• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

angusyoung

  • Membru din 03.03.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 252 in total
  • cred ca in afara de cei cativa fani ai lui massa toata lumea este de acord ca el nu are stofa de campion.aceasta declaratie nu o crede nici macar el.dar trebuia sa dea o explicatie despre cum l-a depasit pe kimi.nu putea sa spuna adevarul, ptr ca ar fi riscat depunctarea echipei.daca aceasta echipa ar fi fost penalizata in vreun fel,ptr ca eu ma indoiesc de acest lucru.eu sunt fan kimi,nu sunt fan ferrari si de aceea nu-i tin partea lui massa.dar ce putea sa declare?asta a fost tot ce i-a trecut prin cap in acel moment.atat poate pe pista si in afara ei.cu toate ca este ajutat din toate partile.schumy i-a pregatit masina in iarna in detrimentul lui kimi,conducerea il sprijina neconditionat,fia de asemeni desi aici este vorba de ferrari mai mult.este cel mai ajutat pilot din f1 si cu toate astea nu reuseste sa devina campion,ptr ca eu ma indoiesc ca va reusi acest lucru.poate daca mai inventeaza fia ceva.spuneam ca sunt fan kimi,dar nu sunt fan ferrari ptr ca in trecut am fost fan mclaren de la senna si hakkinen incoace.la ferrari este cea mai mare mafie de multi ani.cu toate astea kimi a reusit totusi sa castige un titlu mondial cu ei nefiind foarte sprijinit la vremea respectiva.in acest moment kimi i-a intors ajutorul lui massa prin faptul ca i-a cedat cele 2 pct pe care acesta i le-a facut cadou anul trecut la interlagos desi eu ma indoiesc de acest lucru,ptr ca kimi era mai rapid decat massa in cursa aceea.daca ar fi dupa mine l-as dori campion pe kubica,dar din pacate el nu are sanse.totusi ham ham merita sa fie campion anul acesta ptr ca a demonstrat in cateva curse ca este un mare pilot.
    Massa: "McLaren a avut o masina mai rapida"
  • te-ai gandit mai bine la ceea ce ai declarat?adica sa se schimbe regulamentul safety car-ului ca sa poti castiga tu curse?tu nu meriti deloc sa faci parte din echipa asta.esti cel mai jalnic pilot din f1.de la jumatatea campionatului tot declari ca vrei sa fii pilotul nr1.si ca ai nevoie de ajutorul lui kimi.de ce?ptr ca tu esti prea slab sa castigi un titlu mondial.in iarna schumy a pregatit masina ptr tine in detrimentul lui kimi.te tin titi in brate la ferrari.si tu nu esti in stare sa castigi un titlu mondial decat impins de la spate de toata lumea.pana si fia face acest lucru.sunt fan kimi dar prefer sa iasa ham ham campion decat sa iesi tu.cel putin el a demonstrat asta in cateva curse.cat despre ajutorul din partea lui kimi nu meriti mai mult de 2 pct.atat cat l-ai ajutat tu pe el anul trecut.daca l-ai ajutat ptr ca el era mai rapid ca tine si oricum te-ar fi depasit.
    Massa nu renunta la lupta pentru titlu
  • atunci in loc de atinci
    Raikkonen, neimpresionat de recordul de CMRT-uri
  • cred ca tu esti egal cu 0 omule.mai ai multe de invatat.incepand cu a invata sa scrii numele pilotilor.pana atinci te sfatuiesc sa nu mai postezi tot felul de prostii care iti trec prin capsorul tau retardat.
    Raikkonen, neimpresionat de recordul de CMRT-uri
  • mai bine reveniti la vechiul sistem de punctaj.10pct ptr victorie,6 pct ptr locul 2 si in continuare 4pcta,3,2,1.asta va duce la cresterea spectacolului pe pista.o sa fie ca in vremurile bune.cand f1 isi merita supranumele de MARELE CIRC.
    Bernie propune acordarea de medalii in locul punctelor
Pagina
12345...323334...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău