• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

adycd11

  • Membru din 21.04.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 179 in total
  • @marian0904 - Dupa atatia ani tu tot nu esti in stare sa iti dai seama ce inseamna o campanie de PR?Daca citesti mai bine iti dai seama ca nu a spus de fapt mare lucru."Aceasta este provocarea, să menţinem dezvoltarea, să aducem noi componente şi să rămânem competitivi tot timpul" - Asta spun toti pilotii de F1 de cand e competitia.Omul nu viseaza,doar ne spune acelasi lucru ce l-am auzit si de la altii,de parca daca nu ne zicea el asta noi nu am fi stiut ca ideal e sa incepi bine si apoi sa continui sa te dezvolti.Dar a spus-o in asa fel incat fanii echipei si ai lui Nico se entuziasmeaza ca au in fata un pilot increzator si optimist si cine stie...poate omu' stie ceva ce noi nu stim...De fapt e doar bull***t.PR bull***t.
    Hulkenberg: "Este o situaţie unică, nimeni nu ştie ce se va întâmpla în 2014"
  • La cum pare,s-ar putea sa arate mai bine monopostul ca in anii trecuti cu acel bot inaltat.
    Ferrari prezintă noul monopost în 25 ianuarie, iar fanii pot vota numele acestuia
  • Din punctul meu de vedere(care nu e neaparat cel mai educat)Vettel e un fel de Button.Sa nu uitam ca in prima jumatate a sezonului din 2009,cata vreme a avut cel mai bun monopost,Jenson a fost "genial".Ulterior,cand celelalte echipe au inceput sa recupereze,Jenson nu a mai prea impresionat;in anii urmatori petrecuti la McLaren,Jenson a demonstrat ca desi e un pilot bun,nu e un pilot genial.Diferenta dintre Button si Vettel e ca Button a avut parte de cel mai bun monopost de pe grila pentru doar o jumatate de sezon in timp ce Vettel a avut parte de cel mai bun monopost pentru cativa ani la rand.Au fost si cateva GP-uri in care monopostul lui Vettel nu a fost cel mai bun si atunci nici Vettel nu a reusit sa faca mare lucru,dar in rest a fost mult peste competitie. E usor sa spui ca un cvadruplu campion mondial e un pilot de geniu,dar eu cred ca adevarata valoare se vede atunci cand lucrurile incep sa nu mai mearga atat de bine pe cat ai vrea,ceea ce in cazul lui Vettel inca nu s-a prea intamplat.Trebuie sa fi irealist sa susti ca Vettel nu e un pilot bun,dar trebuie sa fi aproape la fel de irealist sa susti ca Vettel e un pilot genial in conditile in care nu a demonstrat asta pana acum. P.S. 1)Prost si Senna s-au batut intre ei timp de doi ani din postura de coechipieri:cate un campionat mondial pentru fiecare.Sa spui ca Prost l-a batut pe Senna fara sa mentionezi si ca Senna l-a batut pe Prost e o mare prostie. 2)In perioada in care Senna a pilotat pentru Williams,Schumacher l-a "batut" in doar doua GP-uri.In al treilea,o bucata de suspensie l-a batut pe Senna,nu Schumacher.Din pacate l-a batut bine si decisiv,altfel nu mai era Schumacher cel mai titrat pilot din F1. 3)Senna va ramane mereu in istorie.Faptul ca a avut doar 41 de victorii in 10 ani in timp ce Schumacher a avut 91 in 20 de ani nu e neaparat ceva in defavoarea lui.Acum am putea sa batem campii vehiculand teorii ce incep cu "Daca Senna nu murea..." dar adevarul e ca nu trebuie sa ne complicam.Senna a castigat si a pierdut impotriva unor adversari precum Alain Prost,Nigel Mansell si Nelson Piquet.Schumacher a castigat si a pierdut impotriva unor adversari precum Damon Hill,Jacques Villeneuve,Mika Hakkinen si eventual Fernando Alonso si Kimi Raikkonen.Nu ca le-as nega talentul celor din urma,dar parca Senna a avut adversari mai de calibru.
    Vettel dezvăluie motivele pentru care a ales numărul cinci pentru restul carierei
  • Daca bine stiu eu,premiera filmului a fost amanata pentru aprilie 2015,dupa ce trebuia sa aiba loc in vara acestui an.
    Viteza excesivă a fost cauza accidentului în care și-a pierdut viața actorul Paul Walker
  • S-a trezit si asta sa vorbeasca.Crede ca Eau Rouge e singurul viraj care le place fanilor F1?Imola,A1 Ring,Estoril,Zandvoort,Magny Cours s.a. nu au niciun viraj similar cu Eau Rouge,dar sunt niste circuite superbe.Sa se inspire din alea!
    Tilke: "Regulamentul ne împiedică să facem circuite cu viraje precum Eau Rouge"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Chevrolet Aveo Sedan,VW Caddy,Dacia 1310
  • MASINA LA CARE VISEZ Cadillac CTS-V Coupe,Lotus Evora,Subaru BRZ,Citroen DS3 Racing,Citroen DS4 Racing,Aston Martin Virage,Alfa Brera
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău