@silimarina
'' link-urile alea cu testul elanului sunt o gluma.Daca intri pe site-ul lor si vezi ce masini au mai testat, te apuca rasul'' . Marfa aceasta scuza. Asa-i cand ultimul lucru pe care-l poti face e sa-ti bagi unghiuta in gat . Ma asteptam sa apari cu un contra-argument solid, dar tot peste lemnele tale de habarnist dau. Pacat, mi-am ratat 2 minute din viata sa-ti citesc tie elucubratiile in loc sa beau o bere cu prietenii si sa vb lucruri elaborate despre masini. Gasisem si un titlu la masa - Cum si-o ia VW in freza cu DieselGate.
@kirotractoristul
Pai daca folosesti masina doar sa cari cu ea cartofi si ceapa de la piata , poti conduce si un Jumper tot cu punte rigida, nu trebuie neaparat sa-ti iei Golf. Dar pt unii masina reprezinta doar CARCASA si STEMA de pe capota . La interior daca s-ar putea sa dai la manivele, iar pe dedesubt se poate sa fie aceeasi osie de Dacia Logan total nesigura care prea putin conteaza ca-i un pericol pt siguranta pe sosea iar cu tot cu mama ESP-ului care nu poate fenta legile fizicii atunci cand spatele oscileaza stanga-dreapta poti iesi in decor, sau faptul ca la o viteza de 140km/h pe A1 ( zona cu gropi si denivelari formate pe pod ) spate poate pierde trasa ideala aruncand masina de balustrade . Ma rog astea nu conteaza . Limited People !
@Obbie
Cred ca autorul fara user-name ti-a explicat mai bine decat as fi putut eu sa-ti explic. Dar ca sa-ti spun si eu doua trei cuvinte. Suspensia asta tip punte rigida nu doar ca-i o constructie depasita si ieftina, dar si una foarte putin fiabila. Cunosc multi care au schimbat puntea cu totul din cauza drumurilor proaste, puntea s-a indoit , nu mai zic de faptul ca atunci cand treci peste o groapa cu una din roti, socul va fii transmis si la cealalta roata, asadar costuri mai mari de serviceare. Am condus Golf 5 1.4 75CP cu acelasi tip de suspensie, masina nu se compara nici macar cu un Cielo basic cu punte-semi la manevrabilitate si confort, era pur si simplu execrabila la condus. Mai mult de atat mai vrei ? Detin acum un Seat Leon FR 1.4TSI 125CP si acesta avand o arhitectura low-cost pot spune ca tinuta de drum este si ea tot low-cost. Ruleaza precum Dacia, cred ca asta-i definitia tuturor automobilelor dotate cu o asemenea arhitectura. Ca e montata pe un auto premium, ca e pe un auto non-premium este acelasi lucru. Adica low-cost, cea mai accesibila suspensie din industrie. Alta mai ieftina de atat nu exista, poate doar sa nu mai puna, sa faca rotile ca la carucioare de super-market . Nu te astepta ca aceeasi arhitectura de Logan sa faca Golf manevrabil si confiortabil .
Fantastica veste ! Dar ma asteptam la mai multe detalii gen suspensii. Foloseste platforma MQB, asadar Golf nu a fost si nici nu va fii un etalon al manevrabilitatii cu aceea osie de caruta pe puntea spate. Reamintesc Kia C'eed si Hyundai I30 care vin standard cu o suspensie spate multi-link, daca aduc in ecuatie noul lansat I30 atunci Golf facelift n-are nici o sansa . Desgnul, calitatea si fiabilitatea noului I30 sunt cu 10 clase peste banalul Golf facelift. Interiorul faceliftului mi se pare si mai ''chicios'' decat actualul, i-au pus : Active Display, acel display mult criticat de catre jrnalisti ca avand o grafica execrabila atunci cand reflecta soarele ( evident aceasta este doar o optiune care vine pe versiuni de peste 30 mii euro ) . In ceea ce priveste fiabilitatea Golfului, din nou e pe minus, nu mai vb de scandalul Dieselgate, cine mai are incredere ?
@Bogdan. Stai linistit ca inclusiv pe versiuni de 25 mii nu vei vedea mare lucru, inclusiv acele scaune ( mult laudate lipsesc ) , apoi acel ecran va fii inlocuit de unul mai mic cu rezolutie de anii 90'' , iar suspensia cu una de anii 70'' de cand exista Dacia Lastun, iar norma de poluare ca un tanc de dupa primul razboi mondial .
Am condus SX4 facelift, si pot spune ca totul imi place la masina asta mai putin tinuta de drum. Comportamentul rutier este execrabil, deoarece aceasta masina are suspensie spate tip-punte rigida, iar limitarile nu intarzie sa apara atunci cand abordezi ceva mai dinamic virajele sau faci slalom printre masini in trafic, ne mai vorbind de acele speed-bumps care te salta de bancheta spate exact ca la microbuze. Chiar nu inteleg cat de scump era sa ofere o suspensie Multi-link ? Si modelul accesibil Daewoo Gentra ofera una. Nu putea Suzuki la 20 de mii ? Dar, vorb-aia si masinile premium ''ghermance'' alea ''ultra hai tec'' au punte rigida, ce pretentii sa mai ai de la Suzuki ( o marca accesibila ). Per total tinand cont ca poti scoate aceasta masina la 17 mii cu de toate, ete o alternativa interesanta la SUVs B .
Ultimele comentarii
37 in total