• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Vlad08

  • Membru din 20.09.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 77 in total
  • Superba din toate punctele de vedere,incepand de la design si pana la tehnologie si grija pentru detalii.Fara doar si poate,e cea mai avansata masina de productie din lume. Inca o data,bravo Mercedes!
    Mercedes-Benz S-Klasse Coupe, înlocuitorul lui CL, se prezintă
  • Eu nu pot intelege totusi,care sunt clientii unui Audi RS6 break,pentru ca imi vine greu sa cred ca un ditamai seful de companie care isi permite o masina de 130.000 de euro isi urca in masina catelul,purcelul si familia ca sa aiba nevoie de spatiu dintr-un break dar in acelasi timp sa ii si avioneze cu sprinturi 0-100 km/h in 3,9 s. Acest om,probabil ca are un A8(daca tot e fan Audi) cu care merge la birou,un Lamborghini(ca tot Audi e pe dedesupt) pentru pilotul din el si un avion sau o cursa charter pentru vacanta cu familia. Deci,inca o data,de ce sa faci o masina de performanta la banii aia,BREAK???
    Monsterbreak
  • E classe coupe nu are rivali directi dupa parerea mea,cel putin nu la bmw sau audi,numai in cazul in care bmw ar avea varianta de seria 5 coupe sau audi varianta de a6 coupe. Seria 6 e cu mult mai sus de E class coupe iar A5 mult mai jos.Concurenta inseamna ca modelele sa porneasca in varianta de baza,cam de la acelasi pret cu diferente de 2000-3000 de euro ori cele trei modele amintite,respectiv E coupe,A5 si seria 6 au preturi total diferite care se adreseaza unui public total diferit. Mercedes vrea sa fie diferit in ceea ce priveste coupe-urile sale.Dupa parerea mea,nici CL-ul nu a avut concurenti directi,numai in varianta AMG ajungea la acelasi pret cu un Bentley Continental GT,sa zicem.S-ar putea sa sara un pas cu noul S coupe,dar cred ca va avea in continuare o clasa doar a sa.
    Lecţia de restilizare
  • Daca Volvo isi propune sa se bata cu trio-ul german,cred ca trebuie sa pluseze cu ceva mai mult decat siguranta.In momentul asta nu cred ca exista model de BMW,Audi sau Mercedes care sa nu aiba 5 stele EuroNcap,deci faza cu Volvo cea mai sigura masina nu mai poate fi aplicata atat de usor ca in trecut.Ca design,iarasi,trebuie adaugat ceva,trebuie sa fie mult diferit fata de nemti ca sa poata iesi in evidenta,ceva schimbare gen Lexus IS.In privinta motoarelor iarasi,cred ca e loc de mai bine,dar cel putin sunt semne ca se vor alinia cu nemtii in urmatorii ani la capitolul asta. Per total,S60 e o masina frumoasa care isi merita fiecare banut.Are siguranta maxima,confort si un design echilibrat.
    Crezul schimbării
  • O masina impecabila din multe puncte de vedere si daca e vorba de intors capete pe strada,as miza tot pe Lexus in detrimentul germanelor,insa lipsa unui motor diesel pentru Europa isi va spune cuvantul in vanzari.Poate fi foarte economic sau fiabil,europeanul va alege intotdeauna un diesel,fiind foarte conservator. Daca as da 51000 pe IS in loc de cele 3 germane? DA,fara nici un regret,pentru ca in mare,iti ofera un pachet complet de design atragator,performante decente si un mix de tehnologie si lux. Nici BMW,nici Audi sau Mercedes nu intrunesc toate conditiile astea.
    Pretendentul
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău