• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

adycd11

  • Membru din 21.04.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 179 in total
  • Si ca sa vezi ca nu numai motoare contau la inceputul aniilor '90 mai am un citat:"In anul 1992 avea sa se consemneze superioritatea masinii Williams Renault FW14B,care va domina categoric acest sezon.Team-ul britanic isi echipase masinile cu suspensii active,o idee vehiculata in anii '80 si care va fi ulterior perfectionata.Controlate de computere,acestea se adaptau imediat la conditiile de pilotaj.Controlul tractiunii avea darul de a preintampina patinarile nedorite ale rotilor la accelerare,ducand masina spre succes."
    Presă: McLaren va utiliza motoare Honda din 2015
  • Ma intereseaza prea putin daca ai trait cursele in direct sau nu atata timp cat n-ai condus niciodata un monopost de F1! Vrei sa stii ce varsta am?3 ani!M-am nascut in 2010 pe 29 februarie:P Aerodinamica incepea sa se dezvolte prin anii '80 cand nivelul acceleratiei transversale a crescut la 2,7 G si pilotii incepeau sa se panicheze pentru ca le fugea capul datorita fortei centrifuge si aveau nevoie de o forta mai mare in picioare ca sa acctioneze pedalele in viraje. "Totodata,constructorii au inceput sa acorde atentie chiar si celor mai mici detalii in dorinta de a imbunatati aerodinamica monoposturilor.Spre exemplu,inginerul Patrick Head a fost primul care a mutat pompa de injectie a Cosworth spre o zona din partea posterioara a masinii pentru a o feri de curentul de aer si de turbulentele nedorite." - citat dintr-un articol despre F1 care trateaza evolutia sportului intre anii 1980-1989. Alt citat din aceeasi revista spune:"Versiunea de antrenament a motorului BMW cu patru cilindri,care l-a dus pe Nelson Piquet spre titlu,ajungea la 1250 CP,in timp ce optimistii vorbeau chiar de 1300-1400 CP!".Din acest citat trag doua concluzii:1)Nu se stia exact cati cai putere dezvolta un monopost,mai ales datorita acelor "optimisti" care iti dai seama cat de obiectici puteau sa fie.2)La peste 1200 CP,30 CP in plus sau in minus nu reprezinta chiar un handicap major daca este compensat de alte inovatii tehnice. Spre sfarsitul aniilor '80,"din cauza reducerii presiunii de admisie,puterea nu a mai fost preocuparea principala pentru Shell.In acele vremuri,motoarele dezvoltau in jur de 700 CP in timpul curselor.Riscul de a nu incheia intrecerea din cauza limitei de 150 de litri de benzina era enorm.Ceea ce Shell a reusit sa evite.Tinand cont de dificultatile termice din camera de combustie,carburantul fara plumb asigura un consum bun si un nivel mai mare al puterii.Totodata,reducerea frecarii din motoarele Honda a fost o alta provocare majora.Din acest motiv,Shell s-a concentrat asupra uleiului,pentru a face imposibilul posibil.Alaturi de Shell si de ceilalti parteneri,McLaren Honda avea sa scrie un capitol important in istoria F1In 1988,Senna si Prost au castigat 15 din cele 16 curse ale sezonului.Singurul rateu existent nu a fost din motive tehnice.Un moment de neatentie din partea lui Senna la efectuarea unei depasiri a facut ca triumful sa nu fie total. " (citat din acelasi articol) Sper ca esti mai inteligent decat un individ nascut pe 29 februarie 2010 si iti dai seama ca McLaren nu era asa dezavantajata cum sustii tu!Nu doar Senna si Prost au salvat McLaren,ci inovatiile tehnice.
    Presă: McLaren va utiliza motoare Honda din 2015
  • @Ferrari - Ce voiam sa spun a fost ca in 2011 diferenta dintre RBR si celelalte echipe(inclusiv Ferrari)a fost zdrobitoare in favoarea RBR.E adevarat ca in 2010 si in 2012 diferenta a fost mai mica dar,una peste alta,tot RBR a fost mai buna si nu numai datorita lui Vettel ci si a lui Webber si in mod special datorita lui Newey.Nu spun ca Alonso nu a gresit si el,ba din contra,admit ca a gresit foarte mult(raman la parerea ca si-a pierdut titlul la Suzuka cand s-a bagat ca un prost in fata lui Kimi)dar din ce am vazut eu prea s-a chinuit cu monopostul.M-am uitat la filmulete onboard de-ale lui din 2012 si de foarte multe ori Alonso avea probleme de supravirare si subvirare la intervale de cateva secunde;sa nu mai zic de tractiune:erau dati cand pur si simplu nu-i "tasnea" monopostul din viraj asa cum trebuia,iar eu nu cred ca singurul vinovat pentru asta e un fost dublu campion mondial.
    Ferrari îl atacă pe Newey: "Pretinde că ştie totul şi că restul sunt nişte sclavi"
  • @Ferrari : In 2011 Sebastian Vettel a castigat campionatul cu 392 pct.,iar Jenson Button a terminat pe 2 cu 270 pct.Alonso a terminat in acel an pe locul 3 cu 257 pct.,iar Massa a terminat pe locul 6 cu 118 pct.,la mai mult de 100 de pct in spatele locului 5. RBR a dominat categoric in 2011,asa ca nu-mi spune ca diferentele sunt mici intre RBR si Ferrrari.Asa ca nu Alonso e culcat pe o ureche din 2010 ,ci Ferrari e.
    Ferrari îl atacă pe Newey: "Pretinde că ştie totul şi că restul sunt nişte sclavi"
  • @cgino2000 - Ai dreptate,dar cred ca toata lumea care s-a uitat cat-de-cat atent la imagine a inteles care e a doua zona DRS.Poate tocmai de aia nu a mai lasat nimeni vreun comentariu.
    Piloţii vor avea două zone DRS în Australia
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Chevrolet Aveo Sedan,VW Caddy,Dacia 1310
  • MASINA LA CARE VISEZ Cadillac CTS-V Coupe,Lotus Evora,Subaru BRZ,Citroen DS3 Racing,Citroen DS4 Racing,Aston Martin Virage,Alfa Brera
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău