• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

antonio74

  • Membru din 28.07.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 8 in total
  • Buna ziua , ca utilizator de zi cu zi al acestui model I-Miev pot adauga urmatoarele : - este o masina de oras , un kart electric cu plecare de pe loc si accelarari fulminante , find mic te poti strecura cu el prin trafic foarte usor - directie si frane excelente - echipamente de interior foarte bine gandite - din punctul meu de vedere , scaunul soferului l-as fi vrut mai jos si cu cel putin 10 cm mai in spate , sunt inalt si mi-am gasit cu greu o pozitie confortabila - ca si consum , pe odometru sunt 16 liniute , fiecare liniuta inseamna 10 km ...dar in functie de modul de condus , la un condus sportiv ...liniutele se evapora extrem de rapid - viteza maxima atinsa pe autostrada a fost de 140 km/h , consumul de energie fiind enorm in doar 3-4 km - incarcarea rapida nu e favorabila , se descarca la fel de repede , recomand incarcarea normala de 5-6 ore - chiar daca bateriile sunt sub masina si pe mijloc , in viraje stranse la un condus sportiv , masina tinde sa piarda aderenta si se inclina destul de mult - un minus ar fi diferenta de inaltime , la prima vedere pare o masina cu garda la sol destul de ridicata , in realitate bateriile sunt destul de jos ...cam 15-20 cm fata de sol , exista riscul de a fi lovite la borduri ori in rampa - portbagajul extrem de mic , geamurile fumurii din fabrica dau bine dar de afara inauntru este destul de vizibil , riscul de a fi spart un geam de catre hoti fiind destul de mare ... - de la 1 la 10 , masina merita un 8 din punctul meu de vedere , mi-ar fi placut o autonomie minima de 200 km - prin programul rabla isi merita investitia de 14.500 euro , alfel pretul este destul de piperat - revin cu comentariile la iarna , dupa ce voi vedea ce comportament si consum are in sistem de iarna
    Mitsubishi i-MiEV
  • pacat ca exista atatea comentarii acide , ma intreb oare cati din cei care comenteaza aiurea au avut ocazia sa participe la o cursa fie si de karting ! .....e usor sa dai din gura aiurea , coboara din casa , urca-te intr-un monopost si incearca sa conduci , pun pariu ca nu reusesti nici macar sa pleci de pe loc .........in schimb gura iti merge ca o melnitza stricata
    Schumacher, atacat cu intrebari dure la conferinta de presa
  • nu cred ca piquet jr isi risca viata pentru un contract in formula 1 ......iar daca ar fi avut probleme cu capul cum sustin cei de la renault atunci nu ar fi fost trimis in cursa , din nefericire si aici se fac manevre ca in orice alt sport !!!!.....
    Detalii incendiare despre scandalul Renault
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC FORD FIESTA ST , RENAULT KANGOO 4X4 , RENAULT SCENIC RX4
  • CE MASINI AM MAI CONDUS PORSCHE 944 , PEUGEOT 205 GTI , FIAT PUNTO SPORTING , AUDI 80
  • MASINA LA CARE VISEZ FORD FOCUS RS
  • TOP MASINI 1. FORD FIESTA ST
    2. PEUGEOT 205 GTI
    3. PORSCHE 944
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău