• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

bob.sincle

  • Membru din 03.11.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 37 in total
  • Era sa uit sa raspund la punctul ''3'' pt @mircea. Oare unde mi-o fi fost capul. 3. Caracteristicile comune sunt una, alta este sa oferi mai mult. Iar in sprijinul afirmatiei vine tocmai comparatia ca o Octavia 3 entry-level poate fii inferioara unui C-Elysee full options, deci dupa tine ar reiesi ca are caracteristici mult mai apropiate de comun cu un Logan in echiparea medie nu ? Sau faptul ca un Audi TT care ofera punte-rigida pe spate are o caracteristica comuna tot cu Dacia Logan nu ? Deci inseamna ca-s din aceeasi clasa ca doar ofera caracteristici comune nu ?Sau faptul ca la un Ford Focus avem tamburi pe spate, duze de spalat parbrizul puse pe capota si antena tip sarma este in aceeasi clasa cu Dacia Logan ca doar tot caracteristici comune au nu ? Bullshit !
    În căutarea lui Logan: Citroen C-Elysee facelift primește o față nouă și un interior ceva mai tehnologizat
  • @Scorpionul C-Elysee este mai lung decat Logan, la fel si dimensiunile portbagajului, asadar segmentul C de buget ( ca si Fiat Tipo sau Toledo ) . ''Chestiile'' in plus le primesti datorita pozitionarii in segment. E ceva oarecum logic ca o masina din alta clasa, sa ofere mai multe ''maruntisuri'' care conteaza in acel segment. In rest, de acord, e o masina mai buna decat Logan dar si mai scump gratie pozitionarii in clasa dar si a perceptiei prin prisma faptului ca este un model proiectat de o marca de volum nu una low-cost. Pretul actualului C-Elysee ajunge pe la vreo 15.300 euro cu mai mult aluat. Loganul Prestige ( cel cu clima si multe ) ajunge la vreo 12 mii . Deci este ceva ! Evident sustin si eu idee de caramida fara scrupule a Daciei Logan. O masina nu tomai roz.
    În căutarea lui Logan: Citroen C-Elysee facelift primește o față nouă și un interior ceva mai tehnologizat
  • @mircea 1. Sedanuri de clasa B non-low-cost ( de la marci de volum ). Avem asa : Kia Rio sedan, fostul Chevy Aveo sedan, Hyundai Solaris sedan, Toyota Vios sedan, etc 2.Sorry nu citisem intreg articolul, doar ca nu prea are logica putin. Citez ''Construit de Citroen ca răspuns la acumularea de modele de buget în segmentul sedan B superior/C inferior, acolo unde se află și Dacia Logan '' . C-Elysee face parte din segmentul C de buget cum am zis mai sus, sa spui ca este de segment B superior este dea-pururea irelevant in conditia in care Loganul este de segment B inferior adica low-cost ( adica inferior celor de segment B superior gen Fiesta, Polo, etc )
    În căutarea lui Logan: Citroen C-Elysee facelift primește o față nouă și un interior ceva mai tehnologizat
  • @top Vezi ca deja ti-ai luat 2 negative de la spalatii pe creier care probabil n-au condus sau n-au urcat in viata lor in nici o masina ( ba mai mult ma apuca rasul cand vine unul cu cate o poveste inventata ) , eu pot demonstra asta oricui vrea , am testat sute de masini de la Bentley, Ferrari pana la cele mai ieftine Dacia, Fiat, etc. In sfarsit. De la mine ai +1 pt argument si concluzii bine definite. In priviinta Audi, aceeasi problema am gasit-o si eu. Noile A6 A4 si A3 sedan parca nu fac parte din segmentele descrise de ei, cand te urci la interior ai senzatia ca esti intr-o masina de clasa mai mica. Eu am 1,94 inaltime si ma simt ca intr-un cotet cand ma urc intr-un A3 in spate. In fata este OK dar pozitia scaunelor lasa de dorit, de asemenea si scaunele de baza , pt scaune mai bune trebuie sa cumperi motorizari de peste 30-40 mii , sau doar parkete care ti le baga pe gat cu alte optiuni sportivizate care ajung la vreo 10 mii . Este sarlatanie pe fata. In priviinta calitatii, doar nu exceleaza nici A6-le, are plastic tare in zona sistemului MMI si a selectorului, de astfel se vad suruburile plasticelor imbinate la interior ( cunoscatorii stiu ce zic ) chiar si in A8 se vad suruburile, si nu doar eu zic asta, inclusiv George Buhnici a semnalat acest minus, mai jos arat testul cu A8. In priviinta VW , foarte slab finisate, Avensis este peste noul Passat la finisaje, ofera manere acoperite cu piele pe usi si inclusiv pe mijlocul volanului nu doar colacul. De asemenea, la Avensis nu se vede tabla vopsita la marginea usilor precum in Passat, acea zona vizibila este acoperita cu un cheder care mai are rolul si unei insonorizari superioare. In aceasta poza este vorba de varianta full options adica acea versiune nesimtit de scumpa ( 60 mii euro ), se vede acea bucata de tabla vopsita pe marginea usilor la interior, in aceasta configuratie masina are o culoare albastru pacific ( se observa si dupa nuanta oglinzilor exterioare ) https://www.netcarshow.com/volkswagen/2015-passat/1024x768/wallpaper_2f.htm https://www.youtube.com/watch?v=Z-j5o-0fEuc
    Încă o bilă neagră: Volkswagen recunoaşte că modelele Audi cu transmisii automate au software care permite păcălirea testelor de emisii
  • C-Elysee nu are nici o treaba cu Logan, este un sedan compact de buget, pe cand Logan un sedan subcompact ( sau ultra compact ) low-cost. Se bat cap in camp, cert este ca nu are termen de comparatie. @Scorpionul Calitatea nu este neaparat mai buna ca Dacia, plasticul este abundent peste tot, suspensia este aceeasi , scaunele aceleasi , singura calitate buna se revede asupra caroseriei tratate anti-coroziune, in rest nimic , cateva tehnologii moderne superioare Loganului si o grafica multimedia superioara , dar aici poate reflecta si pozitia in clasa a lui C-Elysee nu neaprat marca in sine.
    În căutarea lui Logan: Citroen C-Elysee facelift primește o față nouă și un interior ceva mai tehnologizat
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău