• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

WickedSick

  • Membru din 02.03.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 245 in total
  • @Sheitan - Care sunt realizarile vietii tale de esti in masura sa il judeci pe sorin? :) Fiecare are dreptul la o parere fie ea buna/rea.
    Ricciardo: "Visul piloţilor de a concura pentru Ferrari este doar un clişeu"
  • Sa inteleg ca Lewis stramba din nas in legatura cu noul contract iar Mercedes isi cauta solutie de rezerva. In cazul asta s-ar elibera un loc la Mercedes/Red Bull. Multe posibilitati apar in situatia de fata. 3 piloti (Alonso, Hamilton, Vettel) 4 echipe (Ferrari, Red Bull, Mercedes, McLaren).
    Mercedes şi McLaren, interesate de recrutarea lui Vettel
  • Alonso si daca decide sa plece de la Ferrari nu prea ar avea multe optiuni. La Mercedes sau Red Bull nu e loc singura varianta reala ar fi McLaren, care la ora actuala is mai varza decat Ferrari chiar daca au motor Mercedes. Honda e o necunoscuta, un pariu. Nu cred ca Alonso, spre final de cariera se arunca la asa ceva cand la Ferrari lucreaza intens la monopostul de anul viitor James Allison.
    Alonso ar putea pleca de la Ferrari dacă echipa nu obţine locul trei la constructori
  • @Sheitan - e foarte usor sa te adaptezi la o masina noua atunci cand o conduci prin oras si nu trebuie sa tragi de ea sa o conduci la potentialul ei maxim. + ca e o diferenta in a-ti adapta stilul de condus si a-i cunoaste comportamentul in diferite situatii. Evident cunoasterea comportamentului monopostului dureaza mai mult timp iar atunci cand acest lucru se intampla poti realiza ca monopostul nu iti ofera siguranta necesara, ca nu te poti baza pe monopost, sau ca iti este mai dificil de pilotat. Toti putem sa ne adaptam stilul de condus dar asta nu inseamna ca acel stil ti se potriveste sau ca iti este mai comfortabil. Unii se descurca mai bine pe actualele monoposturi altii nu. Idem pentru Vettel - Ricciardo. Eu unul nu bag mana in foc ca Ricciardo matura pe jos cu Vettel pe monoposturile de anul trecut.
    Raikkonen simte că înregistrează progrese
  • Cu siguranta lui Raikkonen i se va potrivi mult mai bine monopostul facut de Allison (vezi perioada Lotus) fata de cel de anul acesta iar cei de la Ferrari stiu acest lucru.
    Ferrari: "Avem nevoie de Raikkonen în 2015"
Pagina
12345...394041...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Jaguar X-Type 2.5
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Volvo V70, Alfa Romeo 159, Citroen Berlingo
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău