• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

bob.sincle

  • Membru din 03.11.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 37 in total
  • @silimarina '' link-urile alea cu testul elanului sunt o gluma.Daca intri pe site-ul lor si vezi ce masini au mai testat, te apuca rasul'' . Marfa aceasta scuza. Asa-i cand ultimul lucru pe care-l poti face e sa-ti bagi unghiuta in gat . Ma asteptam sa apari cu un contra-argument solid, dar tot peste lemnele tale de habarnist dau. Pacat, mi-am ratat 2 minute din viata sa-ti citesc tie elucubratiile in loc sa beau o bere cu prietenii si sa vb lucruri elaborate despre masini. Gasisem si un titlu la masa - Cum si-o ia VW in freza cu DieselGate. @kirotractoristul Pai daca folosesti masina doar sa cari cu ea cartofi si ceapa de la piata , poti conduce si un Jumper tot cu punte rigida, nu trebuie neaparat sa-ti iei Golf. Dar pt unii masina reprezinta doar CARCASA si STEMA de pe capota . La interior daca s-ar putea sa dai la manivele, iar pe dedesubt se poate sa fie aceeasi osie de Dacia Logan total nesigura care prea putin conteaza ca-i un pericol pt siguranta pe sosea iar cu tot cu mama ESP-ului care nu poate fenta legile fizicii atunci cand spatele oscileaza stanga-dreapta poti iesi in decor, sau faptul ca la o viteza de 140km/h pe A1 ( zona cu gropi si denivelari formate pe pod ) spate poate pierde trasa ideala aruncand masina de balustrade . Ma rog astea nu conteaza . Limited People !
    Volkswagen Golf 7 facelift a sosit: motor nou de 1.5 litri, recunoaștere a gesturilor și mai multă putere pentru GTI
  • Pana acum exista asa , automobile cu arhitectura a suspensiei similara cu Dacia Logan - punte rigida conventionala . - VW UP! -VW Polo -VW Golf -VW Jetta -VW Passat B8 -VW Passat CC -VW Scciroco -VW Beetle -VW Tiguan -VW Touran -VW Sharan -VW Golf Plus -Skoda Citigo -Skoda Fabia -Skoda Rapid -Skoda Octavia -Skoda Superb -Skoda Yetti -Skoda Kodiaq -Seat Mii -Seat Ibiza -Seat Leon -Seat Exeo -Seat Toledo -Seat Alhambra -Seat Ateca -Audi A1 -Audi A3 -Audi Q2 -Audi Q3 -Audi TT -Audi A4 pana in 2004 -Audi A6 pana in 2004 -BMW X1 -BMW 1 3-5 doors -BMW 2 coupe/ cabrio -Mercedes A160 1.5DCI 90CP -Mercedes CLA 1.5 DCi 109 CP -Mercedes GLA 1.5 DCi ----------- -Mercedes G- Klasse ( inclusiv pe fata avem punte ) -Mercedes Sprinter -Mercedes V-Class -Opel Adam -Opel Karl -Opel Mokka X -Opel Astra -Opel Corsa -Opel Cascada -Opel Antara -Citroen C-Elysee -Citroen C1 -Citroen C4 Cactus -Citroen C3 -Citroen C4 -Renault Clio -Renault Twingo -Renault Megane -Renault Laguna -Renault Kadjar -Renault Talisman -Renault Captur -Pejo 301 -Pejo 208 -Pejo 2008 -Pejo 3008 -Pejo308 -Pejo 5008 -Fiat 500 -Fiat 500X -Fiat Tipo -Fiat 500L -Fiat GP -Fiat Linea -Fiat Sedici -Fiat Doblo -Alfa Romeo Mito -Lancia Ypsilon -Lancia Delta ( arhitectura Fiat Bravo ) Acestea sunt ''tehnologiitatile ghermance'' si europene .Evident motorizari inferioare-medii . La Asiatici cam rar acest tip de suspensie depasita : Suzuki Celerio Suzuki Baleno Suzuki SX4 Suzuki Vitara Suzuki Jimny Honda Jazz Toyota Aygo Toyota Yaris Toyota Hilux Mazda 2 Mazda CX-3 Nissan Micra Nissan Pulsar Mitsu SpaceStar Subaru Trezia Ssang Yong Tivoli & XLV Kia Rio Kia Picanto Hyundai I10 Hyundai I20 Atat ! La categoria premium toti constructorii asiatici se respecta .
    Volkswagen Golf 7 facelift a sosit: motor nou de 1.5 litri, recunoaștere a gesturilor și mai multă putere pentru GTI
  • @Obbie Cred ca autorul fara user-name ti-a explicat mai bine decat as fi putut eu sa-ti explic. Dar ca sa-ti spun si eu doua trei cuvinte. Suspensia asta tip punte rigida nu doar ca-i o constructie depasita si ieftina, dar si una foarte putin fiabila. Cunosc multi care au schimbat puntea cu totul din cauza drumurilor proaste, puntea s-a indoit , nu mai zic de faptul ca atunci cand treci peste o groapa cu una din roti, socul va fii transmis si la cealalta roata, asadar costuri mai mari de serviceare. Am condus Golf 5 1.4 75CP cu acelasi tip de suspensie, masina nu se compara nici macar cu un Cielo basic cu punte-semi la manevrabilitate si confort, era pur si simplu execrabila la condus. Mai mult de atat mai vrei ? Detin acum un Seat Leon FR 1.4TSI 125CP si acesta avand o arhitectura low-cost pot spune ca tinuta de drum este si ea tot low-cost. Ruleaza precum Dacia, cred ca asta-i definitia tuturor automobilelor dotate cu o asemenea arhitectura. Ca e montata pe un auto premium, ca e pe un auto non-premium este acelasi lucru. Adica low-cost, cea mai accesibila suspensie din industrie. Alta mai ieftina de atat nu exista, poate doar sa nu mai puna, sa faca rotile ca la carucioare de super-market . Nu te astepta ca aceeasi arhitectura de Logan sa faca Golf manevrabil si confiortabil .
    Volkswagen Golf 7 facelift a sosit: motor nou de 1.5 litri, recunoaștere a gesturilor și mai multă putere pentru GTI
  • Fantastica veste ! Dar ma asteptam la mai multe detalii gen suspensii. Foloseste platforma MQB, asadar Golf nu a fost si nici nu va fii un etalon al manevrabilitatii cu aceea osie de caruta pe puntea spate. Reamintesc Kia C'eed si Hyundai I30 care vin standard cu o suspensie spate multi-link, daca aduc in ecuatie noul lansat I30 atunci Golf facelift n-are nici o sansa . Desgnul, calitatea si fiabilitatea noului I30 sunt cu 10 clase peste banalul Golf facelift. Interiorul faceliftului mi se pare si mai ''chicios'' decat actualul, i-au pus : Active Display, acel display mult criticat de catre jrnalisti ca avand o grafica execrabila atunci cand reflecta soarele ( evident aceasta este doar o optiune care vine pe versiuni de peste 30 mii euro ) . In ceea ce priveste fiabilitatea Golfului, din nou e pe minus, nu mai vb de scandalul Dieselgate, cine mai are incredere ? @Bogdan. Stai linistit ca inclusiv pe versiuni de 25 mii nu vei vedea mare lucru, inclusiv acele scaune ( mult laudate lipsesc ) , apoi acel ecran va fii inlocuit de unul mai mic cu rezolutie de anii 90'' , iar suspensia cu una de anii 70'' de cand exista Dacia Lastun, iar norma de poluare ca un tanc de dupa primul razboi mondial .
    Volkswagen Golf 7 facelift a sosit: motor nou de 1.5 litri, recunoaștere a gesturilor și mai multă putere pentru GTI
  • Am condus SX4 facelift, si pot spune ca totul imi place la masina asta mai putin tinuta de drum. Comportamentul rutier este execrabil, deoarece aceasta masina are suspensie spate tip-punte rigida, iar limitarile nu intarzie sa apara atunci cand abordezi ceva mai dinamic virajele sau faci slalom printre masini in trafic, ne mai vorbind de acele speed-bumps care te salta de bancheta spate exact ca la microbuze. Chiar nu inteleg cat de scump era sa ofere o suspensie Multi-link ? Si modelul accesibil Daewoo Gentra ofera una. Nu putea Suzuki la 20 de mii ? Dar, vorb-aia si masinile premium ''ghermance'' alea ''ultra hai tec'' au punte rigida, ce pretentii sa mai ai de la Suzuki ( o marca accesibila ). Per total tinand cont ca poti scoate aceasta masina la 17 mii cu de toate, ete o alternativa interesanta la SUVs B .
    La masa bogaților
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău