• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

adycd11

  • Membru din 21.04.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 179 in total
  • @aditza - Ai dreptate!Am gresit cand am spus ca e imposibil ca astfel de detalii sa scape in presa.Dar ce am incercat sa spun in ultimul comentariu,si chiar si in celelalte,e ca stirea asta nu are CREDIBILITATE.Aparent nu am reusit sa ma fac inteles din moment ce chiar voiam sa spun despre stirea asta ca ar fi o GOGOASA! @cucu - Intr-adevar m-am contrazis singur,dar asta pentru ca intre primele doua comentarii si al treilea m-am documentat un pic mai mult.Accept faptul ca am gresit atunci cand am spus ca detaliile contractuale nu se divulga,dar raman la parerea ca,neavand o sursa oficiala,aceasta stire nu este CREDIBILA si ca in absenta unor dovezi irefutabile nu face altceva decat sa-i denigreze imaginea lui Alonso.Pana nu confirma cineva de la Ferrari stirea asta,nu mi se pare corect sa-l judecam pe Fernando ca fiind las si lipsit de caracter.
    Presă: Alonso a blocat prin contract venirea lui Vettel la Ferrari
  • @anditza - "tu mergi pe presupunerea ce poate fi de multe ori gresita cum ca ce scrie in contractul oricui nu ajunge niciodata in presa." Ai dreptate!Dar,de obicei in presa ajung detaliile legate de durata contractului,conditii de reziliere a contractului si,bineinteles,salariile si bonusurile pe care angajatorul se obliga prin intermediul contractului sa le plateasca angajatului cu anumite conditii.Or mai fi si chestiuni legate de comportamentul profesional al angajatului,ce anume are voie sa faca si ce nu in viata privata(sunt si din-astea!)si eventual participarea la anumite evenimente de marketing.Si din ce-am mai vazut prin presa sportiva,nu numai referitor la F1 ci si la alte sporturi,detaliile astea sunt de obicei confirmate ba de sportiv,ba de impresar,ba de o sursa oficiala din cadrul conducerii companiei/clubului sportiv,asta in cazurile in care aceste informatii nu sunt divulgate direct de catre acestia inainte de a aparea speculatii prin presa. Detalii referitoare la mofturile sportivilor nu prea apar prin presa si chiar si atunci cand apar,la fel ca acum,apar din gura unor surse neoficiale si rareori sunt confirmate ulterior de catre o persoana care chiar are habar despre ce e scris in contract. "Dupa cum se stie zvonurile negative prind mai bine decat vestile bune." - citat din sectiunea de comentarii a articolului "Când presa taie amenzi" postat pe Automarket de catre Mircea Mester(Asta ca sa nu-mi atribui niste cuvinte care nu imi apartin).Indraznesc sa spun ca e vorba despre exact acelasi lucru:un jurnalist semi-profesionist(in cel mai bun caz) care are nevoie sa scrie un articol in presa de dragul...practicarii meseriei(presupun!),este luat mult prea in serios de catre cei care nu-l inghit pe Alonso pentru ca li s-a dat apa la moara. Nu exclud ca zvonul sa fie adevarat(imi place sa cred ca am o minte deschisa!),dar pana nu am ceva credibil in fata pur si simplu nu mi se pare inteligent sa cred o astfel de afirmatie.
    Presă: Alonso a blocat prin contract venirea lui Vettel la Ferrari
  • @Mircea - 1)"Ia sa va aud acuma dragi Ferraristi????" Deci tu cui te adresezi?Fanilor?De ce?Ce ar putea fanii sa faca pentru a imbunatati monopostul?Nimic!Nu are nici un rost sa sari la gatul lor doar pentru ca au preferinte diferite de ale tale!Sau poate te-ai adresat echipei de ingineri de la Ferrari - Nu ti-ai ales locul potrivit sa o faci!:)) 2)Infrangerile suferite de cei de la Ferrari or fi datorate monopostului inferior,dar nu mi se par la fel de penibile ca cele datorate incompetentei si tampeniei ca in cazul celor de la McLaren.McLaren a pierdut anul trecut doua titluri(piloti+constructori)din niste greseli stupide,Ferrari a pierdut doua titluri datorita nesansei.Nesansa nu o prea poti combate dar stupizenia...asta-i altceva! Si sa nu crezi ca sunt un ferrarist!Sunt si eu fan McLaren ca si tine dar e dezamagitor ce s-a intamplat anul trecut.
    Teste Barcelona, ziua 2: Grosjean, cel mai bun timp
  • @GrosJan - Ai fi avut dreptate daca stirea asta ar fi fost adevarata,dar nu e!Detaliile contractuale nu se divulga(sau cel putin eu nu stiu sa se faca asa ceva),asa ca eu ma intreb de unde stiu britanicii de la F1 Racing ce clauze sunt stipulate in contractul lui Alonso.Propun sa-i dam Cezarului ce-i al Cezarului si sa presupunem,pana la proba contrarie,ca Alonso nu e fricosul pe care ni-l prezinta presa.
    Presă: Alonso a blocat prin contract venirea lui Vettel la Ferrari
  • Pana nu vad contractul eu nu cred asa ceva!Speculatiile astea deja mi se par extrem de perverse pentru ca pateaza imaginea si reputatia unei persoane pornind de la jumatati de adevar sau chiar minciuni.De ce nu publica nimeni citatul exact in care,chipurile,s-ar stipula asa ceva?Eu inteleg ca detaliile contractuale nu se fac publice,dar atunci de unde stie F1 Racing ce se afla in contractul lui Alonso? Nu sunt si nu am fost niciodata fan Alonso,dar nu mi se pare corect sa-i aducem acuze nefondate.Chestia asta tine de cei sapte ani de acasa.
    Presă: Alonso a blocat prin contract venirea lui Vettel la Ferrari
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Chevrolet Aveo Sedan,VW Caddy,Dacia 1310
  • MASINA LA CARE VISEZ Cadillac CTS-V Coupe,Lotus Evora,Subaru BRZ,Citroen DS3 Racing,Citroen DS4 Racing,Aston Martin Virage,Alfa Brera
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău