• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

adycd11

  • Membru din 21.04.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 179 in total
  • Daca masina ar fi contat doar 20% cum spui tu,atunci de ce s-a mai obosit McLaren sa construiasca un monopost?De ce nu le-a dat pilotiilor cate o Honda Civic ca sa ii bata pe ceilalti?Termina cu basmele astea!Si nu uita ca un monopost de F1 nu depinde numai de motor ci si de aerodinamica.30 CP,daca e asa cum spui tu,nu inseamna capat de lume.
    Presă: McLaren va utiliza motoare Honda din 2015
  • @hakkinen - O fi fost Senna si Prost niste piloti talentati,da' nici chiar asa!Niciun pilot nu poate castiga titlul in F1 daca n-are material adecvat.
    Presă: McLaren va utiliza motoare Honda din 2015
  • Fara suparare,dar voi cum ati ajuns de la F1 la "clitoris" si la "perechi de labii"?De fapt,intrebarile si mai bune sunt:"DE CE?" si "De ce AICI?".Sunt o gramada de forumuri pe net in care se discuta despre astfel de chestiuni,dar pe forumul formula1.automarket ma gandesc ca ar fi ideal sa discutam despre F1.
    McLaren sugerează că are probleme: "Vrem doar puncte în Australia"
  • "Fără niciun dubiu, are un potenţial grozav şi zburăm spre Melbourne determinaţi să avem o prestaţie bună şi să câştigăm puncte care ar trebui să ne pună într-o poziţie favorabilă în clasamentele piloţilor şi constructorilor." - 1,2 sau 4 puncte nu prea ar pune McLaren intr-o "poziţie favorabilă în clasamentele piloţilor şi constructorilor" motiv pentru care eu cred ca ati inteles voi gresit mesajul(problema generala a presei de pe intregul mapamond).E clar ca McLaren spera sa obtina cel putin un podium in Australia.
    McLaren sugerează că are probleme: "Vrem doar puncte în Australia"
  • @mirel_f1 : Nu ar creste spectacolul si iti spun si de ce:Bernie nu o sa fie niciodata de acord cu revenirea F1 pe circuite traditionale(din motive financiare),iar ca sa faca circuite noi in Mexic si in Thailanda trebuie sa apeleze la...ghici cine!.....Ai dreptate!Hermann Tilke!O sa avem 22 de curse dintre care jumatate dintre ele vor fi foarte putin sau chiar deloc interesante.M-as multumi si cu 15 numai sa nu mai vad circuite precum cele din Singapore,India,Koreea,Abu Dhabi sau Shanghai.
    Noua ambiţie a lui Ecclestone: 22 de curse în 2014
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Chevrolet Aveo Sedan,VW Caddy,Dacia 1310
  • MASINA LA CARE VISEZ Cadillac CTS-V Coupe,Lotus Evora,Subaru BRZ,Citroen DS3 Racing,Citroen DS4 Racing,Aston Martin Virage,Alfa Brera
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău