@Mascarici Gorbunovich aka Enac
Chiar ai de gand sa strici toate articolele cu ineptiile tale imbecilule ? Tu chiar nu vezi ca nu esti in stare sa concepi un contra-argument pe teme auto ? Cred ca habar n-ai cu ce se mananca domeniul auto.
PS: As mai adauga un aliniat la ceea ce am spus
Numai despre masini nu putem discuta cand vine vorba de VW , mai de graba de carute ca doar mosteneste arhitectura de la acestea. Sau eventual de afumatura ghermanca - carnaciori prajiti in ulei de TEDEIU.
@@bob.sincle
Totusi poti sa-mi traduci se inseamna ''carutas'' ca nu prea inteleg sensul . Are mai multe intelesuri :))))
carutas = sofer de Volzwagan care conduce o arhitectura de caruta acoperita cu tabla
carutas- vizitiu cel ce mână caii la o trăsură
Nu ca ar exista vreo asemanare intre cele doua, de asta tot intreb :)))))))))))
@@bob.sincle
Nu stiu dc dar chiar te-as cinsti si pe tine cu una daca ai fii aici langa mine. Sunt total si ABSOLUT de acord cu ceea ce ai zis. Numai despre masini nu putem discuta cand vine vorba de VW , mai de graba de carute ca doar mosteneste arhitectura de la acestea :))))) . Ai spus lucrurilor pe nume chiar. Te pupic !
@mishazaitev
NU uita sa precizezi in ce masina a circulat printul Albert 2 de Monaco, este mult mai important de stiut.
@Ignis
Uite aici ce manevrabila e Dacia cu aceeasi suspensie de caruta. Ofera clipuri vidoe nu doar rezultate fara echivoc.
https://www.youtube.com/watch?v=rUIpiTcmWNs
Teste adevarate sunt acestea : Tivoli XLV cu punte rigida vs Tivoli XLV cu susp. independenta. Rezultatul se poate observa de la o posta.
https://www.youtube.com/watch?v=B6xF0Di9Qa4
Ultimele comentarii
37 in total