• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

angusyoung

  • Membru din 03.03.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 252 in total
  • Daca te referi la titlul castigat de Hamilton in 2008 eu nu cred ca au fost ordine de echipa atunci.Hamilton a fost mai bun decat Kova,iar spre finalul sezonului era normal ca ,Kovallainen sa-l ajute pe Hamilton deoarece pierduse si matematic sansele la titlu.Dar daca ne intoarcem in timp ne reamintim ca in cazul lui Senna,Prost si Hakkinen nu s-au folosit ordine de echipa.Socoteste si tu cate titluri au castigat Mclaren fara ordine de echipa.In rest tot respectul ptr fanii celorlalte echipe,dar sa nu uitam caF1 este un sport,iar in sport trebuie sa existe fair play.
    McLaren insistă că nu va introduce ordine de echipă
  • Pentru acest lucru merita respectul si aprecierea noastra.Iata ca de multi ani Mclaren isi mentine aceasta politica si a demonstrat ca se pot castiga multe titluri mondiale si fara ordine de echipa.Un exemplu demn de urmat si de alte echipe ca Ferrari,RBR,Renault in trecut si altele.
    McLaren insistă că nu va introduce ordine de echipă
  • Nu cred ca trebuie facut prea mult tam tam pe marginea acestui subiect.Au incercat si au pierdut.Li s-a mai intamplat si altora fie ei si campioni mondiali [Schumy,Button,Kimi etc].Toate echipele adopta uneori o strategie gresita.Nici Ferrari in ultimii 3 ani nu au stat mai bine la capitolul asta.Poate cu alta ocazie o sa castige.Nu sunt fanul lui Hamilton,dar prefer un pilot care face spectacol pe pista si risca [fara a periclita siguranta celorlalti piloti] unuia care face o cursa linistita si lipsita de spectacol pe pista.
    Hamilton: "O problemă de comunicare a contribuit la strategia greşită"
  • Chiar daca Vettel si Red Bull domina autoritar campionatul asta ,nu inseamna ca ceilalti competitori trebuie sa depuna armele.Chiar daca ne place sau nu de ei unii piloti inca mai au sanse teoretice la titlu,iar marii campioni exact asta trebuie sa faca. Adica mai pe intelesul tau trebuie sa lupte pana la capat.
    Alonso: "Cursa de la Silverstone, decisivă pentru titlu"
  • Cand credeam ca s-a mai copt la minte ,iar a dat cu mucii in fasole.Pacat de el.Altfel este un pilot valoros,dar in alte privinte lasa mult de dorit.
    Hamilton: "Cui îi pasă ce spun Mansell şi Villeneuve?"
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău