• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

b805516

  • Membru din 24.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 16 in total
  • Stricata de steagul rosu :(.
    Hamilton, retrogradat pe locul 9 al grilei de start
  • DA! Ce cursa!
    Hamilton, retrogradat pe locul 9 al grilei de start
  • La cum forteaza Alonso, ori da cu ea in parapeti ori ia pole positionul.
    Monaco, antrenamente 3: Alonso ramane in top
  • Si cam ce vroiai sa zica, ca pilotul lui e mai slab decat Vettel? Fiecare isi apara interesele si mi se pare normal.
    Briatore crede că Webber este defavorizat la Red Bull
  • Comentati unii pe aici... nu aveti nici o treaba, dar nici una cu sportul asta. Cand Vettel a avut probleme cu KERS-ul in calificari la Barcelona n-a comentat unu nimic. Cum la Webber se strica ceva, intra la PIT-uri inainte/dupa (nu conteaza) Vettel, daca un mecanic ii schimba o roata mai incet e clar, il fura echipa. La ce naiba ar mai tine RBR un pilot daca il vor ca secund pentru Vettel... nu mai bine ar lua unul tanar pe care ar putea sa il plateasca cu mult mai putin decat pe Webber, in timp l-ar putea creste pe acesta sa ii ia locul lui Vettel daca pleaca si ar fi siguri ca s-ar da la o parte din fata lui Vettel pe pista? Sunt atatia talentati in GP2 care abia asteapta o sansa. Cine e de vina pentru starturile ratate ale lui Webber? Cine e de vina ca papa pneurile in medie cu 1-2 tururi mai repede decat Vettel, dandu-si peste cap mereu strategia? Nu-mi dati exemplu cursa din China unde a plecat de pe 18 si a terminat pe 3. Acolo cine l-a ajutat cu strategia, nu echipa? A profitat de pneuri soft noi noute si depasea lejer pe toata lumea. Pana nu a intrat pe softuri ce a facut pe harduri? A stat in curul Sauberurilor si Force India (care erau tot pe harduri) pana a intrat la boxe... unde era viteza atunci? Mereu cand a trebuit sa depaseasca pe cineva cu o masina apropiata ca valoare si pneuri in aceasi stare a avut probleme. Nu zic ca Vettel e vreun zeu al depasirilor, dar la Barcelona primul pit stop l-au scos cat se poate de prost, in spatele lui Button si Massa, dar in jumatate de tur i-a depasit pe amandoi. Uitandu-ne la diferenta de la final de 0.6 secunde fata de Hamilton daca ar fi depasit cu 2 viraje mai tarziu pierdea locul 1. Cu gandirea asta aveti stofa de comentatori Digi. Mai trebuie sa confundati comportamentul subviratoriu cu cel supra ca sa va depuneti CV-ul sa comentati curse de F1. Sa curga cu voturi negative. Bafta.
    Monaco, antrenamente 1: Vettel, cel mai bun timp
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău