• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

andronedorin

  • Membru din 10.08.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 10 in total
  • Dezamagitor Ferrari, un sfarsit de sezon slab ma indoiesc ca o sa se transforme intr-un start bun pe la anul, Reb Bull sunt intr-o alta dimensiune cel putin inca un an
    Ferrari renunţă la îmbunătăţirea monopostului pentru 2011
  • Nu ma intelege gresit! Daca e sa vorbim de talent pur Kimi a fost unul dintre cei mai talentati piloti de pe grila de start, venind dintr-o competitie mult inferioara formulei 1, dar nu a stiut sa construiasca o echipa in jurul lui, iar marii campioni stiu sa faca asta. Iar daca e sa vorbim de noroc sau ghinion, gandestete ca in 2007 a luat campionatul la limita, pana la urma si norocul si ghinionul se afla in echilibru si fac parte din joc!
    Massa: "Voi pleca de la Ferrari când nu voi mai fi respectat"
  • Nu trebuie sa cautam nod in papura pentru performantele slabe ale lui Masa, Schumacher si-a rupt piciorul in 1999 dar asta nu l-a impiedicat sa castige inca 5 titluri. Adevarul e ca in 2008 Kimi nu era inca trezit din febra cuceriri titlui mondial din 2007, si asta i-a permis lui Massa sa lupte pentru titlu, si cred ca de aceea ne plangem noi acuma si ne intrebam unde sunt performantele lui. Alonso este acuma extra motivat sa castige un titlu cu Ferrari, si de aceea Massa nu prea are nici o sansa.
    Massa: "Voi pleca de la Ferrari când nu voi mai fi respectat"
  • acum ori niciodata pentru Bruno Senna!
    OFICIAL: Senna va pilota pentru Renault până la finalul sezonului
  • Nivelul masini ferrari in ultimi 3 ani este sub mediocru pentru o echipa cu bugetul si pretentiile ei, si ma tem ca oricat ne-ar promite o masina agresiva urmatorii ani performantele vor intarzia sa apara. Alonso mai salveaza putin din onoare calutului cabrat dar adevaratul nivel al masini il arata defapt Massa, de care multa lume se plange ca nu ofera performante asteptate dar pur si simplu nu are cu ce... nu uitati ca in 2008 se lupta pentru titlu si Kimi era coechipier. Pacat ca Alonso pierde vremea la o echipa decazuta, pentru ca nu poti sta la o echipa doar pentru ceea ce a reprezentat ea candva!
    Ferrari analizează performanţele slabe cu pneurile medium
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău