• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alehandro69

  • Membru din 10.08.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 27 in total
  • Consumul real pt motor 1.2 benzina in oras ajunge la 10 litri pt C4 cactus si 7 litri la 1,6 HDI !! Faceti un test in Timisoara sau Bucuresti.. Dar mai mult conteaza ca te rup la piesele scumpe si manopera!! Fiabilitatea este indoielnica..deoarece cureaua de distributie se unge cu uleiul motor fierbinte si ar trebui sa fie extrem de rezistenta,ca sa nu sara nici macar un dinte!! detalii mai jos.. http://www.citroenet.org.uk/miscellaneous/puretech/puretech.html
    Cât consumă pe bune? Peugeot și Citroen au publicat cifrele de consum real pentru 30 de modele din gamă
  • Cea mai buna varianta ramane 4x4 110 cp Dci care este si mai ieftina!!!! Tce de 1.2 dupa 100km/h nu mai trage deloc ..insa papa la benzina de rupe...vedeti test... https://www.youtube.com/watch?v=rw9OTL4vMC4 Italianul spune cu gura lui si dovedeste..de consum mediu de 10.3 litri pe suta!!! Deci in oras sare la 15 litri... Mai adaug costurile kitului de distributie care se uzeaza mai rapid datorita turatiilor,si din cate stiu se schimba la 50 mii /km fiind se pare pe lant... Va dovedesc cata munca este necesara pt asa ceva la un Corsa!! Se schimba,pe langa intinzatoare... inclusiv rotile dintate... https://www.youtube.com/watch?v=ZO73kn_wYpo Raman la Dci deoarece au inceput sa puna cam din 2011 injectie si pompa Bosch...renuntand la Dephi si problemele de span in alimentare...iar chitul de distributie este fabricat de marci renumite ca si Contitech si tine garantat 90 mii/km inclusiv cu pompa de apa... In oras motorul de 110cp condus cu precautie si fara accelerari mari...consuma 6 litri iar in afara cu o medie de 100 km/hr..,lejer..calm.. fara depasiri in forja te aduce la 5 litri
    Dacia Duster 4x4 marchează o premieră istorică pentru marcă: motor 1.2 turbo cu Start-Stop şi Euro 6
  • CINE ARE ACEST MOTOR DE 1,8 Tsi SA POSTEZE CU SINCERITATE CONSUMUL,MAI ALES IN ORAS...MULTUMIRI ANTICIPATE!!
    Skoda Octavia
  • Din pacate grupul Vw,Audi.Skoda si Seat isi da cu stangul in dreptul,la preturi exorbitante,incepand cu 2007...Nu mai folosesc piese fiabile,si e binecunoscuta problema picarii,la masini noi a injectoarelor TDI,si rechemarii a sute de mii,in service...iar la motoarele TSI intervine uzura prematura,inclusiv pericolul ruperii lantului de distributie daca nu e schimbat la 60-70 mii de,km...si asta la niste costuri dementiale fata de clasicul motor pe curea...Adio prestanta si siguranta la modelele de azi!! Ai probleme mari cu electronica si uneori din cauza unei simple erori de senzor,iti trebuie platforma si direct la service ca pt asta sunt facute programele,ca sa se mai blocheze si tzepuie de bani !!
    Audi recheamă în service 70.000 de unităţi pentru verificări
  • Pleaca de pe loc in treapta 3-a!!! Fiabilitate 500 mii km.....Taxe uriase si prohibitive pt noi amarastenii,datorita Renault cu stifturi,sa nu aiba concurenta aici!!
    Pasăre rară
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău