• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

WickedSick

  • Membru din 02.03.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 245 in total
  • Ai dreptate, 3 zecimi la 60 de ture inseamna 18 secunde, 2 zecimi 12 secunde. Dar sunt mult mai aproape decat in anii precedenti. De exemplu anul trecut in Australia Hamilton in turul cu care a luat pole a facut 1:23.837 iar Vettel (locul 3) 1:24.675.Diferenta de peste 8 zecimi (0.838 mai exact). Diferentele de 2 - 3 zecimi le mai fac si pilotii. De asemenea mai conteaza si configuratia circuitului. Pe Singapore sau Monaco cei de la Mercedes au avut probleme mari cu cei de la Red Bull/Ferrari. Una peste alta sper ca va fi mult mai echilibrata lupta decat in anii precedenti. Sa nu uitam faptul ca monoposturile din acest an vor fi dezvoltate agresiv iar diferentele de genul se pot recupera de la o cursa la alta.
    Teste Barcelona, ziua 3: Vettel stabilește cel mai bun timp al iernii. Noi probleme tehnice pentru McLaren
  • @robert Tot Mercedes ar fi in fata,
    Teste Barcelona, ziua 3: Vettel stabilește cel mai bun timp al iernii. Noi probleme tehnice pentru McLaren
  • @RBR Sincer nu cred ca exista pilot care sa nu faca nici macar o greseala. Toti mai blocheaza o roata, intra mai larg intr-un viraj etc. Rusul l-a lovit din spate pe Vettel de 2 ori in 2 viraje dupa care au abandonat amandoi. Si nu a fost prima oara cand a facut chestii de genul.
    Teste Barcelona, ziua 2: Bottas, cel mai rapid. Raikkonen a suferit un accident
  • Exact asta vroiam sa zic ce a zis si 91Schumi06. Nu e de la mine e ce au zis cei de la Sky care sunt totusi o sursa credibila cand vine vorba de F1. Umbla vorba prin paddock ca tot Mercedes ar fi favorita dar cei de la Ferrari ar fi undeva foarte aproape. Mercedes confirma acest lucru si spun ca ar putea fi chiar mai rapizi ca ei dar nu m-as lua dupa nemti ca au tot zis asta in fiecare an iar la prima cursa au spulberat orice speranta ca ar putea fi ajunsi. Ricciardo a declarat ieri (cred) ca sunt si ei aproape de cele doua dar ca inca ar mai avea de recuperat ca nu sunt chiar asa rapizi. De asemenea a mai spus ca vor mai veni cu elemente de aerodinamica pentru cursa din Australia. Se preconizeaza ca in acest moment ar fi o diferenta de 2 pana la 3 zecimi de secunda intre Ferrari si Mercedes. Vom vedea ce mai aduce fiecare echipa la primul GP al anului si care este inainte cui.
    Teste Barcelona, ziua 3: Vettel stabilește cel mai bun timp al iernii. Noi probleme tehnice pentru McLaren
  • Vettel a mers intentionat mai incet in sectorul 3 pentru "a ascunde" din performanta reala a monopostului, semn ca inca nu se dau cartile pe fata.
    Teste Barcelona, ziua 3: Vettel stabilește cel mai bun timp al iernii. Noi probleme tehnice pentru McLaren
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Jaguar X-Type 2.5
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Volvo V70, Alfa Romeo 159, Citroen Berlingo
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău