• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Vlad08

  • Membru din 20.09.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 77 in total
  • El vorbeste ca un client Tesla si-ar fi cumparat Q7...pai nu va e rusine ma,ca tineti Q7-le ala pe piata de 10 ani si de zgarciti, sa stoarceti cat de mult se poate,nu schimbati modelul? Cum sa isi cumpere clientul de Tesla tehnologie de acum 10 ani,cand principalul atuu al acestei marci,pe langa propulsia electrica,este tehnologia de ultima ora? Cat mai prostiti clientii cu Golfuri imbracate in caroserii de Audi cu pret triplu? "Progres prin tehnologie" ar trebui sa insemne sa fi numarul 1 la acest capitol si Audi din pacate,nu prinde nici podiumul.
    Audi: „Clienţii Tesla ar fi ales un Q7 hibrid dacă maşina ar fi fost lansată”
  • Una dintre masinile la care ii gasesti cu greu neajunsuri sau deloc. Cel mai luxos interior ce il gasesti pe piata( asta in cazul in care excludem handmade-ul facut de Bentley si Rolls),cea mai tehnologizata masina ce exista pe piata si tot pachetul asta imbracat intr-o caroserie superba. Ce poti sa ceri mai mult? :)
    Mercedes-Benz S65 AMG Coupe: cel mai puternic model coupe din gama constructorului german
  • Un copil de 20 de ani,fara experienta in manevrarea unei masini de 430 CP intra intr-un copac si vin prostii sa iti spuna ca masina este de vina ca asa e ea proiectata sa ucida. Nu ca intr-un Mercedes C63 AMG nu patea nimic,desi e mai greu de controlat sau intr-un Audi RS5. Nu mai judecati marcile si tehnologia lor dupa copiii si oamenii,care le conduc si care uneori,intradevar,nu le merita.
    Daună totală: primul BMW M4 distrus vine din Germania
  • Degeaba tot canta Renault,ca vina este doar a lor. Regulamentul EuroNcap este binecunoscut de toti constructorii,chiar daca se modifica. Si alte modele "invechite" au avut recent facelift-uri si au obtinut fara probleme 5 stele,deci Renault de data aceasta nu a acordat atentia cuvenita regulamentului EuroNcap.
    Cele trei stele ale lui Megane au pus pe jar industria auto. "EuroNCAP nu e obiectiv", acuză presa franceză
  • Toata lumea se leaga de tableta,care intradevar nu da bine nicicum,dar eu nu pot sa inteleg de ce continua Mercedes cu acea consola centrala cu butoane pt numere de telefon,cand si Audi si BMW au facut pasul urmator si au facut sisteme mult mai eficiente si mai simplificate.Nu cred ca cineva se opreste din mers si incepe sa formeze pe consola un nr de tel.ca pe Nokia 1100. Butoanele de la climatizare iarasi,sunt aceleasi de acum 10 ani,la fel si ceasurile de bord.Am inteles ca au vrut un interior mai conservator,dar chiar arata prea invechit c=in comparatie cu exteriorul care este superb.Mercedes poate mai mult,dovada fiind S-klasse
    Mercedes-Benz CLS facelift: primele imagini şi informaţii oficiale
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău