• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

WickedSick

  • Membru din 02.03.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 245 in total
  • Cred ca si cei de la Ferrari au fost bulversati de strategia adoptata de ei la Suzuka. Management defectuos. De sus de la cap.
    Deciziile Ferrari îi bulversează pe rivali: Red Bull, surprinsă de strategia care a privat Scuderia de un podium în Japonia
  • Nu stiu de ce zic unii ca l-ar prefera pe Luca in locul lui Arrivabene. Eu mi-l amintesc pe Arrivabene cand a venit la Ferrari, un tip sarmant, zambitor cu declaratii calculate si realiste despre situatia in care se afla Ferrari la momentul respectiv si totul parea ca se indreapta in directia cea buna. De asemenea anul trecut a reusit sa invinga Mercedes tocmai din cauza strategiei mai bune. Tipul parea ca stia exact ce trebuie sa faca si imi mentin parerea. In momentul de fata cand il vad in paddock e tras la fata, acru, il mananca presiunea. Strategia Ferrari in curse anul acesta, varza. Chiar imi pare rau, parea ca face fata cu brio. Pe niste genii ca inginerii de prin F1 nu se pune parul. Numai daca sunt demotivati ceea ce nu e cazul. Trebuie sa le dai libertate nu sa le tai din creativitate.
    Acuzaţii dure care pot explica eşecurile Ferrari: "Scuderia lucrează într-un climat de teroare"
  • Foarte buna cursa mai ales din punct de vedere al strategiilor. Lui Hamilton i-au zis sa se suie peste Kimi sa rupa gumele ca il mai baga o data la boxe si pana si-au dat seama cei de la Ferrari ce se intampla Lewis a trecut pe supersofturi. Pe Kimi l-au bagat un tur mai tarziu si a pierdut pozitia. Red Bull a incercat acelasi lucru cu Ricci. Pe Rosberg nu l-au mai bagat sa schimbe gumele din cauza ca era risc sa-si piarda pozitia. Max nu stiu de ce s-a plans de Kvyat ca l-a scos de pe circuit cand el face manevre mult mai periculoase. Vettel imperial.
    Rosberg a câștigat în Singapore și a devenit liderul clasamentului. Ricciardo și Hamilton au completat podiumul
  • Obiectivul la o echipa de genul e sa iti bati coechipierul. Cu cat mai mare diferenta cu atat mai bine. Nu strica nici sa ciupesti un punct - doua cand e conjuctura de asa natura.
    Permutări la Manor: Esteban Ocon îl înlocuieşte pe Haryanto pentru restul sezonului
  • Exista echipe care ar putea fi curioase de Massa. Marussia, Renault, Haas, Sauber.. Massa inca piloteaza binisor, as putea spune chiar peste nivelul unui Marcus Ericsson, Haryanto, Gutierrez. Ar mai fi si experienta.
    Massa, aproape de finalul carierei: Williams speră să-l convingă pe Button să revină la echipa pentru care a debutat în F1
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Jaguar X-Type 2.5
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Volvo V70, Alfa Romeo 159, Citroen Berlingo
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău