• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

angusyoung

  • Membru din 03.03.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 252 in total
  • Socoteste si tu cate pct a pierdut Kimi atunci si o sa vezi ca el s-ar fi batut pana in ultima etapa la titlu.Este adevarat ca toti pilotii pierd pct intr-un campionat fara sa fie vina lor dar Kimi a pierdut foarte multe pct atunci.
    Massa: "Voi pleca de la Ferrari când nu voi mai fi respectat"
  • Adevarul e ca in 2008 Ferrari si-au dorit foarte mult ca Massa sa lupte si sa castige titlul mondial in detrimentul lui Kimi.Iar Kimi a avut parte si de ghinion teribil atunci in unele curse [Malaezia cand a mers jumatate de cursa fara niste piese de la evacuare,Montreal cand Hamilton l-a acrosat pe linia boxelor,Spa cand a avut probleme cu acelasi Hamilton, Monaco cand a fost lucrat de echipa fiind nevoit sa suporte o trecere pe la boxe ptr ca nu au anuntat din timp schimbul de pneuri inaintea cursei, China cand i-a cedat locul lui Massa reintorcandu-i astfel favoarea din 2007 de la Interlagos desi eu cred ca l-ar fi depasit pana la final samd].Chiar daca nu iti place de Kimi trebuie sa recunosti daca esti fair ca in 2008 Kimi chiar nu a avut multe greseli, iar faptele enumerate mai sus ii acorda circumstante atenuante.
    Massa: "Voi pleca de la Ferrari când nu voi mai fi respectat"
  • Depasirea lui Webber a fost una dintre cele mai tari depasiri care s-au vazut vreodata in F1.
    Alonso, încântat să se dueleze cu Webber în Eau Rouge
  • Sunt suta la suta de acord cu antevorbitorii mei, cu mentiunea ca Webber l-ar fi atacat si pe Vettel.Din pacate nu este lasat de echipa.
    Alonso, încântat să se dueleze cu Webber în Eau Rouge
  • Sunt de acord cu tine doar partial. Frank Williams declara prin anii 90 ca F1 este 90% inginerie.Restul de 10% ii apartin pilotului, echipei care face strategia de cursa si mecanicilor la pit stopuri.Fiecare amanunt conteaza in ziua de azi.Eu cred ca Vettel e la el de bun ca Hamilton si Alonso.Mai trebuie insa sa capete experienta,iar la capitolul asta Alonso sta cel mai bine.Nu-l mai includ pe Schumy ptr ca este clar ptr toata lumea ca este cel mai experimentat,dar nu cred ca va mai lupta vreodata ptr titlu.In privintalui Webber trebuie sa iti spun ca este un pilot care depaseste foarte mult si nu numai la RBR.Si cand era la Jaguar sau la Williams depasea cand avea o masina buna la dispozitie.Imi pare foarte rau ptr el ca nu este lasat sa se lupte de la egal la egal cu Vettel.Ar fi meritat si el un titlu in perioada asta de glorie a RBR ptr ca este un pilot bun si experimentat.
    Vettel a câştigat Marele Premiu al Belgiei!
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău