• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

b805516

  • Membru din 24.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 16 in total
  • Nu si aici, nu, nu au avut cea mai buna masina.
    Vettel a câştigat Marele Premiu al statului Monaco!
  • "Sunteti capabili si de niste comenturi ,argumentate preferabil, orice care seamana cu o discutie inteligenta." Ma refeream la beduinii cu voturi negative. Mi-am dat si eu unul ...hihi.
    Vettel a câştigat Marele Premiu al statului Monaco!
  • Sunteti capabili si de niste comenturi ,argumentate preferabil, orice care seamana cu o discutie inteligenta. @ronin: Tocmai aia e, ca Vettel nu a avut cea mai buna masina aici. Alonso era de 10 tururi in spatelele lui Vettel si nu a reusit sa faca ceva. De unde certitudinea asta ca il depasea in ultimele 6? Va place sa dati niste verdicte absolute, de parca totul e alb sau negru. Si unde noroc, faptul ca RBR s-a adaptat perfect la modificarile survenite in cursa? Ca Vettel cu niste pneuri extrem de uzate nu numai ca nu a lovit parapetii, dar l-a tinut pe Alonso in spate. Poti sa il numesti cum vrei, numai noroc nu. In alta ordine de idei, Hamilton debiteaza o gramada de prostii in interviul de dupa briefingul cu stewarzii. Dupa cat de nervos arata, pare destul de sigura o penalizare.
    Vettel a câştigat Marele Premiu al statului Monaco!
  • Sunt unii care nici morti nu ar recunoaste abilitatile fantastice ale lui Vettel. A condus cu niste softuri mai vechi cu 15 tururi decat ale lui Alonso. Sa adaugam +DRS pentru Alonso si tot a reusit sa il tina in spate. Asta nu are nici o legatura cu norocul. Unii uita ca a pierdut 7-8 secunde la pit-stop, dar e frumos sa alegi bucatile care iti convin de care sa te legi. RBR nu a fost cea mai rapida masina la Monte Carlo clar, eu sincer cred ca era cursa lui Hamilton daca nu avea problemele din calificari, pentru ca mi s-a parut cel mai rapid in cea mai rapida masina. Oricum, asta a fost cea mai buna sansa a restul echipelor sa se apropie de RBR, daca nu au reusit aici nu vor avea nici o sansa pe circuitele cu viraje rapide. Cursa de la Montreal e Monte Carlo cu ditamai linia dreapta, sunt curios cum vor seta RBR-ul care nu a avut mai deloc viteza de top mare. Acolo ar mai fi ceva sanse pentru McLaren. In rest, daca nu se intampla ceva neasteptat, e sezonul lui Vettel si RBR.
    Vettel a câştigat Marele Premiu al statului Monaco!
  • O cursa nebuna. Ar fi fost mai interesant finalul fara steagul rosu, dar oricum, Vettel a condus excelent cu niste pneuri mai vechi de 50 de tururi, iar Alonso a impins Ferrari-ul la limita. Sincer ma asteptam la mai mult de la Button. A adevarat ca primul Safety Car nu l-a avantajat, dar totusi avea cele mai proaspete pneuri, parca trebuia sa forteze mai mult. A recuperat 15 secunde fata de primii doi in cateva tururi si in rest s-a multumit sa astepte... ceva. Hamilton, o cursa plina de evenimente, dar ma tem ca nu va scapa fara o penalizare pentru incidentul cu Maldonado. Webber cam tacut, dar o cursa oarecum salvata dupa depasirea lui Kobayashi. Pit stopul lui Red Bull, un adevarat fiasco si e adevarat ca Webber a iesit mai rau decat Vettel. Parca vad ca o sa se gaseasca careva sa zica ca au facut-o intentionat :)). Imi pare rau de Sutil si Maldonado, au avut o cursa foarte buna de care s-a ales prafu pe final. Per total, la mai mare la curse din-astea (minus masinile in parapet). Petrov e bine din ce am inteles, doar ceva julituri la picioare, dar fara picioare rupte sau ceva mai grav.
    Vettel a câştigat Marele Premiu al statului Monaco!
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău