• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

bernd

  • Membru din 25.01.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 391 in total
  • Exista in RO un RX-8 al carui motor Wankel a fost inlocuit cu unul de Toyota Supra. Masina functiona bine cand am vazut-o pe la finele lui octombrie 2011 si trage mai bine ca un Wankel de 231CP, avand in vedere ca sare de 300CP
    Fructul oprit
  • Motorul Wankel codificat 13 B desfasoara toti cei 4 timpi ai ciclului motor la o singura rotatie a rotorului Motoarele cu piston in miscare alternanta(Otto/Diesel) desfasoara toti cei 4 timpi ai ciclului motor la 2 rotatii complete ale arborelui motor
    Fructul oprit
  • Detin de 3 ani un RX-8 si am cateva amandamente: 1,Capacitatea efectiva a motorului e 1308, dar incadrarea juridica se face la 2616cmc in RO, conform unei directive europene din 1970 privind masurile impotriva poluarii, desi la noi impozitarea se face pe cilindree si nu pe normele de poluare; 2.Consumul in Buc, mai ales daca e trafic, poate sari de 25l/100km 3.Masina bate la liniute compacte de pana in 210CP(Civic Type R, Golg GTI etc), iar in privinat acuratetii comportamentului rutier e un etalon in clasa sa(directia, franele si cautia de viteze sunt la superlativ) ).Consumul de ulei face parte din ciclul ei de combustie, in mod normal consumand cam 0,3-0,5l la 1000km, dar acesta poate creste daca mergi f turat.Oricum pana nu se incalzeste motorul nu e indicat sa treci peste 4000rpm, iar apoi nu e indicat sa schimbi vitezele sub 3500rpm.Cand opresti motorul trebuie turat pana la 3500-5000rpm 2-3sec, apoi iei contactul.Uleiul cel mai bun e Idemitsu 10W30-cam 12E-litrul.Daca respecti aceste reguli, motorul va functiona perfect si 200.000km Consumul de ulei e undeva la 1l la 2500km, mers destul de turat. In privinta uleiului, folositi numai Dexelia recomandat de Mazda(60lei/l)sau Idemitsu, daca puneti vreun full sintetic gen Mobil sau Castrol, in 3-4000km motorul e dus, deoarece rotativul isi face racirea si prin ulei, iar uleiul sintetic normal nu va arde complet, lasand o pelicula pe rotoare ce va duce la scaderea compresiei in timp. In privinta intretinerii, eu fac schimbul de ulei la 6 luni sau 5mii km, recent am schimbat si uleiul din cutie si diferential, benzina e indicat sa folositi numai cu cifra octanica peste 98.Inainte de a porni la drum lasati motorul la relanti sa ajunga la temp optima de functionare, apoi macar 7-8min nu schimbati vitezele la mai mult de 4000rpm.Dupa aceea mergeti la minim 4000rpm pt a-si face ungerea adecvat.Cel putin o data pe zi-redline(9000rpm) pt a inlatura depunerile de carbon si pentru a utiliza si ultima pereche de injectoare ce intra in functiune la 7500rpm.Anvelopele stoc Bridgestone sunt cam slabute, eu le-am inlocuit cu Pirelli PZero de care sunt f multumit.In privinta tinutei de drum si a franelor, RX8 da clasa multor masini de renume, gen Audi TT, BMW Seria 3 Coupe etc, iar la liniute bate toate masinile pana in 220cai(fie turbo sau aspirate). P.S. Un schimb normal de ulei la reprezentanta costa cam 500ron(360lei -6l ulei, dintre care 2 l de rezerva, 50lei filtrul de ulei si 80-100lei manopera). Cu modificari gen:admisie AEM, fulii usurate, evacuare fara catalizator, modul de aprindere HKS sau BHR, volanta usurata poate fi dusa pana la vreo 220CP la roata.Turbo n-a pus nimeni in RO pana acum pe RX8
    Fructul oprit
  • Ati uitat de Grace Kelly, moarta in 1982 la volanul unui Rover P6. P.S. Asasinarea lui JFK in 1963 nu e o tragedie auto
    FEATURE: Tragedii auto - celebrităţi care au murit în maşină
  • Acest articol este o preluare partiala a unui articol Autosport Plus scris de Ed Straw acum cateva luni.Acel articol era un top 10 al victoriilor pe ploaie si avea pe primele 3 pozitii:1.Nurburgring 1968;2.Barcelona 1996; 3.Spa 1963
    FEATURE: Cele mai spectaculoase victorii pe ploaie din istoria F1
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda RX-8 japanese spec.+ 250CP,AEM cold air intake, Catless midpipe,Fujitsubo exhaust, 9500rpm...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Hyundai Accent 1.6, Mercedes E 270 CDI, BMW 530i, BMW 320d, Porsche Cayman, BMW M3
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari F458 Italia
  • TOP MASINI 1. Ferrari F40
    2. McLaren F1
    3. Ferrari 250GTO
    4. Ferrari 458 italia
    5. Ferrari Enzo
    6. Merceds 300 SL Gullwing
    7. Pagani Zonda F
    8. Nissan GT-R
    9. Porsche 911
    10. Alfa Romeo 8C 2300 Monza
    11. Lamborghini Miura
    12. Ford GT40
    13. Dodge Viper
    14. Chevrolet Corvette ZR1
    15. Honda NSX
    16. Mazda RX-7
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău