• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Vlad08

  • Membru din 20.09.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 77 in total
  • Am citit comentariile si m-am minunat de nivelul de inteligenta al unora.Si cand vezi cate un fan inrait masini japoneze sau fan masini americane care vin si iti spun ca Lexusul sau Cadillacul sunt cele mai bune masini,in conditiile in care ambele marci incearca din rasputeri sa scoata rivali cat de cat apropiati de marcile germane si inca tot nu au reusit,te apuca groaza. Altul vine si critica BMW ca nu are tehnologie hibrida in conditiile in care hibridele I8 si I3 sunt pe piata de vreo 2 ani si au una din cele mai eficiente tehnologii(in prezent chiar se discuta o colaborare cu Tesla pentru dezvoltarea viitoarelor modele). Inca o data,chiar daca e dureros pentru fanii altor marci,adevaratele inovatii in domeniul auto le fac si le vor face tot marcile germane(Mercedes,Bmw,Audi),chiar daca din cand in cand Hyundai sau Toyota sau alta marca mai scot cate o tehnologie noua.Pachetul complet care il ofera cele trei marci germane e inbatabil,momentan,dar asta nu inseamna ca pe viitor o marca gen Lexus sau Cadillac,nu va reusi sa le fure podiumul in topul vanzarilor.
    Noua generaţie BMW Seria 7 îşi dezvăluie tehnologiile de top într-o primă galerie foto oficială
  • Citesc zilnic Automarket,dar nu sunt un comentator de top,imi spun parerea doar atunci cand cred ca merita si de cele mai multe ori chiar nu a meritat.Concursul mi s-a parut o pierdere de vreme,din punctul meu de vedere,ca si pasionat autoi intrucat s-au comparat mere cu pere.Esti pus sa alegi de exemplu intre o masina care costa 100.000 de euro si o masina de 30.000.Dupa orice standard din lumea asta,ca frumusete,ca si comfort ca si tehnica etc,nu are cum sa castige masina mai ieftina.Totusi,ramai dezamagit sa vezi ca un S-coupe,care poate fi considerata una din cele mai avansate masini ce exista pe piata si dupa toate standardele estetice,este o masina superba,poate fi intrecuta de Audi A7,care are cam jumatate din pretul Mercedesului si are un design cel putin controversat si o vechime de cativa ani pe piata.Cealalta categorie nu ma mira,dovada fiind cultura Passatului TDI in Romania,Este acea portie de premium accesibila romanului.Dar de aici si pana a considera Passatul mai frumos ca Mazda 6,iti trebuie o doza serioasa de ipocrizie si cinism.Ca banuiesc ca s-a votat pe criterii estetice,nicidecum tehnice,niciunul din votanti nu cred ca au testat masinile comparate.
    PUBLICUL A ALES: 21.500 de votanţi, doi câştigători în Autovot 2015. VW Passat câştigă la Maşini Accesibile, Audi A7 ia titlul categoriei Maşini Premium
  • Parere personala: cand Mercedes scoate un nou model de S-klasse,ceilalti constructori auto iau notite.Pe langa faptul ca in clasa sa,S-klasse deocamdata nu are rival la nivelul comfortului si al tehnologiei, ma gandesc doar ca in 2016 cand scoate VW noul model de Phaeton,va veni si Mercedes cu un facelift si cu mai multe imbunatatiri pentru S-klasse
    Volkswagen îşi propune să-l facă pe viitorul Phaeton mai confortabil decât S-Klasse
  • Nu va ganditi automat la cine stie ce lucruri sau inovatii va aduce domnul asta de la Audi la BMW. Rivalitatile astea intre fanii marcilor premium nu exista la nivel de conducere a unei companii precum BMW.Divizia M va produce in continuare ceea ce se vinde,indiferent ce modificari in "istoria" lor sportiva trebuie sa faca pt ca pana la urma nu fanii conteaza,ci profitul. Sunt convins ca BMW a avut nevoie de unul din cei mai buni manageri pentru Divizia M(si cred ca a intrebat si in alta parte nu numai la Audi) si pana la urma nenea asta a fost cel care a acceptat.
    Franciscus van Meel, omul care a întârziat lansarea lui Audi R8, va prelua conducerea BMW M
  • Constructorii premium fac supercaruri pentru a mai atrage clienti noi si a arata potenta brandului.BMW nu are nevoie de asa ceva din simplul motiv ca este lider in segmentul premium de foarte multi ani.De ce sa te complici cand profitul iti explodeaza pe alte modele? Repet inca o data ce am zis in urma cu ceva timp,nu fanii dicteaza strategia unei marci auto,ci clientii reali care dau banul.Daca se va inregistra o cerere considerabila de un supercar din partea clientilor,sa fiti siguri ca BMW il va construi si va fi genial.Pana atunci,nimeni nu construieste supercaruri,de dragul copiilor care n-au ce poster sa puna pe perete.
    Presa germană: BMW ar putea lansa un hibrid plug-in pe nume i9 în 2016
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău