bani,design,motor,optiuni etc) Dar sa vii tu sa imi spui ca Hyundai a facut si a dres si Mercedes,BMW si Audi stau stupefiati si isi sug acadeaua luand lectii de la coreeni e pur si simplu de domeniul gradinitei.Drept urmare n-are rost sa discutam pe cifre sau exemple ca oameni ca tine,stiu una si buna,nu conteaza alte pareri sau alte preferinte, Mie daca nu imi place Hyundai,tu esti in stare sa ma faci in toate felurile numai pentru ca nu iti impartasesc ideile.
    Noua generaţie BMW Seria 7 îşi dezvăluie tehnologiile de top într-o primă galerie foto oficială
  • Era sa uit de cei care criticau BMW penru lipsa de inovatii: -2006 - BMW Hydrogen 7,primul model propulsat cu hidrogen produs in serie -2004 - BMW introduce primul head-up display integrat intr-un automobil(preia tehnologia militara de pe avioanele de vanatoare) -2001 - iDrive,primul sistem multimedia cu ecran central,pentru controlul principalelor functii ale automobilului -1994 - Bmw scoate primul sistem de navigatie din Europa -1991 - BMW 750 prima masina din lume dotata cu faruri xenon -1991 - BMW 750 prima masina din lume dotata cu ESP - primul automobil de serie dotat cu faruri LASER(desi aici se cearta cu Audi care a fost primul) .Si exemplele de inovatii pot continua,dar sa vii sa spui ca BMW nu a inovat niciodata nimic numai a copiat,e de o prostie si imbecilitate maxima.
    Noua generaţie BMW Seria 7 îşi dezvăluie tehnologiile de top într-o primă galerie foto oficială
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău